|
I Love Techno 2004 : Let Love Rule! - 18 november - Gent (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
whaaaaaaaa zalig!
en ik sta met jelle van wittekerke op de foto! (ik ken die mens ni eens, ma die bakvissen zeiden da da ene van wittekerke is, dus daar MOEST ik wel mee op de foto eh!)
whaaaaaaaaaaaa!
AMOK! :D
RUSH! :D
whaaaaaaaaaaaaa! |
|
|
| JediD4M |
| ^kan je die hier eens posten, want kzou ook begot niet weten wie dat is. |
|
|
| Kaidreas |
Da was gvd een vreeeeeeed fijn feesje. massa's volk, alle zalen waren bijna altijd volzet.
eerst naar felix the housecat gaan zien voor een half uur.... ooooooomg vette set. Moby-Go, Underworld-born slippy, en nog een kei vette schijf die bekend is geworden, ma kan nie op de naam komen eigenlijk.
dan begon the prodigy. zaal werd afgesloten: Yeah you are the only people who can enjoy this (ofzoiets) jiiiiha. het begon maar zwakjes vond ik... en dan na het eerste lieke,valt alle stil :D
ja sorry mensen maar jullie moeten naar een andere zaal gaan. gvd.
zijn we het op den duur toch maar afgetrapt. en den bleek dat ze nadien nog heel hun optreden hebben afgemaakt.
voor de rest eigenlijk nie veel kunnen zien omda alles was volzet.
en rond 5uur----> Dj ghost. awel da was een bangelijke set. kei hard beuken, ma twas zalig. wat er nog passeerde Umek-gatex :cool:
2 bangelijke groene laser die serieus goed hun werk deden.
kort zalige avond, maar volgend jaar niet meer. gewoon te veel volk.
kzal er misschien over nadenken als ze het wat beter gaan regelen. |
|
|
| pooley |
omfg mij ff bijscholen
| quote: |
Toelichting:
Jelle komt samen met zijn zus Merel aan in Wittekerke. Jelle is opzoek naar zijn echte vader. Maar hij heeft nog een andere taak. Ervoor zorgen dat Merel niet terug in de handen geraakt van de bar uitbater Rudi. Merel is een Call Girl die op de vlucht is. Jelle gaat opzoek naar zijn vader en komt uit bij Frank. Frank kan zijn oren niet geloven als hij dit nieuws hoort. Hij weet in het begin niet goed wat hij hier mee aan moet. Merel geraakt terug in de handen van Rudi. Hij besluit samen met Sneyers zijn zus te gaan redden. Dit lukt. Jelle gaat samen met Merel bij Frank wonen. Jelle werkt nu in het ziekenhuis van Wittekerke. Maar hij wil ook de surfclub kopen samen met Merel. Voor het geld daarvoor klopt hij aan bij Ludwig en Celine. Ze zullen hem helpen. Jelle is vanaf nu de eigenaar van de surfclub. In het begin draait de zaak heel goed maar na een tijd komen ze terug in geld zorgen. Opnieuw klopt Jelle aan bij Celine.
Ze wil hem helpen als Jelle bij haar een kind maakt. Maar iedereen moet denken dat het kind van Ludwig is. Jelle gaat in op dit voorstel. Jelle kan het ook goed vinden met Nathalie de advocate van zijn vader. Zelfs zo goed dat ze samen in bed belanden. Jelle is in de wolken. Nadien krijgt hij te horen dat Nathalie gekozen heeft voor zijn vader. Hij heeft het hier heel moeilijk mee. Zo moeilijk dat hij zelfs niet naar hun trouwfeest gaat. Nadie wordt alles weer bijgelegd. Maar Jelle is ook met heel andere dingen bezig. Hij stelt een onderzoek in naar Ludwig. Als hij dan uit eindelijk bij Ludwigs alibi terecht komt, Eddy Schelpe. Zit hij in de val. Jelle wordt samen met Derdeyn gegijzeld door Eddy Schelpe en Ludwig. Ze willen geld in ruil voor hen. Maar dit loopt goed af voor Jelle en Derdeyn. Jelle gaat weer door met zijn leven. Als Ilse in de problemen zit met Kevin klopt ze aan bij Jelle. De twee kunnen het goed vinden met elkaar. Zo goed zelfs dat ze later een koppel worden. Als Ilse gaat babysitten op Alexander, de zoon van Celine. Komt ze al snel te weten dat het ook de zoon is van Jelle. Voor Celine is het duidelijk, Ilse mag niet meer op Alexander passen.
|
|
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by pooley
omfg mij ff bijscholen |
idd ... tnx 4 info ... needed that too :p |
|
|
| Kaidreas |
wa pics... het volk wou the prodigy zien... OOOOOmg
kheb mij trouwens ingeloged op hun forum, daarmee wil ik zeggen dat ik vanaf nu hier niet meer ga posten, trance is voa janetten.
electro punk roels :cool: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
kheb mij trouwens ingeloged op hun forum, daarmee wil ik zeggen dat ik vanaf nu hier niet meer ga posten, trance is voa janetten.
electro punk roels :cool: |
bye, toedeledokie, auf weiderzien (of hoe ge het oek schrijft), au revoir, tot de noste kie, schrijft ons e kotje as den buut toekomt eh m.a.w
+1 :toothless |
|
|
| pooley |
| Auf Wiedersehen maar laten we gewoon zeggen "fick dich" |
|
|
| Miky |
amaai wie heeft er de keet gesloten me DJ GHOST¿?
zijn er nog ergens foto's in den omloop ¿? |
|
|
| Kaidreas |
ik heb afgesloten met Ghost.. da was bangelijk vet, zeker die 2 mooie lasers, stevig boenken ze ket...
btw ik ben nog nie weg, kheb eagle nog nie genoeg gepest. |
|
|
| Miky |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik heb afgesloten met Ghost.. da was bangelijk vet, zeker die 2 mooie lasers, stevig boenken ze ket...
btw ik ben nog nie weg, kheb eagle nog nie genoeg gepest. |
idd en met nieuwjaar terug ner DJ GHOST:eyespop: :tongue3 :crazy: |
|
|
|
|