return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
14/08 >>> Three DJ's In A Boat (pg. 2)
View this Thread in Original format
FUSyke
Heb Markus nog niet aan het werk gezien dus nu ga ik wel ff een kijkje nemen:)Ik zal daar precies 1 van de weinige belgen zijn:( hopelijk kunnen onze noorderburen mij wat troosten;) :D
djcresto
^ouders hebben dag erna 25 jaar huwelijksfeest, anders had ik wel willen meegaan
Zehra
quote:
Originally posted by Meltoz
Euh jongedame, t'is in Rotterdam ni dat da veel uitmaakt, ma vo e beke misverstanden te vermijden ;) :p


ow sorry! rotterdam dus! :)

quote:
Originally posted by Freezel
Over de kosten: misschien toch maar een emigreerplannetje gaan maken of geen platen meer kopen? ;) :toothless


uhm emigreerplannetje sounds nice! don't touch my vinyl pls! :whip:

quote:
Originally posted by FUSyke
Heb Markus nog niet aan het werk gezien dus nu ga ik wel ff een kijkje nemen:)Ik zal daar precies 1 van de weinige belgen zijn:( hopelijk kunnen onze noorderburen mij wat troosten;) :D


zeker gaan dan! :) de hollanders zullen je met open armen ontvangen ;) zijn echt super om mee te feesten! ge zult ons geen enkel seconde missen hoor. have fun! :D
FUSyke
Weet hier iemand de timetable? Ik heb ff naar Armada een mailtje verzonden maar ze wilden niets lossen.:whip:
Freezel
quote:
Originally posted by FUSyke
Weet hier iemand de timetable? Ik heb ff naar Armada een mailtje verzonden maar ze wilden niets lossen.:whip:


Krijg je meestal pas op het feest te zien of je merkt het daar wel ;)
My guess:

22:00 - 00:00 Remy
00:00 - 02:00 Markus Schulz
02:00 - 05:00 Armin van Buuren
JediD4M
Idd Freezel, zou wel eens heel goed kunnen kloppen.
MaGiK54
Die sloep is echt een super-locatie. Echt een aanrader om naar toe te gaan.
FUSyke
Heb je soms geen foto's van die sloep:)
Freezel
http://www.oceandiva.nl/index2.html
djcresto
quote:
Originally posted by Freezel
http://www.oceandiva.nl/index2.html



:crazy: :crazy: :crazy:

next beta party? :p

is er een geldschieter aanwezig in de zaal?

Freezel
Zwemgelegenheid genoeg voor sommige ;)
stanymi
Hi belgian ppl.

I have a little problem...
I have bought 2 tickets one month ago and my friend just anounced to me that she can't go with me to this event...
So I have a supplementary ticket I have paid...

Someone is interested ???same price that on ticketbox.nl
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement