return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
Serious?? off-topic
View this Thread in Original format
Kaidreas
Ik was aan het denken, misschien zijn er wel mensen bij die iets serieus willen zeggen (jaja zelfs ik kan serieus zijn met momenten)
ik bedoel maar, hebt ge een probleem zit ge met iets? hartje luchten?
the beta grouphuggers zijn er voor u.

Ik zal beginnen. Ik ben Dries ik heb een broer en een zus alle twee ouder.
En ik heb een serieus drankprobleem, bovendien keken ze vroeger niet om naar mij. toen ik bij de duiveltjes ging voetballen moest ik altijd alleen gaan want men ouders wilden nooit meekomen.



owkee de eerste die off-topic gaat, krijgt bij de volgende meeting een goei vonk op zen neus :D
lievez
kheb gecheat in doom :(
Kaidreas
^ej ma lievez, komaan e gast nie opgeven, er zijn nog goeie dingen in het leven ze, denk aan u kinderen. tis nie omdat ge gecheat hebt dat het daarom gedaan is e.
komaan gast, give me a hug...(--> echte mannen. WORD)
Tiger777
quote:
Originally posted by lievez
kheb gecheat in doom :(

Boeeee! Jij bent een slecht mens! :whip: :whip: :whip: :whip:
Cheaten in doom is foei!!!:mad:
Ik ken er die zich al voor minder van kant gemaakt hebben!
Kaidreas
zo'n negatief geladen post moeten we hier niet jonge.
ik zou zeggen editen die handel.

tip van da dag: zie je het niet meer zitten, adem dan diep in en zeg rustig 3 keer na elkaar... IK ben de man/vrouw
TOR
quote:
Originally posted by Kaidreas
Ik was aan het denken,


:eek: :eek: :eek:



















sorry mate, open goal ;)


o nee dat was off-topic, do i get a spanking now? :nervous:
Tiger777
quote:
Originally posted by TOR
o nee dat was off-topic, do i get a spanking now? :nervous:

Mag ik?? eh eh eh?
Kaidreas
quote:
Originally posted by TOR

o nee dat was off-topic, do i get a spanking now? :nervous:

sorry vriend probeer is bij een andere groep of topic?
duitse porno---> komaan tiger touch his tralala
Jasperovitsj
^ Kinky biatches...:o
Tiger777
quote:
Originally posted by Kaidreas
komaan tiger touch his tralala

Is da ni gevaarlijk?


(den titel alleen al, "serious off toppic". Laat de 2 vraagtekens maar weg :p )

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Tiger777
Is da ni gevaarlijk?


Niet als ge de juiste inentingen gehad hebt...
Tiger777
Ik moet volgende week mijn spuit voor rabiës gaan halen... :confused:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement