return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Rotationz Pres: Tim Deluxe, Aidan Lavelle and Chris Salt in the mix
View this Thread in Original format
Tim Davis
Dear All,

Tonight you can listen to Tim Deluxe Chris Salt and Aidan Lavelle(brother of James Lavelle) in the mix on TOPradio Belgium.
The show is Broadcasted from 6 PM till midnight (UK Time: from 5 till 11)

2 Hr of Breaks, progressive, tech-house and House.....

Tune in: mms://broadcast.ion-ip.be/topradioHigh or 1 of our 21 frequencies in Belgium and a part of the Netherlands.

More info: www.rotationz.be

Enjoy!

Regards,
Tim Davis [Rotationz]
Pumaz
Ok wie heeft verstand van streams rippen? Ik wil die Chris Salt set :D
En euhm, de broer van James Lavelle? :haha:

Niet persoonlijk opnemen iemand, grotere UNKLE fans vind je niet snel :p
Tim Davis
quote:
Originally posted by Pumaz
Ok wie heeft verstand van streams rippen? Ik wil die Chris Salt set :D
En euhm, de broer van James Lavelle? :haha:

Niet persoonlijk opnemen iemand, grotere UNKLE fans vind je niet snel :p


Aidan Lavelle is het nieuwe talent wat Silver Planet Rec rijk is en is effectief de broer van James.


Cheers!
Pestario
quote:
Originally posted by Pumaz
Ok wie heeft verstand van streams rippen? Ik wil die Chris Salt set :D
En euhm, de broer van James Lavelle? :haha:

Niet persoonlijk opnemen iemand, grotere UNKLE fans vind je niet snel :p


Dat broerke heeft wel Ficta - Eli gemaakt :clown:
Tim Davis
quote:
Originally posted by Pestario
Dat broerke heeft wel Ficta - Eli gemaakt :clown:

Die heeft de nieuwe remix van Fica en Eli gedaan en dat is niet james Lavelle maat James Zabiella (Renaissance-UK), heeft nu trouwens een prachtige cd TE KOOP. :)
Pestario
quote:
Originally posted by Tim Davis
Die heeft de nieuwe remix van Fica en Eli gedaan en dat is niet james Lavelle maat James Zabiella (Renaissance-UK), heeft nu trouwens een prachtige cd TE KOOP. :)


Ficta is projekt van aidan lavelle, zabiela had er ne vette mix van gemaakt ja, begin m stilaan beu te worden...en Zabiela, tja, beste dj ooit gehoord (en heb er veel gehoord) eindelijk eens iets vernieuwend
Tim Davis
quote:
Originally posted by Pestario
Ficta is projekt van aidan lavelle, zabiela had er ne vette mix van gemaakt ja, begin m stilaan beu te worden...en Zabiela, tja, beste dj ooit gehoord (en heb er veel gehoord) eindelijk eens iets vernieuwend

het zit in hen bloed denk ik, zijn broer doet het zeker niet minder goed.... echt zalig!
Pestario
quote:
Originally posted by Tim Davis
het zit in hen bloed denk ik, zijn broor doet het zeker niet minder goed.... echt zalig!


eerste release was idd goed, nu ist wachten op bevestiging. Zal binnenkort wel iets nieuws uitbrengen
Tim Davis
quote:
Originally posted by Pestario
eerste release was idd goed, nu ist wachten op bevestiging. Zal binnenkort wel iets nieuws uitbrengen


Chris salt wist me te vertellen dat Aidan en hijzelf binnenkort een heleboel dingen gaan samen doen. Ik heb al enkele remixen van hem gehoordn klinkt als een orgasme in de oren :p hahaha
Pumaz
quote:
Originally posted by Pestario
Dat broerke heeft wel Ficta - Eli gemaakt :clown:

Hey ja, was me nog niet opgevallen :o
/me is ashamed

Pumaz
quote:
Originally posted by Tim Davis
James Zabiella (Renaissance-UK), heeft nu trouwens een prachtige cd TE KOOP. :)

ALiVE toevallig? ;)

Ik kan Topradio precies niet streamen in winamp... dus geen rip (ik heb mijn streamripper na 3 maand nu pas een beetje door)
TOR
stream gaat via Windows Media Player

en Chris Salt rocks :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement