return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
I Love Techno 2004 : Let Love Rule! - 18 november - Gent (pg. 4)
View this Thread in Original format
TOR
The Prodigy (live) – Michael Mayer – Fred Nasen – Mylo (live) – Pet Duo – Alter Ego (live) – Ivan Smagghe (Black Strobe) – Ricardo Villalobos – Jacek Sienkiewicz (live) – Carl Cox – Amok – Felix Da Housecat – Luciano (live) – Joris Voorn - Marco Bailey (live) – James Ruskin – Stijn (live) – Anthony Rother (live) – Richie Hawtin – Ghost – Rush – Xentrix – Miss Kittin – Darko – Cristian Varela – Dave Clarke (live) – Justin Berkovi (live) – Dr Lektroluv – Reinhard Voigt (live) – Redhead – Steve Rachmad – Sven Vath


line-up is volledig.

interesse is er nog steeds :)
Kaidreas
damn... ik kom ook.
the prodigy, felix the housecat en sven vath :eek:
pooley
Echt vette lineup.
Nog steeds, het wordt gewoon beter met de weken :)
Wildfir3
ik ga daar zoooooooooooooooooooo hard bij zijn!
Gonzo
Orange Room

19:00 Redhead
21:00 James Ruskin
23:00 Dave Clarke (Live)
00:00 Pet Duo
02:00 DJ Rush
04:00 DJ Amok

Blue Room

21:00 Fred Nasen
23:00 Carl Cox
01:00 Marco Bailey (Live)
02:00 Cristian Varela
04:00 Ghost

Yellow Room

20:00 Darko
22:00 Luciano (Live)
23:00 Riccardo Villalobos
01:00 Reinhard Voigt (Live)
02:00 Richie Hawtin
04:00 Michael Mayer

Purple Room

00:00 Stijn (Live)
03:00 Mylo (Live)

Red Room

20:00 Joris Voorn
22:00 Jacek Sienkiewicz (Live)
23:00 Steve Rachmad
01:00 Justin Berkovi (Live)
02:00 Sven Vath
04:00 Alter Ego (Live)
05:00 DJ Xentrix

Green Room

20:00 Ivan Smagghe [Blackstrobe]
22:00 Felix Da Housecat
00:00 The Prodigy (Live)
01:00 Miss Kitten
03:00 Anthony Rother (Live)
04:00 Dr. Lektroluv
FUSyke
ILT 2004 stunt!

Dance4Mation - Wil je een VIP ticket bemachtigen? Ga dan op zaterdag 18/09/2004 naar een voorverkoop adres!

Zet je wekker maar extra vroeg deze keer, want de organisatie van I Love Techno zorgt voor een ticket stunt. Er zijn 700 exclusieve VIP tickets met gratis t-shirt te bemachtigen. Elke shop heeft er 100 gekregen, dus first come, first serve...

Op volgende adressen kan je hiervoor terecht:
- Outland Records (Amsterdam)
- USA Import (Antwerpen)
- Caroline Music (Brussel)
- Confused (Den Haag)
- Music Man (Gent)
- Caroline Music (Luik)
- Lido Music (Namen)


*** EXTRA AKTIE:
Koop 5 vinyls (12") bij USA Import in Antwerpen en je ontvangt een gratis I Love Techno slipmat. Koop 10 vinyls (12") en je krijgt er een gratis vinyl bovenop!

Bron: D4M News
Pestario
aan de line-up te zien stevenen we af op de slechtste I love techno in zijn geschiedenis! Mylo (euhm totaal geen techno!), stijn (:s)

Alter ego: alweer :(

de oudgedienden die elk jaar er weer zijn: carl cox, vath en hawtin beginnen op ten duur te vervelen.

en dan nog die schranz (amok en pet duo), hadden ze beter in deutschland gelassen...

villalobos en sterac op het zelfde tijdstip is ook balen


tis duidelijk dat techno in een serieuze diepe dip zit en ik wou eerst graag gaan maar na de line-up weet ik het helemaal niet meer zeker.
E-motion_error
Mylo is misschien geen techno maar wel geniaal, de hele green-room is ook geen techno maar past het daarom niet op ILT?
de laatste jaren is het al altijd zo geweest dat er meerdere stijlen geprogrammeerd stonden: trance met Push, Hip-Hop met de dj van Beastie Boys, progressive, house tot zelfs 2ManyDJ's dus waarom nu zagen, als er in een zaal iets bezig is wat u ni aan staat kunt ge toch gerust naar een andere zaal, het maakt voor u alleen de keuzes gemakkelijker.
Kaidreas
^ja dat is inderdeed wel zo.
maar ik denk dat ie gewoon bedoelt dat het concept van I love techno is verloren gegaan toen ze de boel aan schuurmans hebben verkocht.
de titel zegt het zelf eigenlijk wel he, op den duur kunt ge techno van heeeel ver bezien en zowat alles techno noemen (en zo'n mensen zijn er) en dan krijgt ge zo'n dingen als, dj reggi at I love techno. owkee nu ben ik aan het overdrijven. maar verstaat ge.
TOR
lol, zo'n reacties zijn het resultaat van al dat hokjesdenken

ga er gewoon heen en ga de dingen zien die je wilt zien.

pooley
quote:
Originally posted by TOR
lol, zo'n reacties zijn het resultaat van al dat hokjesdenken

ga er gewoon heen en ga de dingen zien die je wilt zien.


weeral
kevin, weet ge wa, ik word verliefd op u
Tiger777
quote:
Originally posted by pooley
weeral
kevin, weet ge wa, ik word verliefd op u

En steffie dan?:conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement