|
Marco V @ Mondo, Sthlm (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Sorrow |
Missade precis ett set av mig för Trancesphere Summer Sessions.. Har ett till imorgon natt, dock prog i form av Sorrow vs Probspot. ;)
Ses ikväll. Cheers. |
|
|
| Aendy |
| Visst måste det finnas biljetter i dörren? Om man kommer typ vid 23... |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Aendy
Visst måste det finnas biljetter i dörren? Om man kommer typ vid 23... | inga biljetter nej men du kan ju komma in för vanligt inträde om det är vad du menar. det finns gott om plats! :) |
|
|
| Amnezia |
| bövelen..så nära å ändra mig å dra på detta iaf.:mad: hade ja tänkt till lite å kommit på det gick idag ((måndag)) å inte en fre lr lör så hade ja bestämmt mig tidigare..mkt billigare me swebus till sthlm en vanlig veckodag:mad: ..hm kanske heter mondaybar för det går en måndag..d0h!!:p :wtf: |
|
|
| Gate 42 |
Tack för att man jobbar på posten.... :(
Blev ingen fest idag för herr Patrik... Aja, det går fler tåg. Bara att se fram emot kryssningen.. Då jävlar ska det festas :crazy: |
|
|
| Kamelen |
| så..vad tycker ni? .. tyckte det blev bättre mot slutet =) ..6.5 kameler utav 10 är mitt betyg.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ah de va ju helt ing underbart... vilket jävla drag de va på Marco V mannen !!!
GRYMT ! Synd man ska börja jobba kl. 08:00 imorrn :p
Träffade en del TAs, Glorie födelsedagsbarnet, Daniey, Aendy, Morakickers, Doter, Can, JayBee, Esset, Kraith, Vitryss... såg AC. och Sorrow ute i folkhavet
Bilder kommer upp imorrn på Liquidsunset.org i vanlig ordning...
 |
|
|
| 303 |
| bang bang. marco v levererar som alltid... :D |
|
|
| Sorrow |
Liten besvikelse, var inte lika flawless som sist jag såg honom, men fortfarande bra (undantag ett par övergångar som fick mig och brorsan att bara skaka på huvudet - tror aldrig det har hänt förut att han mixat skräpigt*).. Skulle väl också säga något runt 6-7 av 10 typ. Kul att springa på Özze där också.. :)
*det var typ två-tre övergångar på tre timmar, jag trashar honom inte. Relax. Är bara van vid att ALDRIG höra honom missa.. ;) |
|
|
| Marey |
| Grymt set måste jag säga, riktigt röjjigt :) |
|
|
| hustler |
| Någon som vill bjuda på lite tracklist? |
|
|
|
|