return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Song of the century
View this Thread in Original format
pooley
allé, kom kom kom kom kom geschelpte kom
braaf kom kom algaa bà Pier.. kom allé ...

ik zit as duif, ge meuget wete
op het kot van mottige Pier
mor na zennek wijd verslete
en ik vlieg bekan niemiêr
in den tijd dee'k niks as reize
nor Quivrain of nor Poitiers
viel ik soemteds in de prijze
wette wa de Pier dan zee:

oh, mijnen blauwe geschelpte
gij zè m'n lievelingsduif
oh, mijnen blauwe geschelpte
ge ligd'in de boveste schuif
ge zè gij begot ... de krak van me kot

ik had op 't duivekot e liefke
het was e vinnig en e knap
mor ik moest soems op 'n diefke
spele op het weduwschap
en dan vloog ik veur te winne
ik wou ba me liefke zijn
kwam ik dan as eerste binne
dan wast 't duivekot te klein

oh, mijnen blauwe geschelpte
gij zè m'n lievelingsduif
oh, mijnen blauwe geschelpte
ge ligd'in de boveste schuif
ge zè gij begot ... de krak van me kot
ge zè gij begot ... de krak van me kot

'k zèn na oud en 'k zèn verslete
da valt veur 'n duif ni mee
alleman is mij vergete
d'r is niemand die nog zee:

oh, mijnen blauwe geschelpte
gij zè m'n lievelingsduif
oh, mijnen blauwe geschelpte
ge ligd'in de boveste schuif
ge zè gij begot ... de krak van me kot

ah ... zedder al ... wie we daar hemme ... mor mor m'nen blauwe
geschelpte ... allé kom, komt nor beneeje ... hoe zedde gekome?
te voet zeker ... mokt da ge beneeje zè. . allé kom, hier moette
gij zèn. . komt er af of 'k zet oe d'r op. . a ge ni mokt da ge
benee-je zè dan koomek oe d'r boven hale, en dan kund'r beneeje
ook niemiêr op ... mokt da g'r zij. . hier moette zijn ...
b'halve dagge komt van da dak af ....
Real
:crazy: ch00n !
Kaidreas
alle ik zal ook maar meedoen

OOOOOMg I die! I die! I die! omg omg chooooooooon:D
pooley
ej mennekes zijder mee aant lachen ofwa?


;x

118. De Strangers - Oh, mijnen blauwe geschelpte.mp3

eindelijk gevonden \o/
pooley
Voor de liefhebbers:
http://users.pandora.be/Beecom/Mix..._geschelpte.mp3

;x ;x
Kaidreas
^linkie doesn't workie pimp
Bertn
hebt ge toevallig ook "cowboy in parijs" van the marlets?? nog meer topklasse in het genre!!:D
pooley
http://users.pandora.be/Beecom/Mix

zo dan maar he :) en bovenste link werkt ook, sorry voort ongemak ;x
pooley
quote:
Originally posted by Bertn
hebt ge toevallig ook "cowboy in parijs" van the marlets?? nog meer topklasse in het genre!!:D


neje :/
Kzal er is achter zoeken ;x
robin
ik vroeg me al af waar je het in hemelsnaam over had in emc



quote:
[18:45] 118. De Strangers - Oh, mijnen blauwe geschelpte.mp3




(verkapte reclame post)

Jasperovitsj
Wannes van de Velde: Ik wil deze nacht in de straten verdwalen :crazy:




:p
pooley
quote:
Originally posted by robin
ik vroeg me al af waar je het in hemelsnaam over had in emc







(verkapte reclame post)


hehe ff fout gedrukt daar :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement