return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Vip ?
View this Thread in Original format
reveal
har läst lite rykten om VIP-medlemmar eller vad det var... nån som kan berätta om detta?
x-dream
Menar du här på TA eller.....Vart har du läst detta?
reveal
"TA Celebrities"-tråden på chill out
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=19947
Feant
Man kan ju bara drömma om att bli en sådan
[A|ienFactory]
quote:
Originally posted by Feant
Man kan ju bara drömma om att bli en sådan


Jo, förresten.... vad är det för flagga du har???
:D:D:D
Feant
Oman så klart!!
x-dream
Okej dom har alltså gjort en vip sektion för en del eller speciella folk i chill out room om jag har fattat detta rätt...
mindshooter
Ja det finns en VIP sektion...för dom som är här för att diskutera serioöst utan porr och "" hela tiden......Jag är för en sådan...då det gammla chill out finns kvar.......Ni kommer dit så småningom :) Handlar inte om antalet posts...utan hur mycket vett manhar i skan.....gör inga onödiga inlägg :) I svenska sektionen kan ni göra det....jag bryr mig inte...men i music discussion och så :)
x-dream
Okej då fick vi det utrett....Inte för att jag har varit så mycket i chill out och snackat men....
reveal
ok, jag fattar ingenting

finns det en VIP-sektion? i så fall var? jag ser den inte.
vidare, hur kommer man in, varför finns den etc.

mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
ok, jag fattar ingenting

finns det en VIP-sektion? i så fall var? jag ser den inte.
vidare, hur kommer man in, varför finns den etc.


(VIP) Chillout finns för att i den gammla chill-out (som finns kvar) så diskuterades bara skit.... Folk postade där för att få upp sin post count. Nu har Swamper tagit bort post räknaren i den sektionen och startat en ny. Endast en skara TA:are har tillgång dit. För att där ska vi kunna diskutera seriösa saker som itne handlar om musik men som har en mening ändå. Och få posts för det! Anledningen till att ni inte har tillgång är att ni inte skrivit tillräkcligt mycket vettigt i dom andra sektionerna än så länge..Det handlar INTE om antaler posts utan hur vettigt man skriver...Han fixar in er manuellt så det finns ingen automatiskt forum-grej som man kan lura. Så ni kommer dit snart :) (P.S...Jag kan INTE skriva till Swamper och rekomendera folk..det har han sagt!)
Aendy
Kan man skriva till Swamper och rekommendera sig själv?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement