return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
Tiesto In Concert - 30 oktober - Gelredome Arnhem (NL) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Zehra
Das best wel veel idd voor 1 DJ maar het is nie alleen tiesto eh... begeleid met andere artiesten enzo (zoals boss@nova bvb tijdens eerste tic) en ook al is da nie zo:

quote:
Originally posted by TOR
TiC wil ik eigenlijk niet missen, want hoeveel keer zullen we dat nog meemaken zo dicht bij de deur?


Mooi gezegd Tor :)

Ik ga hier dus wss naar toe. Maar moet wel eerst ff het huwelijkskalender van de familie en kennissenkring checken... :whip:
TatanaGirl
Zou die tic in Hasselt dan ook zoveel kosten? Anders dan ben ik er spijtig genoeg in Hasselt niet bij. Maar ik ga mijn best doen!

Groetjes

TatanaGirl
Nabistai
Hmmm 55 euro lijkt me wat veel om tussen al het breezer/tiesto volkje te gaan staan (dan heb ik het vooral op tic in Belgie). Kan ik beter gebruiken voor andere feestjes dan :)
jp

Friday:
---------------------------------------------------------------------
* Bloodflower
* Bomfunk_99
* Civic
* DJ-CMH
* Jappio
* jp
* kniggi
* M_Peror
* Ouwe Dwaas
* PoysonIV
* ptitcalvin
* Remy D
* PoysonIV
* Redeye
* Sebastian1982
* SiLeNcE
* Smirnoff
* Stasha
* Stiffmaster
* Sunshine79
* Supreme Theory
* Ultravibe!
* unKnOwn
* -WooDY-

---------------------------------------------------------------------
Saturday:
---------------------------------------------------------------------
* AxePlode
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* Sebastian1982 [GTA]
* snitz
* Sukkel
---------------------------------------------------------------------
Belgium Saturday nov 6th
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D
lost_in_trance
Mijn beste vriend had twee kaartjes voor hem en his vriendinje gekocht maar dat wordt tussen hen vaandag beeindight. Met zijn tweede kaartje, wist hij niet meer wat te doen : Hij kon bij voorbeeld verkopen,.. maar hij heeft gekozen om me die gratis te geven! Mooie cadeautje :D :) :cool: :cool: :cool:
_Supreme
ik ga ook naar TiC in Belgie!!
:D
samen met wat vrienden.
denken jullie dat er veel verschil is tussen de nederlandse en de belgische editie?
TOR
quote:
Originally posted by lost_in_trance
Mijn beste vriend had twee kaartjes voor hem en his vriendinje gekocht maar dat wordt tussen hen vaandag beeindight. Met zijn tweede kaartje, wist hij niet meer wat te doen : Hij kon bij voorbeeld verkopen,.. maar hij heeft gekozen om me die gratis te geven! Mooie cadeautje :D :) :cool: :cool: :cool:


ik wil ook zo'n vrienden :eyes:
Kaidreas
quote:
Originally posted by _Supreme
ik ga ook naar TiC in Belgie!!
:D
samen met wat vrienden.
denken jullie dat er veel verschil is tussen de nederlandse en de belgische editie?


de taal die de meesten zullen spreken? :conf:
of misschien het aantal cowboyhoedjes :D
Meltoz
Wie van de Belskes hier, gaat er naar Nederland? Heb den indruk da jullie allemaal naar Hasselt zullen afzakken...
_Supreme
quote:
Originally posted by Kaidreas
de taal die de meesten zullen spreken? :conf:
of misschien het aantal cowboyhoedjes :D


ja ok :P
maar ik hoop niet dat het in nederland super vet wordt, en in belgie matig ofzo.
kan ook bijna niet maargoed:cool:

Eagle`

Friday:
---------------------------------------------------------------------
* Bloodflower
* Bomfunk_99
* Civic
* DJ-CMH
* Jappio
* jp
* kniggi
* M_Peror
* Ouwe Dwaas
* PoysonIV
* ptitcalvin
* Remy D
* PoysonIV
* Redeye
* Sebastian1982
* SiLeNcE
* Smirnoff
* Stasha
* Stiffmaster
* Sunshine79
* Supreme Theory
* Ultravibe!
* unKnOwn
* -WooDY-

---------------------------------------------------------------------
Saturday:
---------------------------------------------------------------------
* AxePlode
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* Sebastian1982 [GTA]
* snitz
* Sukkel
---------------------------------------------------------------------
Belgium Saturday nov 6th
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D
* Eagle`


vul aan
Meltoz
Friday:
---------------------------------------------------------------------
* Bloodflower
* Bomfunk_99
* Civic
* DJ-CMH
* Jappio
* jp
* kniggi
* M_Peror
* Ouwe Dwaas
* PoysonIV
* ptitcalvin
* Remy D
* PoysonIV
* Redeye
* Sebastian1982
* SiLeNcE
* Smirnoff
* Stasha
* Stiffmaster
* Sunshine79
* Supreme Theory
* Ultravibe!
* unKnOwn
* -WooDY-

---------------------------------------------------------------------
Saturday:
---------------------------------------------------------------------
* AxePlode
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* Sebastian1982 [GTA]
* snitz
* Sukkel
* Meltoz (B)
---------------------------------------------------------------------
Belgium Saturday nov 6th
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D
* Eagle`(B)

Voorlopig enige Belg op zaterdag, he he :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement