return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Wat is je favoriete voetbalclub uit de eredivisie!? (pg. 5)
View this Thread in Original format
-=WVG=-
LOL

Had die leuke tukker die txt nie ff recht kunnen zetten zeg...
Als je iets doet doe het dan goed...zoals IK !

*opent Photoshop*

Hoppaaah !

Geniet maar lach met mate...(leedvermaak)

Alle "PSV-Hooligans" (wat zijn dat?) vat dit niet te persoonlijk op...en Mark v Bommel jij zelf ook nie he jonge :p

Groeten :)

en P.S. da waz ik nie he, da waz iemand anders, da waz een neger...
Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-

whahahaha megagoed:D

als jij hem niet doorstuurt naar pnze PSV-vrienden, dan doe ik het wel hoor :)
raoel
quote:

Nou ik vin um opzich leuk verzonnen hoor, maar het slaat alleen nergens op. Zo'n tekst moet wel ergens op gebaseerd zijn.
Als er nou stond dat zijn schoonmoeder een hoer was :D:D:D

Voor de leken:
Bommels schoonmoeder is de vrouw van feijenoord trainer Bert van Marwijk.

Dat is natuurlijk ook nergens op gebaseerd, maar als we toch aan het zeiken zijn:whip: :whip: :whip:

P.S.: WVG, jij kunt er morgen een verwachten van Fredje van der Hoorn alias Ik voetbal over een jaar met krukken.
-=WVG=-
quote:
Originally posted by raoel
P.S.: WVG, jij kunt er morgen een verwachten van Fredje van der Hoorn alias Ik voetbal over een jaar met krukken.

J000h !
Ik w8 met spanning af...
Die txt wel rechtzetten dan he jonge :p

[edit] Tekst is trouwens gebaseerd op v Bommel zijn gedrag in het veld...[/edit]
raoel
quote:

Tekst is trouwens gebaseerd op v Bommel zijn gedrag in het veld...

Dat vin ik dus nergens op slaan.
Ben blij dat er eindelijk eens een Nederlandse topper (daar mogen we toch vanuit gaan dat ie dat wordt of al is) is die er af en toe een flink onder door stampt, dat is ook wat het nederlands alftal mist.

MENTALITEIT
noemt men dat

En van bommel is een van de weinige nederlands elftal spelers die dat heeft. Hij durft er tenminste een keer onder door te schuppen en zun bakkes een keer fatsoenlijk open te trekken.

dat komt wel eens irritant over, maar alle hele goede voetballers hebben dat. en dat maakt ze ook zo goed.

Keane, matheus, ince, effenberg noem ze maar op.
en ja ik weet dat de spelers die ik nu opnoem van een hoger niveau zijn dan Van bommel.
-=WVG=-
MENTALITEIT
De spelers die je noemt hebben dit inderdaad...

Van Bommel gaat hier soms te ver vind ik, moet zich nog leren beheersen, gaat al beter dan eerst hoor, maar dat maakt hem irritant...(dit is dus een mening) Maar ach ja...

Verder wil ik er geen woorden over vuil maken want het was ten slotte een loze grap...
Dj Alpha
quote:
LOL

Is het nou hoere of hoerenjong? :D
raoel
quote:
MENTALITEIT
De spelers die je noemt hebben dit inderdaad...

Van Bommel gaat hier soms te ver vind ik, moet zich nog leren beheersen, gaat al beter dan eerst hoor, maar dat maakt hem irritant...(dit is dus een mening) Maar ach ja...

Verder wil ik er geen woorden over vuil maken want het was ten slotte een loze grap...

Maar wel een zinnige discussie zonder flames en onzinnige posts en een oprechte mening.

Zie je hier niet veel tegenwoordig :( :whip:

en het is waar Van bommel moet nog beter leren met zijn gedrag om te gaan, als hij dat leert kan hij een hele grote worden.
TimeportE
van Bommel is dat niet een verre relatie van Dommel, de coolste hond die ooit op tv is geweest!!??.. als het zo is dan ben ik vanaf nu pro- van bommel! :D:D.. maar serieus mensen vinden jullie em niet iets weghebben van Dommel.. misschien die neus?.. :clown::clown:
SnuggLe
GATVERDAMME! Allemaal vieze Ajaxieden hier!
Bleeeeeeeeeergh...

Ben ik blij dat ik gewoon een Superboer ben :)
Graafschap OLE!

DJ_Siesta
23 voor ajax, volgens mij zijn de mods hie ff aant klote gweeest :D

ik ben lekker voor scheerenveen, de enigste, als miss p nu ook ff stemde,
-=WVG=-
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
23 voor ajax, volgens mij zijn de mods hie ff aant klote gweeest :D

ik ben lekker voor scheerenveen, de enigste, als miss p nu ook ff stemde,

Miss P. is voor Feyenoord/Camboer tog ?
Nah ja...Anthony Lurling is de master van Heerenveen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement