return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
Post your current TOP 3 tracks (pg. 3)
View this Thread in Original format
dj alonzo
1) Ramirez - La Muzika Tremenda
2) DJ JamX - Keep It That Way
3) Marc Et Claude - Tremble
TranceGiant
hey can u tell me where to get NightClubbing by Blank and Jones (AG doesnt have it..)?

Ah and is the set of Gil still online somewhere?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by TranceGiant
hey can u tell me where to get NightClubbing by Blank and Jones (AG doesnt have it..)?

Ah and is the set of Gil still online somewhere?


dude, do you want the original or the wippenberg mix?...
TranceGiant
Wippenberg i guess...since every1s only talking about the wippenberg mix..
DJ-Energy
quote:
Originally posted by TranceGiant
Wippenberg i guess...since every1s only talking about the wippenberg mix..


ill try uping it asap..
Gil Shwarts
Blank & Jones - Nightclubbing (Wippenberg Mix)

Ian Van Dahl - Castles In The Sky (Wippenberg Mix)

Cosmicman - I Love You (Shane 54 Mix)
nesher
;) 3 הטראנסים שאני הכי אוהב בכל הזמנים ואני יודע שהם דיי ישנים אבל לא חשוב הם לפי סדר האהבה שלי
Flutlicht - Icarus(Original Daedalus Mix)
הטראנס הזה יילך איתי כל החיים, היה לי אותו כבר שהוא היה
0-day
Plasma Feat. Berri - Do You Believe(Fridge Remix)
Allure - No More Tears(Extended Mix)
כולם ישנים אבל זאתי הבחירה שלי!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by nesher
;) 3 הטראנסים שאני הכי אוהב בכל הזמנים ואני יודע שהם דיי ישנים אבל לא חשוב הם לפי סדר האהבה שלי
Flutlicht - Icarus(Original Daedalus Mix)
הטראנס הזה יילך איתי כל החיים, היה לי אותו כבר שהוא היה
0-day
Plasma Feat. Berri - Do You Believe(Fridge Remix)
Allure - No More Tears(Extended Mix)
כולם ישנים אבל זאתי הבחירה שלי!!!


בכל הזמנים ואין לך את
AIRWAVE?

אני חולה עליו!

ודרך אגב בחירה פצצה ה
ALLURE
טראק ענק!!!!
Trance man
גם אני לא הייתי בוחר את איירוויב כאחד מהטראקים הטובים ביותר בכל הזמנים....בהתחלה אהבתי אותו מאוד, אבל זה התמסחר עם הזמן והתחלתי לשמוע את זה יותר מידי עד שזה נמאס....
luckystrike
quote:
Originally posted by Trance man
גם אני לא הייתי בוחר את איירוויב כאחד מהטראקים הטובים ביותר בכל הזמנים....בהתחלה אהבתי אותו מאוד, אבל זה התמסחר עם הזמן והתחלתי לשמוע את זה יותר מידי עד שזה נמאס....


איך זה יכול להימאס???

אני מבין מה אתה מתכוון אבל פשוט זה טראק ענק...

יש לך את כל הרמיקסים?

airwave (sunset chill-out remix)
airwave (dutch force remix)
airwave (original)
airwave (atb remix - wich realy sucks)

...

Trance man
לא יודע..אצלי אין כזה דבר שיר שלא נמאס..! אחרי שאני שומע את השיר הרבה פעמים אני לא נהנה כבר לשמוע אותו כמו בהתחלה !

ולא שמעתי את
(sunset chill-out remix)
זה טוב?


הרמיקס של דאטצ' פורס היה טוב מאוד....והרמיקס של אייטיבי דווקא היה לא רע, יחסית..:)
nesher
quote:
Originally posted by Trance man
לא יודע..אצלי אין כזה דבר שיר שלא נמאס..! אחרי שאני שומע את השיר הרבה פעמים אני לא נהנה כבר לשמוע אותו כמו בהתחלה !


Some Trance Never Dies....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement