return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
låtar ni rekommenderar som ni inte är säker på att alla har hört innan (pg. 5)
View this Thread in Original format
x-dream
Thomas P Heckmann - Himmel und hölle.....

Vilken låt...Äntligen vart den id från Sven vath live at innercity....
lonne
Enligt min mening ett gäng bra låtar.

1.Airwave-Innerspace
2.Space Brothers-Every Way I Go (Push Remix)
3.Brainchild-Symmetry-C (Lange Breakbeat Remix
4 The Quest-Shaken Not Stirred
5.Albion-Air 2000 (Oliver Lieb Remix

Lyssna och njut,hoppas att ni tycker att det är lika bra som jag gör.
:)
X-scream
ett gäng halvgamla o nya låtar:

Aqua Lab - Journey into Trance
Hittade den på en halvgammal Trancentury-skiva. Har iaf aldrig sett/hört den nån annanstans. Riktigt skön

Flutlicht - Icarus (Planet Trax Mix)
Det övergrymma originalet har väl dem flesta hört, men denna va det inget fel på heller. Lyssna på S.H.O.K.K-mixen oxå, mycke bra

Annan skön musik (finns på PvD's "Vorsprung Dyk Technik"):
Tranceparents - Child Two (Summer Love Mix) - Så skööööön ! :D
Effective Force - My Time is yours
Trancefella
en-motion - the truth [pulser remix]
/fastnar framför den så grymt! Letar fortfarande efter den som 12", ropa gärna ifall ni vet nått!

sander klienenberg - my lexicon
/den här låten får jag nästintill tårar av. Så sjukt bra! Den fick mig att "börja" med trance. Ladda ner den!

junior jack - thrill me [helst mixen med vocals från "has it com to this"]
/får mig alltid o må bra :) :) ! ruggigt fin basgång...

dj gert - give me some more [har inte fått reda på den bästa mixens namn än!]
/jules spelade den nån gång 2000, typ @ Media eller @ God's Kitchen.
mmmm... :)

agnelli & nelson - hudson street [unknow mix :conf:]
/återigen, jules @ Qontact. Hamnar i mindre extas... :D Vet att det inte var new york mixen iaf.

kan fortsätta länge till, men det orkar ni inte ;)
Dj_Activated
Micro Tools - Triomphe de l'amour (plastic angel remix) <-- alla kanske har hört den men den är ju ändå så jävla bra :D

astral projection vs trilithon - burning up (voxless mix) <---- mmmm
King of Clubs
Roland Klinkenberg - Inner Laugh (Mark Shimmon vs 3rd Degree Remix)

Man kan ha svårt för progressive, men jag har svårt att tro att nån tycker det här är dåligt :)
TrancE_GyLLe
vet inte om alla i hela världen har hört den men är kommer den..

roland klein - nexus point...
x-dream
Denna är grym......

Marco V-The mutalisk
Beamish
Sauna - Mirage

tycker jag e läskigt bra
Trancefella
quote:
Originally posted by Beamish
Sauna - Mirage

tycker jag e läskigt bra


så tokigt skön! håller med, verkligen!
är den släppt föresten? vet nån?
Scott Bond körde den nån gång.. kan inte komma ihåg... :whip:

RagingEskimo
Drar fram en "gammal" god thread för att tipsa om en liten låt. Går väl lite hand i hand med "Kan inte sova utan trance" threaden men..

iaf, kanske inte trance, men väl värt att bara... _vara_ till:

Jean Michel Jarre's "Waiting for costeau"

- ett epos på 46:50 som alltid snurrar mig till sömns. ...och annat..
Trance Christer
jag tror dom flesta har hört denna men nån kanske missat den underbar låt
mark_norman-total_seduction
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement