|
Beta DJ contest
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
Waarom zijn wij nog nooit op het idee gekomen om eens een DJ contest te organiseren? Als onze noorderburen dat hebben, moeten wij dat zèker hebben, toch? :)
Nu is mijn vraag, bestaat hier genoeg interesse voor? Een DJ contest met 3 deelnemers is nu niet echt de moeite:haha:.
Daarom pols ik eens naar wie er wilt deelnemen en wie er wilt jureeren... Om het serieus en eerlijk te houden: Nederlanders onthouden zich :p!
Concrete puntensystemen kunnen ev later besproken worden. |
|
|
| Jasperovitsj |
Zoals hiervoor al gezegd, ik wil gerust meedoen! :)
Liefst om te draaien natuurlijk, maar als er echt té veel deelnemers zijn wil ik gerust mee jureren en oganiseren... |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zoals hiervoor al gezegd, ik wil gerust meedoen! :)
Liefst om te draaien natuurlijk, maar als er echt té veel deelnemers zijn wil ik gerust mee jureren en oganiseren... |
Met 4 of 5 gezworenen komen we toch toe denk ik :conf: |
|
|
| dj Zevan |
wil ik ook gerust aan mee doen
nederlanders mogen van mij wel in de jury zitten
denk dat zeker ei en freezel er genoeg van kennen om de juiste zaken te beoordelen
moeten natuurlijk wel geinteresseerd zijn
maar ik zie n beta-dj-contest zeker zitten |
|
|
| Tiger777 |
jureren mogen ze gerust hoor :)
Dus, al 3 kandidaten... |
|
|
| xcape |
| wil ook wel graag meedoen |
|
|
| eieregooie |
| Jureren ben ik wel voor te porren hoor :) |
|
|
| FredNova |
ik wil zeker meedoen
alleen vind ik het wat ongewoon dat members zelf jureren :D |
|
|
| Xilver |
| Kwil ook wel meedoen |
|
|
| Zehra |
| ik doe ook wel mee als jullie dit volgend jaar doen :cool: maar als je het dit jaar wilt doen, wil ik wel meedoen met de 'trainwrecks en foutste set'-contest! :stongue: wedde da ik die win! :crazy: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FredNova
ik wil zeker meedoen
alleen vind ik het wat ongewoon dat members zelf jureren :D |
Ongewoon misschien ja, maar voor een forum toch niet? Overigens zijn forummers over het algemeen hard en streng, en hebben ze geen andere belangen, dus veel eerlijker ga je het niet krijgen :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ongewoon misschien ja, maar voor een forum toch niet? Overigens zijn forummers over het algemeen hard en streng, en hebben ze geen andere belangen, dus veel eerlijker ga je het niet krijgen :D |
Daar ga ik volledig mee akkoord! :) |
|
|
|
|