|
Marco V @ Mondo, Sthlm (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| EsseT |
Glorie kan bli så ibland Så du tänker göra en turne skoj =)
Kan ju säga att rank1 festen inte var med i min turne men men det är överbro o förhoppningsvis mondaybar kryssningen med inräknad..
Sen är det slut på turne för den här gången o då börjar de vanliga festerna...hehe |
|
|
| Daniey |
Tycker Herr Marco kör ungefär likadan stil de gånger jag hört honom!
Lite techtranceaktigt som nån skrev ja , å slutar relativt hårt ;)
Me like IT! :D |
|
|
| AC. |
Så där. Precis hemkommen från stan där jag köpt min biljett till Måndag.
Om ni inte redan köpt biljet så rekomenderar jag er att dra till pitch för de hade bara tre styckewn kvar på cum.
Ses
(Kul att se att du kommer Jenny ;)) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by AC.
(Kul att se att du kommer Jenny ;)) |
aaaa äntligen får man träffa dig :) var ju nästan ett år sen sist :whip: :) kul att du kommer meeee! :D |
|
|
| Aendy |
| Lägg av, måste man köpa biljett... orka... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Lägg av, måste man köpa biljett... orka... |
Man behöver inte förköpsbiljett... i själva verket finns det väldigt få förköp, kanske 200-300 när stället tar in 700-800...
Dom som köper spar 40 kronor och dom som inte ännu fyllt 20 men är över 18 bör köpa för att komma in om dom inte kommer tidigt tidigt på kvällen ! |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by AC.
Om ni inte redan köpt biljet så rekomenderar jag er att dra till pitch för de hade bara tre styckewn kvar på cum.
Ses
|
Saken är dock den att det finns troligen mkt biljetter kvar på Pitch, cum har ofta väldigt få. Jag och staz köpte våra till rank1 samma dag t.ex. och då fanns det 30 kvar :)
Pitch får vad jag kan förstå i princip så många de behöver. |
|
|
| zamson |
| Lyssnar inte mycket på hårt längre men Marco V har jag gillat sen en lång tid tillbaka så antagligen kommer jag gå på festen. Kan va kul o träffa lite TA:s det vare tt tags en må jag säga.. |
|
|
| AC. |
Någon som orkar lista vilka vi blir då?
Glorie
AC
Doter
Steve |
|
|
| Proximus |
Omid
Can
Rouzbeh
badabing badabom |
|
|
| SteveTranz4ever |
Glorie
AC
Doter
Steve
Daniey
Zamson (kanske)
Omid
Can
Rouzbeh
Fan Band Of Brothers har gått blitt värsta rRÄÄjjvarrna |
|
|
| Proximus |
det är kul med trance =)
även om jag inte är största beundraren av musiken så tycker jag att stämningen gott gör upp för det ;) |
|
|
|
|