|
låtar ni rekommenderar som ni inte är säker på att alla har hört innan (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Bra låt....svår att få tag på.... |
Det är ju sant....Hörde den på ett liveset av Judge jules har jag för mig....Tog ett tag att hitta den....Men det var det värt.... |
|
|
| reveal |
| ligger dom på din ftp? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
ligger dom på din ftp? |
Vilka låtar menar du eller....
Reysan Khan-Shi du 2000 (Voodi remix)
Witchboard Project-The Fog
Tilt-Children(Tilt's Courtyard Mix)
Menar du dessa så gör dom de.....Bara att ta för sig... |
|
|
| reveal |
| vad tyckte du om agent orange x? |
|
|
| x-dream |
Helt klart en skön låt.....
Men just nu är det nog Johan gielens set från club eau som rockar fettast.....
Vilket set allså helt oslagbart....Ta en titt på låtlisten...
1. To The Beach, South Beach ID
2. Davis & Santini-Expressonic
3. Ultra - Free (Airscape remix)
4. System F - Dancevalley theme 2001
5. Taiko - The Silence (remix)
6. ID
7. Faithless - We Come 1 (Pierre Hiver & M. Hammer Mix)
8. More & More (remix)? ID
9. DJ Tiësto - Flight 643 (Fatboy Slim acapella)
10. Moby - Go!/ Deeper love ID
11. Mauro Picotto - Like This Like That (remix)
12. Hands Burn - Good Shot (Original)
13. Underworld - Born Slippy (CJ Stone remix)
14. Joykitikonti - Joyenergiser (Physical mix)
15. Svenson & Gielen - The Beauty Of Silence (2001 Hardbeat remake)
16. Solicitous - Furthermost (Pure Pleasure Mix)
17. Taiko - Silence (original)
18. Three Drives - Sunset in Ibiza |
|
|
| NordLight |
Kinetic - Golden Girls
En riktig tranceklassiker !
N-Joy
NordLight |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by x-dream
Helt klart en skön låt.....
Men just nu är det nog Johan gielens set från club eau som rockar fettast.....
Vilket set allså helt oslagbart....Ta en titt på låtlisten...
1. To The Beach, South Beach ID
2. Davis & Santini-Expressonic
3. Ultra - Free (Airscape remix)
4. System F - Dancevalley theme 2001
5. Taiko - The Silence (remix)
6. ID
7. Faithless - We Come 1 (Pierre Hiver & M. Hammer Mix)
8. More & More (remix)? ID
9. DJ Tiësto - Flight 643 (Fatboy Slim acapella)
10. Moby - Go!/ Deeper love ID
11. Mauro Picotto - Like This Like That (remix)
12. Hands Burn - Good Shot (Original)
13. Underworld - Born Slippy (CJ Stone remix)
14. Joykitikonti - Joyenergiser (Physical mix)
15. Svenson & Gielen - The Beauty Of Silence (2001 Hardbeat remake)
16. Solicitous - Furthermost (Pure Pleasure Mix)
17. Taiko - Silence (original)
18. Three Drives - Sunset in Ibiza |
Ser grymt ut, men vilket set är det... laddade hem hans set från 13/1-01 och det var inte rätt |
|
|
| x-dream |
Ojda glömde jag att skriva vilket datum....
Johan Gielen - Live @ Club Eau 09-15-01 |
|
|
| reveal |
alla känner väl till dessa... men om någon mot förmodan skulle ha missat dom, så dra hem direkt
Three Drives On A Vinyl - Greece 2000
Tenth Planet - Ghosts (gärna "Jon Doe Remix") |
|
|
| x-dream |
Jag lyssna på några gamla cds idag och tänkte ge lite tips...På några gamla sköningar....
Yves de ruyter-Yvesday
Gary D-Attention dimension
Nature One-Waterworld(Longphase remix)
Dave Davis-Transfiguration(Hitch-Hiker&Dumont remix)
Mindfield-Lets get stoned and watch the freaks
The art of trance-Octopus
Black bones-Paranoia
Lucky people center-Liquid fire |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by x-dream
Jag lyssna på några gamla cds idag och tänkte ge lite tips...På några gamla sköningar....
Yves de ruyter-Yvesday
Gary D-Attention dimension
Nature One-Waterworld(Longphase remix)
Dave Davis-Transfiguration(Hitch-Hiker&Dumont remix)
Mindfield-Lets get stoned and watch the freaks
The art of trance-Octopus
Black bones-Paranoia
Lucky people center-Liquid fire |
Lucky People Center - fan va kultigt.
De spelade live i Stockholm några gånger för några år sedan. Feta trummaskiner och slog på järnrör - blytungt!
Greetz
NordLight |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by NordLight
Lucky People Center - fan va kultigt.
De spelade live i Stockholm några gånger för några år sedan. Feta trummaskiner och slog på järnrör - blytungt!
Greetz
NordLight |
Fan vad coolt...
Prova den låten med dom du kommer inte att bli besviken.... |
|
|
|
|