return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
[29-10-2004] Awakenings - Graansilo, Rotterdam
View this Thread in Original format
total woot
quote:

Doordat de ambtelijke molens niet zo snel draaien als onze dj's
hebben we de opening van de Gashouder wederom uit moeten stellen.
Het beleidsplan van het stadsdeel Westerpark m.b.t. de
Westergasfabriek moet nog door de gemeente worden goedgekeurd en dat
vergt blijkbaar tijd.

Zoveel tijd hebben we niet want we willen feesten!
We zijn blij dat we een fantastisch alternatief hebben voor de
herfstseditie; de graansilo in Rotterdam!
Dit is sinds kort het nieuwe onderkomen van de Now & Wow en het is een
bizar mooie locatie die zelfs meer indruk maakt (en ook nog iets groter
is) dan de oude Now & Wow locatie, waar we in 2001 en 2002 mooie
momenten hebben beleefd.

>>> 29-10-04 <<<

Vrijdag 29 oktober gaat het dus gebeuren in de monumentale Graansilo.
Er zijn 2 grote ruimtes en 1 kleinere. De line-up is vrij pittig te
noemen maar we hebben wel vaker met dat bijltje gehakt en losgaan zal
het zeker.

Room 1: DJ Rush, Marco Remus, DJ Amok, Oliver Kucera (live)

Room 2: Pelacha, Steve Rachmad, Marco Bailey, Damian Keane, Reeko
(live)
Room 3: Awakenings Minimal Team (wie dat worden hoor je later)

Kijk kijk...ROTTERDAM! ze snappen t eindelijk :D

Ben er ZEKER weer bij, meer liefhebbers?
TranceFool
Zaal 2 ziet er wel interessant uit, alleen ben ik niet zo'n fan van Bailey. Ik vind het alleen wel erg jammer dat ze met zo'n beukline-up in zaal 1 komen :(. Weet niet of ik dit de moeite waard vind.
Phortje
Jep, ben erbij!
Inderdaad jammer van die beuk-lineup in zaal 1, maar de lineup in zaal 2 maakt het geheel toch zeker de moeite waard.
HiGH_NrG
Rotterdam? :rolleyes:
Miss Proximus
Was graag naar de Westergas gegaan, want ziet er erg mooi uit na de renovatie etc :)

Maar Een graansilo in Rotjeknor is natuurlijk ook wel ultiem! En heb besloten dat ik langer in Nederland blijf dus ben er bij!! :) Innovatieve line up trouwens hehe :disbelief :p

p.s. hopenlijk woon ik tegen die tijd zelfs in Rotterdam :) logees zijnw elkom als ze m'n kaartje betalen hahahahaha (geintje)
magrec
Ik sla deze editie maar over ;)
Hopende op weer een everybody in oktober :)
SnuggLe
Vind de lineup echt 3x niets. Dom gebeuk, bah. Niets voor mij, ik ga wel naar dezelfde Everybody als harmen :D
Miss Proximus
Heb je Damian Keane wel s gehoord? Is echt 1 van de vetste techno dj's die ik ken (ja, letterlijk haha...komt uit Leeuwarden). Timmert ook al zo'n 15 jaar aan de weg ofzo!

Brengt platen uit samen met Dano, die van die kicke gabbertracks van vroeger. Maar maakt nu dus erg lekkere techno!

Ik ga d'r echt heen! Moet nog maar ff een Damian Keane aanmoedigshirt maken :D
Optimus
HIer wil ik wel naartoe...:)
AlFerox
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Heb je Damian Keane wel s gehoord? Is echt 1 van de vetste techno dj's die ik ken (ja, letterlijk haha...komt uit Leeuwarden). Timmert ook al zo'n 15 jaar aan de weg ofzo!

Brengt platen uit samen met Dano, die van die kicke gabbertracks van vroeger. Maar maakt nu dus erg lekkere techno!

Ik ga d'r echt heen! Moet nog maar ff een Damian Keane aanmoedigshirt maken :D

damian keane is echt goed bezig idd!! hij werkt de laatste tijd veel samen met dave miller waarmee hij dus een eigen label heeft, audiosculpture. komt goede techno op uit! :cool:

en amok is koel trouwens!! tijdje geleden sloot hij af op reactor.. damn, wat was dat snoeihard zeg. :eyespop: leek af en toe meer op industrial. hij begon zijn set ook met lenny dee & promo - i called you :toothless
het zal dan wel 'hersenloos gebeuk' zijn, maarja lekker boeiend. kan af en toe best leuk zijn. mensen moeten zichzelf en de muziek gewoon niet altijd zo serieus nemen.

laat ik trouwens voorop stellen dat ik de line-up aanvankelijk ook suf vond, had er veel meer van verwacht.. monumental holt de laatste tijd echt h��l hard achteruit vind ik. maarja, bij nader inzien vind ik dat ik me daar niet druk om zou moeten maken.. alsof awakenings het enige feest is ofzo, ze zijn allang niet toonaangevend meer.
buiten dat ben ik ervan overtuigd dat het gewoon weer een leuk feest wordt, het feest maak je immers zelf ;) dus ik ga er wel gewoon heen !!

en het is weer in rotterdam!!

jp
quote:
Originally posted by Optimus
HIer wil ik wel naartoe...:)

jij hebt geen geld daarvoor ;)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by AlFerox
damian keane is echt goed bezig idd!! hij werkt de laatste tijd veel samen met dave miller waarmee hij dus een eigen label heeft, audiosculpture. komt goede techno op uit! :cool:

ja klopt :) ik ben helemaal n00b tegenwoordig met titels enzo, maar dit heeft ie me wel s verteld en ik zou altijd nog s een x kijken of ik ergens online kon luisteren. Ga ik gelijk doen!! :D

quote:
Originally posted by AlFerox
mensen moeten zichzelf niet altijd zo serieus nemen.

Dat is mijn lijfspreuk :) Vond ik ook zo heerlijk in Mexico. Niemand neemt zichzelf serieus en iedereen heeft zo'n lol in t leven! :) Woei! Een goeie zelfspot zoals van de Engelsen zou ook gezond zijn in onze cultuur ;)

oh en wat je verder zei over toonaangevendheid etc....goed punt :D
bij mij is t trouwens ook meer het zoeken naar een bepaalde feestsfeer dan de line up dat me vaak de das om doet :S zou ik dan idd ook eens schijt aan moeten hebben. TIN! Ga, dan is de sfeer iig 100% :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement