|
Serious?? off-topic
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
Ik was aan het denken, misschien zijn er wel mensen bij die iets serieus willen zeggen (jaja zelfs ik kan serieus zijn met momenten)
ik bedoel maar, hebt ge een probleem zit ge met iets? hartje luchten?
the beta grouphuggers zijn er voor u.
Ik zal beginnen. Ik ben Dries ik heb een broer en een zus alle twee ouder.
En ik heb een serieus drankprobleem, bovendien keken ze vroeger niet om naar mij. toen ik bij de duiveltjes ging voetballen moest ik altijd alleen gaan want men ouders wilden nooit meekomen.
owkee de eerste die off-topic gaat, krijgt bij de volgende meeting een goei vonk op zen neus :D |
|
|
| lievez |
| kheb gecheat in doom :( |
|
|
| Kaidreas |
^ej ma lievez, komaan e gast nie opgeven, er zijn nog goeie dingen in het leven ze, denk aan u kinderen. tis nie omdat ge gecheat hebt dat het daarom gedaan is e.
komaan gast, give me a hug...(--> echte mannen. WORD) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by lievez
kheb gecheat in doom :( |
Boeeee! Jij bent een slecht mens! :whip: :whip: :whip: :whip:
Cheaten in doom is foei!!!:mad:
Ik ken er die zich al voor minder van kant gemaakt hebben! |
|
|
| Kaidreas |
zo'n negatief geladen post moeten we hier niet jonge.
ik zou zeggen editen die handel.
tip van da dag: zie je het niet meer zitten, adem dan diep in en zeg rustig 3 keer na elkaar... IK ben de man/vrouw |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Ik was aan het denken, |
:eek: :eek: :eek:
sorry mate, open goal ;)
o nee dat was off-topic, do i get a spanking now? :nervous: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by TOR
o nee dat was off-topic, do i get a spanking now? :nervous: |
Mag ik?? eh eh eh? |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by TOR
o nee dat was off-topic, do i get a spanking now? :nervous: |
sorry vriend probeer is bij een andere groep of topic?
duitse porno---> komaan tiger touch his tralala |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Kinky biatches...:o |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
komaan tiger touch his tralala |
Is da ni gevaarlijk?
(den titel alleen al, "serious off toppic". Laat de 2 vraagtekens maar weg :p ) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Is da ni gevaarlijk?
|
Niet als ge de juiste inentingen gehad hebt... |
|
|
| Tiger777 |
| Ik moet volgende week mijn spuit voor rabiës gaan halen... :confused: |
|
|
|
|