|
Tiesto In Concert - 30 oktober - Gelredome Arnhem (NL) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Pestario |
ik vind het schandalig veel voor 1 dj aan het werk te zien...en daarbij, ben niet overtuigd dat ie alles live mixt. Op zijn video, die ik toevallig gezien heb voor een deel was ie helemaal niet live bezig maar aan het 'playbacken'. Tiesto is en blijft voor mij een marketingproduct en heeft weinig met muziek te maken. Tis maar een mening...
Voor al diegenen die gaan: have a great time!
greetz |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Freezel
ondanks dat ik Tijsje niet echt denderend vindt |
ik vinD |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Pestario
Tiesto is en blijft voor mij een marketingproduct en heeft weinig met muziek te maken. |
Feit. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
ik vinD |
:toothless |
|
|
| SilentEagle |
| 55 euro is echt wel onnozel veel. Da geef ik nog liever uit aan Werchter of Pukkelpop, daar kan ik tenminste een tiental artiesten zien die ik redelijk goed vind, voor dat geld. :p |
|
|
| Pestario |
Die prijs is berekend...zullen wel 20 000 mensen zijn die het er voor over hebben. En daarbij tiesto kan veel vragen omdat ie 2 keer op rij 'populairste' dj was. (off topic: james zabiela is gewoon de beste :haha: WAAROM: hij maakt van een track een kunststuk door met de geluiden te spelen...ik raad u allemaal eens aan om eens een setje van zabiela te downen, zeker voor de kortzichtigen met oorkleppen op die denken dat tiesto de beste is (geen belediging, gewoon een menselijk trekje))
greetz |
|
|
| Phortastic |
| Zijn er al tickets te bestellen voor TiC Hasselt? |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Zijn er al tickets te bestellen voor TiC Hasselt? |
waarschijnlijk na of vanaf 5 september |
|
|
| Dark Apostle |
| 8 uur aan een stuk dezelfde genre muziek is wat veel van het goede voor mij en dan nog eens 55 Euro betalen...Graspop koste 92 Euro en dat duurde 3 dagen, camping inclus...nee dat laat ik mooi aan me voorbij gaan, ik heb graag wat variatie zeker voor zoveel geld. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FredNova
waarschijnlijk na of vanaf 5 september |
Ok, thx voor de info. |
|
|
| TOR |
TiC voor €55 vs. fluit- en clavecimbelconcert (met orgelbegeleiding), van een goeie vriend voor €5
moeilijke keuze. TiC wil ik eigenlijk niet missen, want hoeveel keer zullen we dat nog meemaken zo dicht bij de deur? anderzijds is mijn aanwezigheid wel verwacht op het andere concert.. |
|
|
| Olju |
| quote: | Originally posted by Pestario
off topic: james zabiela is gewoon de beste :haha: WAAROM: hij maakt van een track een kunststuk door met de geluiden te spelen...ik raad u allemaal eens aan om eens een setje van zabiela te downen, zeker voor de kortzichtigen met oorkleppen op die denken dat tiesto de beste is (geen belediging, gewoon een menselijk trekje)
|
volledig mee akkoord
zabiela achter de cd decks is pure magie :eyespop: |
|
|
|
|