|
Rotationz Pres: Tim Deluxe, Aidan Lavelle and Chris Salt in the mix
|
View this Thread in Original format
| Tim Davis |
Dear All,
Tonight you can listen to Tim Deluxe Chris Salt and Aidan Lavelle(brother of James Lavelle) in the mix on TOPradio Belgium.
The show is Broadcasted from 6 PM till midnight (UK Time: from 5 till 11)
2 Hr of Breaks, progressive, tech-house and House.....
Tune in: mms://broadcast.ion-ip.be/topradioHigh or 1 of our 21 frequencies in Belgium and a part of the Netherlands.
More info: www.rotationz.be
Enjoy!
Regards,
Tim Davis [Rotationz] |
|
|
| Pumaz |
Ok wie heeft verstand van streams rippen? Ik wil die Chris Salt set :D
En euhm, de broer van James Lavelle? :haha:
Niet persoonlijk opnemen iemand, grotere UNKLE fans vind je niet snel :p |
|
|
| Tim Davis |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ok wie heeft verstand van streams rippen? Ik wil die Chris Salt set :D
En euhm, de broer van James Lavelle? :haha:
Niet persoonlijk opnemen iemand, grotere UNKLE fans vind je niet snel :p |
Aidan Lavelle is het nieuwe talent wat Silver Planet Rec rijk is en is effectief de broer van James.
Cheers! |
|
|
| Pestario |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ok wie heeft verstand van streams rippen? Ik wil die Chris Salt set :D
En euhm, de broer van James Lavelle? :haha:
Niet persoonlijk opnemen iemand, grotere UNKLE fans vind je niet snel :p |
Dat broerke heeft wel Ficta - Eli gemaakt :clown: |
|
|
| Tim Davis |
| quote: | Originally posted by Pestario
Dat broerke heeft wel Ficta - Eli gemaakt :clown: |
Die heeft de nieuwe remix van Fica en Eli gedaan en dat is niet james Lavelle maat James Zabiella (Renaissance-UK), heeft nu trouwens een prachtige cd TE KOOP. :) |
|
|
| Pestario |
| quote: | Originally posted by Tim Davis
Die heeft de nieuwe remix van Fica en Eli gedaan en dat is niet james Lavelle maat James Zabiella (Renaissance-UK), heeft nu trouwens een prachtige cd TE KOOP. :) |
Ficta is projekt van aidan lavelle, zabiela had er ne vette mix van gemaakt ja, begin m stilaan beu te worden...en Zabiela, tja, beste dj ooit gehoord (en heb er veel gehoord) eindelijk eens iets vernieuwend |
|
|
| Tim Davis |
| quote: | Originally posted by Pestario
Ficta is projekt van aidan lavelle, zabiela had er ne vette mix van gemaakt ja, begin m stilaan beu te worden...en Zabiela, tja, beste dj ooit gehoord (en heb er veel gehoord) eindelijk eens iets vernieuwend |
het zit in hen bloed denk ik, zijn broer doet het zeker niet minder goed.... echt zalig! |
|
|
| Pestario |
| quote: | Originally posted by Tim Davis
het zit in hen bloed denk ik, zijn broor doet het zeker niet minder goed.... echt zalig! |
eerste release was idd goed, nu ist wachten op bevestiging. Zal binnenkort wel iets nieuws uitbrengen |
|
|
| Tim Davis |
| quote: | Originally posted by Pestario
eerste release was idd goed, nu ist wachten op bevestiging. Zal binnenkort wel iets nieuws uitbrengen |
Chris salt wist me te vertellen dat Aidan en hijzelf binnenkort een heleboel dingen gaan samen doen. Ik heb al enkele remixen van hem gehoordn klinkt als een orgasme in de oren :p hahaha |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Pestario
Dat broerke heeft wel Ficta - Eli gemaakt :clown: |
Hey ja, was me nog niet opgevallen :o
/me is ashamed |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Tim Davis
James Zabiella (Renaissance-UK), heeft nu trouwens een prachtige cd TE KOOP. :) |
ALiVE toevallig? ;)
Ik kan Topradio precies niet streamen in winamp... dus geen rip (ik heb mijn streamripper na 3 maand nu pas een beetje door) |
|
|
| TOR |
stream gaat via Windows Media Player
en Chris Salt rocks :crazy: |
|
|
|
|