|
Vip ?
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| har läst lite rykten om VIP-medlemmar eller vad det var... nån som kan berätta om detta? |
|
|
| x-dream |
| Menar du här på TA eller.....Vart har du läst detta? |
|
|
| Feant |
| Man kan ju bara drömma om att bli en sådan |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by Feant
Man kan ju bara drömma om att bli en sådan |
Jo, förresten.... vad är det för flagga du har???
:D:D:D |
|
|
| x-dream |
| Okej dom har alltså gjort en vip sektion för en del eller speciella folk i chill out room om jag har fattat detta rätt... |
|
|
| mindshooter |
| Ja det finns en VIP sektion...för dom som är här för att diskutera serioöst utan porr och "" hela tiden......Jag är för en sådan...då det gammla chill out finns kvar.......Ni kommer dit så småningom :) Handlar inte om antalet posts...utan hur mycket vett manhar i skan.....gör inga onödiga inlägg :) I svenska sektionen kan ni göra det....jag bryr mig inte...men i music discussion och så :) |
|
|
| x-dream |
| Okej då fick vi det utrett....Inte för att jag har varit så mycket i chill out och snackat men.... |
|
|
| reveal |
ok, jag fattar ingenting
finns det en VIP-sektion? i så fall var? jag ser den inte.
vidare, hur kommer man in, varför finns den etc. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
ok, jag fattar ingenting
finns det en VIP-sektion? i så fall var? jag ser den inte.
vidare, hur kommer man in, varför finns den etc. |
(VIP) Chillout finns för att i den gammla chill-out (som finns kvar) så diskuterades bara skit.... Folk postade där för att få upp sin post count. Nu har Swamper tagit bort post räknaren i den sektionen och startat en ny. Endast en skara TA:are har tillgång dit. För att där ska vi kunna diskutera seriösa saker som itne handlar om musik men som har en mening ändå. Och få posts för det! Anledningen till att ni inte har tillgång är att ni inte skrivit tillräkcligt mycket vettigt i dom andra sektionerna än så länge..Det handlar INTE om antaler posts utan hur vettigt man skriver...Han fixar in er manuellt så det finns ingen automatiskt forum-grej som man kan lura. Så ni kommer dit snart :) (P.S...Jag kan INTE skriva till Swamper och rekomendera folk..det har han sagt!) |
|
|
| Aendy |
| Kan man skriva till Swamper och rekommendera sig själv? |
|
|
|
|