|
Trance op tmf? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Nu verschiet ik er niet van de Traffic er in staat |
Ik ben al blij dat Traffic niet op 1 staat, dat zou er echt volledig over zijn geweest... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik ben al blij dat Traffic niet op 1 staat, dat zou er echt volledig over zijn geweest... |
Ik bedoelde Lethal Industry...man man wtf is er met mij aan de hand. Ik slaag Engels en Nederlands door elkaar, ik zeg Battlefront als ik Battlefield bedoel, ik zeg Traffic ipv Lethal Industry...ik ben baaaaaaaaaaaaaang!!!!:(
Ma bon, switch Traffic met Lethal Industry, welke nummer stonden er allemaal in?
Stond L'Esparanza - L' Esparanza, Verachoca - Carte Blanch, Gouryella - Gouryella, Gouryella - Walhalla, DJ Sakin & Friends - Protect Your Mind (Lange Remix) enzo er ni in? :conf: |
|
|
| Jasperovitsj |
Geen idee, dit is het enige wat ik mij nog kan herinneren uit het MSN-venster waarin het gisteren te sprake kwam:
5 - PvD: For an angel
4 - Push: Universal nation
3 - Da Hool: Meet her at the love parade
2 - Delerium: Silence (Airscape remix :rolleyes: )
1 - Tiesto: Lethal industry |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Delerium: Silence (Airscape remix :rolleyes: )
|
Ik vond die in den tijd toch niet zo slecht, alleen wel erg dat Milk Inc. de clip moest afrippen :haha: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Zehra
you bastard! :D durf mah nie af te komen naar een beta-meeting... 
:p |
I was j/k ze voor de duidelijkheid.
Maar dat had ge wel al door denk ik ;)
Met zo een belachelijke dingen houd ik me ni bezig :) |
|
|
| Bertn |
dit is wat ik heb gezien:
7 - armin van buuren: burned with desire
6 - dj jean: the launch:rolleyes:
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Bertn
dit is wat ik heb gezien:
7 - armin van buuren: burned with desire
6 - dj jean: the launch:rolleyes:
sorry dak het moet zeggen ofzo hoor maar elke armin fan geeft graag met mij toe dat die nummer 7 ook ni in de trance top 10 aller tijden hoort, dus zet daar ook maar een :rolleyes: achter :) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
sorry dak het moet zeggen ofzo hoor maar elke armin fan geeft graag met mij toe dat die nummer 7 ook ni in de trance top 10 aller tijden hoort, dus zet daar ook maar een :rolleyes: achter :) |
dj jean, das geen trance, armin wel. en ook al hoort armin ni in de top 10, het blijft wel trance |
|
|
| Bertn |
| nog een nummer dat gedraaid werd: age of love - age of love (1 of andere crappy 1995-remix) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Geen Carte Blanche, geen Out Of The Blue, geen Gouryella, geen Seven Days And One Week...wel jammer, want ze hebben die clips gegarandeerd bij TMF, en vroeger kregen die op Megadance echt wel veel airplay, dus toch redelijk bekend zou ik denken... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Bertn
nog een nummer dat gedraaid werd: age of love - age of love (1 of andere crappy 1995-remix) |
Age of Love draaien ze maar Carte Blanch etc niet......rare mensen bij TMF
BTW Ik keek in het begin van TMF altijd naar MegaDance, was een zalig programma in het begin imo. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Burned With Desire hoort op 1 :D |
|
|
|
|