return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
hehe Nederlanders eigen forum
View this Thread in Original format
Mysteric
worden we toch wel serieus genomen :)
Sandman
Ja eindelijk... hehe
Ik vind het allemaal wel goed. eigenlijk wel cool.
Nederlands rulezz
Blik
Eindelijk een plek waar we kunnen lullen in ons eigen taaltje, werd wel eens tijd.
ADK
het is bewezen nu...
nederland is gewoon een van de beste trance-landen...


ADK :D
michiel
beter gasten holland united!!!
ok dan, eindelijk erkenning

waar zullen we het is over gaan hebben?

later

michiel
-DoomBringer-
Boeit niet :D
zolang we hier ff nederlands kenne praten is alles best :p

Sandman
Helemaal met je eens -DoomBringer-.
Hoef je eindelijk eens een keer niet engels te typen... :)
Henkie_henk
Oranje Boven Oranje Boven!!!

Olé Olé Olé
esoterist
Ikku lui zijn dus liever in het hollands schrijvun,ikku anders teveel moetun nadenkun,gaat moeilijk na een weekendje feestun :-))))
Doe dus de groeten aan de mede hollanders !



N.u.N.SpEEd RuLeS !!!!!
Gekhous
WE RULE WE RULE

ohw nee, das engels...

WIE ROEL WIE ROEL

:))

basvh
ik werd helemaal gek van dat getyp in dat engels, eindelijk lekker Nederlands lulluh


mzzzl

basjuh
Axon
LOL, me eerste post hier in HOLLAND forum, was het eerste forum wat me opviel!! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement