|
ליידי דרגון
|
View this Thread in Original format
| dj alonzo |
הרגע קיבלתי עוד אי מייל מליידי דרגון........
או קיי, הנה הסיפור:
לפני כמה חודשים הייתי במסיבה שהיא ניגנה בה והיא נתנה סט מדהים, ממש לא מהעולם הזה.. אז השגתי את האי מייל שלה ורשמתי לה שאני חושב שהיא מעולה ושנהניתי לאללה במסיבה הזאת, ושגם אני מנסה להצליח בקטע הזה של תיקלוט.
אז היא ענתה לי איזה שבוע אחרי וביקשה שאני אשלח לה קלטת מיקס שלי ושהיא תראה מה היא יכלה לעזור לי.. וגם אמרה לי שהיא שמחה שנהניתי מהמסיבה....
היום קיבלתי עוד אי מייל ממנה... הנה הוא:
היי אלון מה המצב
אני עדיין מחכה לשמוע ממך איזה דיסק מעניין
רציתי לאחל לך שנה טובה
שתהיה לך שנה של התפתחות במוזיקה, ומי ידע אולי השנה תהייה השנה הגדולה בה
תפרוץ לשוק התקליטנים
אני מקווה לראות אותך על העמדה בפעולה.
אז שהייה המון כיף
ונשתמע
Lady Dragn
היא גם נתנה לי את הטלפון שלה למקרה שאני אצטרך עזרה במשהו או שאני סתם ארצה לדבר... היא כזאת נחמדה!!! |
|
|
| luckystrike |
שיחקת אותה אחי!
:)
בהצלחה!
דרך אגב אתה גם מפיק טראקים או רק מתקלט? |
|
|
| DJ-Energy |
תותח אח שלי..
שיחקת אותה לאלה ....
מקווה גם לשמוע איזה סט שלך מתישהו |
|
|
| dj alonzo |
תודה!!!
| quote: | Originally posted by luckystrike
שיחקת אותה אחי!
:)
בהצלחה!
דרך אגב אתה גם מפיק טראקים או רק מתקלט? |
כרגע אני רק מתחיל ליצור, אז אני לא כ"כ טוב בזה.. אבל אני מתכוון להשתפר בזה:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
תודה!!!
כרגע אני רק מתחיל ליצור, אז אני לא כ"כ טוב בזה.. אבל אני מתכוון להשתפר בזה:) |
באיזה כלים אתה משתמש?
יש לך סינטי ומודולים או שסתם על המחשב ? |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by luckystrike
באיזה כלים אתה משתמש?
יש לך סינטי ומודולים או שסתם על המחשב ? |
אני משתמש במחשב יחד עם מקלדת מידי וסמפלר ישן וגרוע של חבר שלי... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
אני משתמש במחשב יחד עם מקלדת מידי וסמפלר ישן וגרוע של חבר שלי... |
לא נורא אח שלי גם זאת התחלה
:) |
|
|
| TranceGiant |
Hi alon!
Behazlaha ahi, msor dash le Lady Dragon (he DJ popularit baarez?)
Ata kotev: hi natni li ta mispar telefon shela, hi kazot nehmada..
Alon: hakol tov ve yafe aval ma she od yoter meanyen...HI KUSIT??? :D :D :D :D
hehe
ya |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
אני משתמש במחשב יחד עם מקלדת מידי וסמפלר ישן וגרוע של חבר שלי... |
איזה דגם המיקלדת?
יש לי
KORG I3
מכיר? |
|
|
| DJ-Energy |
מורן אחי..
תגיד מתי תעשה איזה מנגינה יפה בסינטי אני רוצה לשמוע אותך מנגן |
|
|
| luckystrike |
אמרתי לך אחי אני רוצה לקנות
MC GROOVE 808
זה מודול מיוחד לקטע הזה!
משהוא בן זונה...
אבל זה עולה פוווול כסף!!!!
4,500!!!
ויש עוד איזה מכשיר חדש שהגיע לארץ לא מזמן ואני לא זוכר את השם שלו אבל הוא עולה 10,000 שקל!!!
:( :( :(
נראה אני בטח בסוף יקנה אחד מהם פשוט צריך לחשוב טוב לפני כזה בזבוז של כסף ובייחוד שאני מתגייס עוד מעט
... |
|
|
|
|