|
One
|
View this Thread in Original format
| Nastra Azzurro |
OK
Ik ga nu egt weg
Voor een hele lange tijd
N fur altijd
3 jaar namelijk
veel plezier,
mensen
c u at the party!!!!!!!!!!!!!! peeps its been good, lay down lay down.
Cant cum with me on this trip son, Last call for drinks bars closing down.
PEACE |
|
|
| Bellie |
Hey fokking veel plezier ouwe!!
Hoop voor je dat je nog kan draaien in die tenten ;)
Laat af en toe es weten hoe het met je gaat enzo..
GREETZ!! |
|
|
| Dj Alpha |
Hee d00d goeie trip ;)
Neem op innercity maar een verzameling EngelseChicka's voor me mee haha :D |
|
|
| Eye-Riz |
Baai baai Nastra!(je hebt het er wel moeilijk mee hè? je treuzelt een beetje;) )
Have fun! |
|
|
| Glaniskanis |
Hey maatje
echt klote dat je niet meer terugkomt op het board
dat wordt zeker zwaar afkicken
Veel plezier man
Hopelijk zien we af en toe nog wel es wat van je
Dan ga je maar gewoon in een internetcafe zitten ofzo hoor!
Peace out!
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Jukx |
Nastraaaaaaaa
hooooooooooooooooooooooi!
zal je missen!! ;) :eyes:
je komt toch nog wel keertje terug op het forum?????
massoooooooooollllllll! |
|
|
| Rudy |
Hey Nastra,
Uhm...je kan volgens mij gewoon op Universiteit op internet, maarja boeiuh! Ik zie je nog wel in de UK in Soton of in Brighton! Ik zal ook nog ff in zo'n club proberen iets voor je te regelen qua DJ'en! Maar ik denk dat ze een hele goeie aan jou zullen hebben!
Mzzl |
|
|
| HiGH_NrG |
Have fun daaro in Engeland man! :D
En vergeet niet ff langs te komen hierow :) |
|
|
| Kartikeya |
mzzl nastra,
hoor nog weleens van je.....
laat die engelse suckers maar ff zien hoe wij hier in Nederland over music denken;)
veel plezier |
|
|
| DJ_Massive |
heeeeey Nastra, veel plezier man daar in Engeland,
hoop dat je nog es langs komt hier ;)
have fun ;)
DJ_Massive |
|
|
| Blik |
| hey man, veel plezier in engeland, zal vast wel lukken |
|
|
| -=WVG=- |
| Houdoe, Bedankt en errug veel plezier en succes toegewenst :) !! |
|
|
|
|