return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Om tegen je ex te zeggen...
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Gister zag ik helaas.. een exje..

Nou zat ze nog steeds op middelbare school leuk antwoord daarop:

"ow schiet wel op met jou he"

Nog 1 die ik weles heb gebruikt :p :rolleyes:... Nadat het was uitgegaan omdat ik haar eigenlijk best wel irritant vond..

"Goh jij bent ook niet verandert he.."

Nog eentje om ooit nog es te gebruiken.. (nooit gedaan..aangezien ik nooit gezette meisjes heb maar wie weet :eek: )

"Ey! Lang niet gezien! Ben je aangekomen?"


Aan julie om nog wat leuke zinne voor je nog leukere exjes te verzinnen :)

Kijke of deejze thread wat wordt :D
blighty
Hoi,

Deze misschien: "Ik mis je,....zus" enkel te gebruiken als er sprake is van een zus, anders krijgt ze gekke ideeen van haar broer die zich als vrouw kleed of zo:D

Greetz,
Blighty
TimeportE
Stel je dit eens voor,
Ik kwam laatst een ex van me tegen in de stad met een andere gast lopen.. dus ik zeg eff dag en ik zeg zo :"ik dacht dat je broer het ziekenhuis niet uit mocht na zijn mislukte lyposuctie",
krijg ik te horen dat het haar vriend is!!!!
Deze gebeurtenissen berusten niet op de waarheid voor mensen die denken dat ik echt zo bot ben, ben ik namelijk nie hoor (tenminste meestal dan).. :D:D:D
TranceFool
Dees is ook wel ccol, heb ik nog nooit gezegd, zou ik denk ik ook nooit doen, maar is wel leuk :D:D:

"Zou jij schoenen dragen als je geen voeten hebt". Antwoord is natuurlijk: nee. "Waarom draag je een BH dan???" :D:D:D:D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by TranceFool
Dees is ook wel ccol, heb ik nog nooit gezegd, zou ik denk ik ook nooit doen, maar is wel leuk :D:D:

"Zou jij schoenen dragen als je geen voeten hebt". Antwoord is natuurlijk: nee. "Waarom draag je een BH dan???" :D:D:D:D


hahahahaha die is lache ja :D :D
New Wave
quote:
Originally posted by TranceFool
Dees is ook wel ccol, heb ik nog nooit gezegd, zou ik denk ik ook nooit doen, maar is wel leuk :D:D:

"Zou jij schoenen dragen als je geen voeten hebt". Antwoord is natuurlijk: nee. "Waarom draag je een BH dan???" :D:D:D:D



WOWOWOWOW, die ga ik gebruiken, krijg ik wel dik klappies van een meid, maarja, dat heb ik zeker der voor over gheghe u hoort meer...:D


Maaruh, ik zeg nooit meer wat tegen mijn ex-en, het zijn allemaal vuile sletten, die zijn het niet waard om tegen aan te lullen...er tegen aan zijken is het wel waard :p

LATOX!
TranceFool
quote:
Originally posted by New Wave



WOWOWOWOW, die ga ik gebruiken, krijg ik wel dik klappies van een meid, maarja, dat heb ik zeker der voor over gheghe u hoort meer...:D


Maaruh, ik zeg nooit meer wat tegen mijn ex-en, het zijn allemaal vuile sletten, die zijn het niet waard om tegen aan te lullen...er tegen aan zijken is het wel waard :p

LATOX!

Hou me op de hoogte, ben zeer benieuwd hoe New Wave spankies gaat krijgen van een girlie HAHAHA, LOL :D:D
Little Theseus
wat ik soms echt tegen een meisje wil zeggen:
Wil je met me zoenen, of blijf je liever kikker?

Maar een harde opmerking voor een ex vind ik toch wel de keer dat ik een ex weer sprak en dat ze me vertelde dat ze een nieuwe vriend had en was blijven zitten... Ik zo: lekker slim vriendje heb je dan!

Ook ooit een keer gehad dat een exje me terug wou.
Kwam ze naar me toe: "ik zit de hele tijd naar je te kijken!"
Ik: blijf vooral kijken en laat me verder met rust ok?
Hehe best grof maarja, hard voor dr, had ze maar niet vreemd moeten gaan.
DeMoN
quote:
Originally posted by Little Theseus

Ook ooit een keer gehad dat een exje me terug wou.
Kwam ze naar me toe: "ik zit de hele tijd naar je te kijken!"
Ik: blijf vooral kijken en laat me verder met rust ok?


hehehe die vind ik wel stoer :) die onthou ik maar is :D
Creamfields23
Deze is voor als je een ex hebt die je terug wil, maar je wil haar fout er nog effe goed invrijwen!!! -----> Als je ze in de kroeg ziet staan met een vriendin loop je er naar toe en vraagt: Heb je zin om te dansen? Als ze je terug wil zegt ze: ja, natuurlijk!!!! Antwoord: Nou flikker op en ga dansen zodat ik effe met je vriendin kan lullen. Hehehehe!!!!:D :p

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Creamfields23
Deze is voor als je een ex hebt die je terug wil, maar je wil haar fout er nog effe goed invrijwen!!! -----> Als je ze in de kroeg ziet staan met een vriendin loop je er naar toe en vraagt: Heb je zin om te dansen? Als ze je terug wil zegt ze: ja, natuurlijk!!!! Antwoord: Nou flikker op en ga dansen zodat ik effe met je vriendin kan lullen. Hehehehe!!!!:D :p


KEIHARD, hahahahaha,
TimeportE
quote:
Originally posted by Creamfields23
Deze is voor als je een ex hebt die je terug wil, maar je wil haar fout er nog effe goed invrijwen!!! -----> Als je ze in de kroeg ziet staan met een vriendin loop je er naar toe en vraagt: Heb je zin om te dansen? Als ze je terug wil zegt ze: ja, natuurlijk!!!! Antwoord: Nou flikker op en ga dansen zodat ik effe met je vriendin kan lullen. Hehehehe!!!!:D :p

WOeI!!!.. Tering wat hard, maar wat mooi zeg :D:D.. dan kom je echt heeel hard over.. kom op jongens ik wil de hardere horen!! :toothless die zijn altijd nog wel eens handig!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement