|
Trance op tmf? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Over die Airscape remix van Silence he, het gaat om trance videoclips en ik heb enkel een clip van die remix gezien... |
|
|
| robin |
energy 52 - cafe del mar?
3 drives - greece 2000?
:whip: |
|
|
| JediD4M |
Armin Van Buuren Featuring Justin Suissa - Burned With Desire stond op 8 ipv op 7 .. de eerste 2 heb ik gemist.
Volgens mij is DJ Jean - The Launch ook geen trance.
Tussen die top 7 van Bertn moet dus idd nog
Age Of Love - Age Of Love (Brainbug Remix) tussen komen.
Paul Van Dyk - For An Angel & Push - Universal Nation mochten van mij zeker gerust in de top 3.
Lethal Industry van Tiësto .. tja misschien wel top 20 .. maar ja .. Traffic was te cliché geweest.
Volgende keer moeten ze hier maar eens een lijst zetten uit de clips waar ze kunnen uitkiezen, we zullen wij wel stemmen! ;)
Maar hoor ons hier klagen, uiteindelijk werd er nu nog eens een uurtje trance (en dance) gespeelt op TMF dus .. be happy! |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Maar hoor ons hier klagen, uiteindelijk werd er nu nog eens een uurtje trance (en dance) gespeelt op TMF dus .. be happy! | Als ik me goed herinner was er in de beginjaren/maanden van TMF héél véél elektronische muziek op TMF. Ik herinner me nog Maurizio - New Emotion o.a., maar kgeloof dat er ook wel wat trance tussen zat, of ben ik helemaal aant trippen? :P |
|
|
| BelgianGuru |
| Wees blij dat er geen Milk Inc. in die top10 stond, ik hield mijn hart al vast toen ik de aankondiging voor de Top10 zag rechtsboven van de TV :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Over die Airscape remix van Silence he, het gaat om trance videoclips en ik heb enkel een clip van die remix gezien... |
er is ook nog een clip bij de Oakenfold remix, maar met grotendeels dezelfde beelden.
en Airscape remix > Tiesto remix |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
en Airscape remix > Tiesto remix |
Fade's sanctuary mix > eender welke remix, verleden, heden én toekomst! :toothless |
|
|
| Dark Apostle |
| Age Of Love - Age Of Love (Brainbug Remix), ook niet direct een van de meest toeganklijke mixen ooit gemaakt, wie heeft in godsnaam die top 10 opgesteld? :conf: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Fade's sanctuary mix > eender welke remix, verleden, heden én toekomst! :toothless |
Feit. :) |
|
|
| Kaidreas |
damn, da heb ik weer gemist.. ik ge morgen ontslag vragen. gvd I miss all the good stuff
btw waar is pvd-we're alive :nervous: tis nog een mooie clip ook |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
agree, 12 minuten in de hemel vertoevend |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
agree, 12 minuten in de hemel vertoevend |
11min09 om precies te zijn :toothless |
|
|
|
|