return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
Beta DJ contest
View this Thread in Original format
Tiger777
Waarom zijn wij nog nooit op het idee gekomen om eens een DJ contest te organiseren? Als onze noorderburen dat hebben, moeten wij dat zèker hebben, toch? :)

Nu is mijn vraag, bestaat hier genoeg interesse voor? Een DJ contest met 3 deelnemers is nu niet echt de moeite:haha:.
Daarom pols ik eens naar wie er wilt deelnemen en wie er wilt jureeren... Om het serieus en eerlijk te houden: Nederlanders onthouden zich :p!

Concrete puntensystemen kunnen ev later besproken worden.
Jasperovitsj
Zoals hiervoor al gezegd, ik wil gerust meedoen! :)
Liefst om te draaien natuurlijk, maar als er echt té veel deelnemers zijn wil ik gerust mee jureren en oganiseren...
Tiger777
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zoals hiervoor al gezegd, ik wil gerust meedoen! :)
Liefst om te draaien natuurlijk, maar als er echt té veel deelnemers zijn wil ik gerust mee jureren en oganiseren...

Met 4 of 5 gezworenen komen we toch toe denk ik :conf:
dj Zevan
wil ik ook gerust aan mee doen
nederlanders mogen van mij wel in de jury zitten
denk dat zeker ei en freezel er genoeg van kennen om de juiste zaken te beoordelen
moeten natuurlijk wel geinteresseerd zijn

maar ik zie n beta-dj-contest zeker zitten
Tiger777
jureren mogen ze gerust hoor :)

Dus, al 3 kandidaten...
xcape
wil ook wel graag meedoen
eieregooie
Jureren ben ik wel voor te porren hoor :)
FredNova
ik wil zeker meedoen

alleen vind ik het wat ongewoon dat members zelf jureren :D
Xilver
Kwil ook wel meedoen
Zehra
ik doe ook wel mee als jullie dit volgend jaar doen :cool: maar als je het dit jaar wilt doen, wil ik wel meedoen met de 'trainwrecks en foutste set'-contest! :stongue: wedde da ik die win! :crazy:

eieregooie
quote:
Originally posted by FredNova
ik wil zeker meedoen

alleen vind ik het wat ongewoon dat members zelf jureren :D


Ongewoon misschien ja, maar voor een forum toch niet? Overigens zijn forummers over het algemeen hard en streng, en hebben ze geen andere belangen, dus veel eerlijker ga je het niet krijgen :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by eieregooie
Ongewoon misschien ja, maar voor een forum toch niet? Overigens zijn forummers over het algemeen hard en streng, en hebben ze geen andere belangen, dus veel eerlijker ga je het niet krijgen :D

Daar ga ik volledig mee akkoord! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement