|
Song of the century
|
View this Thread in Original format
| pooley |
allé, kom kom kom kom kom geschelpte kom
braaf kom kom algaa bà Pier.. kom allé ...
ik zit as duif, ge meuget wete
op het kot van mottige Pier
mor na zennek wijd verslete
en ik vlieg bekan niemiêr
in den tijd dee'k niks as reize
nor Quivrain of nor Poitiers
viel ik soemteds in de prijze
wette wa de Pier dan zee:
oh, mijnen blauwe geschelpte
gij zè m'n lievelingsduif
oh, mijnen blauwe geschelpte
ge ligd'in de boveste schuif
ge zè gij begot ... de krak van me kot
ik had op 't duivekot e liefke
het was e vinnig en e knap
mor ik moest soems op 'n diefke
spele op het weduwschap
en dan vloog ik veur te winne
ik wou ba me liefke zijn
kwam ik dan as eerste binne
dan wast 't duivekot te klein
oh, mijnen blauwe geschelpte
gij zè m'n lievelingsduif
oh, mijnen blauwe geschelpte
ge ligd'in de boveste schuif
ge zè gij begot ... de krak van me kot
ge zè gij begot ... de krak van me kot
'k zèn na oud en 'k zèn verslete
da valt veur 'n duif ni mee
alleman is mij vergete
d'r is niemand die nog zee:
oh, mijnen blauwe geschelpte
gij zè m'n lievelingsduif
oh, mijnen blauwe geschelpte
ge ligd'in de boveste schuif
ge zè gij begot ... de krak van me kot
ah ... zedder al ... wie we daar hemme ... mor mor m'nen blauwe
geschelpte ... allé kom, komt nor beneeje ... hoe zedde gekome?
te voet zeker ... mokt da ge beneeje zè. . allé kom, hier moette
gij zèn. . komt er af of 'k zet oe d'r op. . a ge ni mokt da ge
benee-je zè dan koomek oe d'r boven hale, en dan kund'r beneeje
ook niemiêr op ... mokt da g'r zij. . hier moette zijn ...
b'halve dagge komt van da dak af .... |
|
|
| Kaidreas |
alle ik zal ook maar meedoen
OOOOOMg I die! I die! I die! omg omg chooooooooon:D |
|
|
| pooley |
ej mennekes zijder mee aant lachen ofwa?
;x
118. De Strangers - Oh, mijnen blauwe geschelpte.mp3
eindelijk gevonden \o/ |
|
|
| Kaidreas |
| ^linkie doesn't workie pimp |
|
|
| Bertn |
| hebt ge toevallig ook "cowboy in parijs" van the marlets?? nog meer topklasse in het genre!!:D |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Bertn
hebt ge toevallig ook "cowboy in parijs" van the marlets?? nog meer topklasse in het genre!!:D |
neje :/
Kzal er is achter zoeken ;x |
|
|
| robin |
ik vroeg me al af waar je het in hemelsnaam over had in emc
| quote: | | [18:45] 118. De Strangers - Oh, mijnen blauwe geschelpte.mp3 |
(verkapte reclame post) |
|
|
| Jasperovitsj |
Wannes van de Velde: Ik wil deze nacht in de straten verdwalen :crazy:
:p |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by robin
ik vroeg me al af waar je het in hemelsnaam over had in emc
(verkapte reclame post) |
hehe ff fout gedrukt daar :) |
|
|
|
|