return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
M.I.K.E. till Sverige i höst
View this Thread in Original format
Dj P.A!
Har en polare som var på Godskitchen Global Gathering igår kväll. Han lyckades då träffa och snacka med M.I.K.E. Och enligt honom så skall han till sverige någon gång i September-Oktober på Mondaybar.
Skall bli spännande och se om det är något större event eller om bara han kommer. M.I.K.E duger ju faktiskt ganska gott bara han...
Glorie
whaaaaaaaaa, ja ska lätt dit :D om det inte krockar me skoljä*eln :p
staz
förmodligen det här:

16-17 september
Club Studio One
Goes to Sea
@ m/s Silja Festival
23 timmars kryssning
Mer info kommer
Dj P.A!
Har snackat med den polaren igen och tydligen så skall det vara på en måndag. (det behöver inte vara monday bar med andra ord). MIKE hade varit förvånad över att han skulle lira på en måndag och då gjorde min kompis kopplingen att det skulle vara monday bar. PvD lirade ju en tisdag förra året på SMC vid berns vid ungefär samma tidpunkt på året. Så det skulle kunna vara detta. Om kryssningen är den 16-17e så är det nog inte detta eftersom MIKE just sade att det var en måndag.
jofawe
eller i mitten på september ;)
nånstans i mellersta sverige .. erhm
St_Andrew
quote:
Originally posted by jofawe

Örebro?
jofawe
inte örebro ..
men jag säger inte vart heller...
Daniey
SMC 04 ska ju vara i början av november (har en fågel viskat :) ) men om det är tidigare på en måndag så borde väl MONDAYbar va ett troligt alternativ.... ;)

Bara att se fram emot!!!!
Glorie
quote:
Originally posted by jofawe

när du pratar sådär mystiskt så kanske det inte är i sthlm... whatta? hmmmm, nu ska jag luska... mellersta sverige. Rent geografiskt borde de bli i Sundsvall! :D eftersom s-vall ligger precis mitt i Sverige.. (sveriges mittpunkt ligger iofs 4 mil från S-vall) eller nåt.. men S-vall är det inte, så jag utesluter det alternativet. Det e möjligt att det kanske blir i Gävle då, eftersom de drog dit Tall Paul? humm.. Om man tänker potentiella städer som de kan ha fester i.. så hmmmm e ju Jkpg ett alternativ iofs, men där är ju inte så bamsestor scen för vanlig trance, va jag förstår.. så det e det inte heller. Gbg kan det inte heller va när du säger mellersta.. hmmm... Linköping kanske? :D neeeee....ev. att Remedy drar hit nån större... hummm.. Nkpg e det inte... (du kanske tycker att Jkpg, lkpg och nkpg är mellersta sverige för dig, eftersom du bor så långt ner ;) ) Örebro var det visst inte.... så det torde vara Stockholm ändå eller ev. Uppsala, men det tror jag inte. Kan du inte bara sääääääga? :p

Jag tror i vilket fall M.I.K.E har skärpt till sig sen spelningen på Gorgeous, som tydligen var väldigt dålig vad gäller musik. Jag hörde nånstans ifrån.. eller så var det säkert här jag läste det (bara det att jag inte minns) att han ångrade sig ef. den spelningen och trodde publiken ville höra den dåliga stil han körde då.
Scintilla
Det här låter bra, mycket bra... M.I.K.E är ju verkligen inte helt fel...

jofawe, mellersta sverige är ungefär i höjd med Östersund och Sundsvall precis som Glorie säger, och det var nog inte riktigt vad du tänkte på tror jag, eller? :)

St_Andrew
han kanske menade demografiskt, inte geografiskt, sa han ju inget om... ;)
jofawe
lol..

vad ni spekulerar! ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement