|
Wat is je favoriete voetbalclub uit de eredivisie!? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| -=WVG=- |
Aiaiai !
Slechts 3,33 % voor mijn cluppie !
Kom op jongens...Er is toch nog wel 1 iemand die de blauw-witten een warm hart toedraagt...:)
Ja ok, waarschijnlijk niet :p |
|
|
| indo |
:) en wie staat er weer op nr 1
AJAX AJAX AMSTERDAM AJAX:) |
|
|
| raoel |
Ik hoef dit eigenlijk niet meer te vertellen.
Voor mij is er maar 1 club en dat is PSV
Maar dan heb ik nog ff een vraagje voor iedereen.
Wie hebben er allemaal een seizoenskaart van hun favo club of wie gaan er regelmatig kijken.
Ik heb nu voor het 6e seizoen een seizoenskaart en ga regelmatig naar uitwedstrijden. |
|
|
| MH |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik hoef dit eigenlijk niet meer te vertellen.
.
Wie hebben er allemaal een seizoenskaart van hun favo club of wie gaan er regelmatig kijken.
Ik heb nu voor het 6e seizoen een seizoenskaart en ga regelmatig naar uitwedstrijden. |
FF denkenzeg vanaf 93 een seizoenkaart en regelmatig gaan kijken vanaf 88.
Toen NAC 16e was in de eerste divisie en we bang waren dat we nooit meer zouden promoveren
:cool: :cool: |
|
|
| -=WVG=- |
| Seizoenkaart FCDB hiero :) |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by indo
:whip: AJAX AMSTERDAM AJAX :whip:
ajax wordt dit jaar weer kampioen!!!!!
AJAX RULEZ THE WORLD!!!!!!! |
Uhm deze begrijp ik niet!? Eerst sla je Ajax :mad: ! En dan zeg je Ajax rulez the world :D! Zal wel aan mij liggen maar volgens mij is dit een contradictio in terminis! |
|
|
| Partyhardy! |
| PSV KAMPIOENEN!!! (hmmm klinkt nu misschien wat ongeloofwaardig maar ik blijf ze altijd steunen! :) ) |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
PSV KAMPIOENEN!!! (hmmm klinkt nu misschien wat ongeloofwaardig maar ik blijf ze altijd steunen! :) ) |
Goed dat je ze ook blijft steunen in de wat mindere tijden, zo laat je tenminste zien dat je een echte supporter bent! |
|
|
| @ddicted |
| Seizoenkaart + gemiddeld de helft van de uitwedstrijden |
|
|
| raoel |

Goed excuus voor al die ajaxieden hier:
In de tijd dat jullie "fan" van ajax werden speelden ze nog voetbal, nu niet meer :D |
|
|
| Little Theseus |
wat zoek jij op de site van fctwente?? |
|
|
|
|