|
Post your current TOP 3 tracks
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
טוב... אז חבר'ס.. יאללה לעבודה
שלי הם
Blank & Jones - Nightclubbing (Wippenberg Mix)
Silverblue - StepBack (Blue Sky Rmx)
Shokk - Isn't It All A Little Strange (Flutlicht Mix)
:eyes: |
|
|
| Narcotic Mind |
| הטראקים הכי טובים של עכשיו או בכלל מכל הזמנים ? |
|
|
| arik |
peran van dijk - good time
Windsider - hidden flight
f a y - magic siren
I WANTED TO CHOOSE SILVERBLUE BUT YOU TAKE IT FIRST |
|
|
| arik |
| אופס יכולתי לדבר עיברית:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
הטראקים הכי טובים של עכשיו או בכלל מכל הזמנים ? |
של עכשיו...
:)
נראה לי ששלי:
SILVERBLUE - STEP BACK (silver bullet remix)
DUMONDE vs. LANGE - MEMORY (LANGE VOCAL REMIX)
ANGELIC - STAY WITH ME ( not the vocal remix - the dub remix but he hasn't releasd yet :( )
וגם:
DJ TIESTO - MAGIK JOURNEY
:) יש עוד הרבה אבל אלו אני שומע הכי הרבה עכשיו...
BTW - ENERGY :
מאיפה הורדת את :
shokk - isn't it all a little strange (flutlicht remix)
? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by arik
peran van dijk - good time
|
u have the vinyl rip??? |
|
|
| arik |
יש אותו באודיו גלקסי
גם עכשיו אני התחברתי לשם אז אתה יכול להוריד ממני |
|
|
| arik |
יש לי מההתחלה לסוף
אין לי מושג מזה וינל אז תסביר לי בבקשה
אני יודע שזה תקליט
אבל לא יותר מזה
אז אם אני טועה תתקן אותי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by arik
יש אותו באודיו גלקסי
גם עכשיו אני התחברתי לשם אז אתה יכול להוריד ממני |
תודה נראה לי אני מוריד ממך עכשיו
:D
בטוח שזה ה
VINYL RIP? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by arik
יש לי מההתחלה לסוף
אין לי מושג מזה וינל אז תסביר לי בבקשה
אני יודע שזה תקליט
אבל לא יותר מזה
אז אם אני טועה תתקן אותי |
אם אני בחרתי טראק זה לא אומר שאתה לא יכול לבחור אותו!!...
ובקשר ל
peran van dijk - good time
תעשה בווינאמפ
File Info
ותראה אם כתוב שם
Ripped By Dj-Energy
:D
Lucky - אני זוכר שהורדתי אותו בזיפ עם עוד מיקס אחד...
טראק בנזונה |
|
|
| Izzy |
Dumonde vs Lange - Memory (original mix)
Dolphins mind - into the blue
Accadia - Into The Dawn (Accadia Club Mix)
who is this peran van dijk? never heard of him, is he a new kid on the block? |
|
|
| arik |
כן כתוב
בכל מקרה טרק טוב
גם הברטז החדש נחמד |
|
|
|
|