return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Post your current TOP 3 tracks
View this Thread in Original format
DJ-Energy
טוב... אז חבר'ס.. יאללה לעבודה

שלי הם

Blank & Jones - Nightclubbing (Wippenberg Mix)
Silverblue - StepBack (Blue Sky Rmx)
Shokk - Isn't It All A Little Strange (Flutlicht Mix)

:eyes:
Narcotic Mind
הטראקים הכי טובים של עכשיו או בכלל מכל הזמנים ?
arik
peran van dijk - good time
Windsider - hidden flight
f a y - magic siren

I WANTED TO CHOOSE SILVERBLUE BUT YOU TAKE IT FIRST
arik
אופס יכולתי לדבר עיברית:)
luckystrike
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
הטראקים הכי טובים של עכשיו או בכלל מכל הזמנים ?


של עכשיו...
:)
נראה לי ששלי:

SILVERBLUE - STEP BACK (silver bullet remix)

DUMONDE vs. LANGE - MEMORY (LANGE VOCAL REMIX)

ANGELIC - STAY WITH ME ( not the vocal remix - the dub remix but he hasn't releasd yet :( )

וגם:
DJ TIESTO - MAGIK JOURNEY

:) יש עוד הרבה אבל אלו אני שומע הכי הרבה עכשיו...

BTW - ENERGY :
מאיפה הורדת את :
shokk - isn't it all a little strange (flutlicht remix)
?
luckystrike
quote:
Originally posted by arik
peran van dijk - good time


u have the vinyl rip???
arik
יש אותו באודיו גלקסי
גם עכשיו אני התחברתי לשם אז אתה יכול להוריד ממני
arik
יש לי מההתחלה לסוף
אין לי מושג מזה וינל אז תסביר לי בבקשה
אני יודע שזה תקליט
אבל לא יותר מזה
אז אם אני טועה תתקן אותי
luckystrike
quote:
Originally posted by arik
יש אותו באודיו גלקסי
גם עכשיו אני התחברתי לשם אז אתה יכול להוריד ממני


תודה נראה לי אני מוריד ממך עכשיו
:D

בטוח שזה ה
VINYL RIP?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by arik
יש לי מההתחלה לסוף
אין לי מושג מזה וינל אז תסביר לי בבקשה
אני יודע שזה תקליט
אבל לא יותר מזה
אז אם אני טועה תתקן אותי


אם אני בחרתי טראק זה לא אומר שאתה לא יכול לבחור אותו!!...

ובקשר ל
peran van dijk - good time

תעשה בווינאמפ
File Info

ותראה אם כתוב שם
Ripped By Dj-Energy

:D

Lucky - אני זוכר שהורדתי אותו בזיפ עם עוד מיקס אחד...

טראק בנזונה

Izzy
Dumonde vs Lange - Memory (original mix)
Dolphins mind - into the blue
Accadia - Into The Dawn (Accadia Club Mix)

who is this peran van dijk? never heard of him, is he a new kid on the block?
arik
כן כתוב
בכל מקרה טרק טוב
גם הברטז החדש נחמד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement