|
14/08 >>> Three DJ's In A Boat (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| Heb Markus nog niet aan het werk gezien dus nu ga ik wel ff een kijkje nemen:)Ik zal daar precies 1 van de weinige belgen zijn:( hopelijk kunnen onze noorderburen mij wat troosten;) :D |
|
|
| djcresto |
| ^ouders hebben dag erna 25 jaar huwelijksfeest, anders had ik wel willen meegaan |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Euh jongedame, t'is in Rotterdam ni dat da veel uitmaakt, ma vo e beke misverstanden te vermijden ;) :p
|
ow sorry! rotterdam dus! :)
| quote: | Originally posted by Freezel
Over de kosten: misschien toch maar een emigreerplannetje gaan maken of geen platen meer kopen? ;) :toothless |
uhm emigreerplannetje sounds nice! don't touch my vinyl pls! :whip:
| quote: | Originally posted by FUSyke
Heb Markus nog niet aan het werk gezien dus nu ga ik wel ff een kijkje nemen:)Ik zal daar precies 1 van de weinige belgen zijn:( hopelijk kunnen onze noorderburen mij wat troosten;) :D |
zeker gaan dan! :) de hollanders zullen je met open armen ontvangen ;) zijn echt super om mee te feesten! ge zult ons geen enkel seconde missen hoor. have fun! :D |
|
|
| FUSyke |
| Weet hier iemand de timetable? Ik heb ff naar Armada een mailtje verzonden maar ze wilden niets lossen.:whip: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Weet hier iemand de timetable? Ik heb ff naar Armada een mailtje verzonden maar ze wilden niets lossen.:whip: |
Krijg je meestal pas op het feest te zien of je merkt het daar wel ;)
My guess:
22:00 - 00:00 Remy
00:00 - 02:00 Markus Schulz
02:00 - 05:00 Armin van Buuren |
|
|
| JediD4M |
| Idd Freezel, zou wel eens heel goed kunnen kloppen. |
|
|
| MaGiK54 |
| Die sloep is echt een super-locatie. Echt een aanrader om naar toe te gaan. |
|
|
| FUSyke |
| Heb je soms geen foto's van die sloep:) |
|
|
| djcresto |
:crazy: :crazy: :crazy:
next beta party? :p
is er een geldschieter aanwezig in de zaal? |
|
|
| Freezel |
| Zwemgelegenheid genoeg voor sommige ;) |
|
|
| stanymi |
Hi belgian ppl.
I have a little problem...
I have bought 2 tickets one month ago and my friend just anounced to me that she can't go with me to this event...
So I have a supplementary ticket I have paid...
Someone is interested ???same price that on ticketbox.nl |
|
|
|
|