|
hehe Nederlanders eigen forum
|
View this Thread in Original format
| Mysteric |
| worden we toch wel serieus genomen :) |
|
|
| Sandman |
Ja eindelijk... hehe
Ik vind het allemaal wel goed. eigenlijk wel cool.
Nederlands rulezz |
|
|
| Blik |
| Eindelijk een plek waar we kunnen lullen in ons eigen taaltje, werd wel eens tijd. |
|
|
| ADK |
het is bewezen nu...
nederland is gewoon een van de beste trance-landen...
ADK :D |
|
|
| michiel |
beter gasten holland united!!!
ok dan, eindelijk erkenning
waar zullen we het is over gaan hebben?
later
michiel |
|
|
| -DoomBringer- |
Boeit niet :D
zolang we hier ff nederlands kenne praten is alles best :p
|
|
|
| Sandman |
Helemaal met je eens -DoomBringer-.
Hoef je eindelijk eens een keer niet engels te typen... :) |
|
|
| Henkie_henk |
Oranje Boven Oranje Boven!!!
Olé Olé Olé |
|
|
| esoterist |
Ikku lui zijn dus liever in het hollands schrijvun,ikku anders teveel moetun nadenkun,gaat moeilijk na een weekendje feestun :-))))
Doe dus de groeten aan de mede hollanders !
N.u.N.SpEEd RuLeS !!!!! |
|
|
| Gekhous |
WE RULE WE RULE
ohw nee, das engels...
WIE ROEL WIE ROEL
:)) |
|
|
| basvh |
ik werd helemaal gek van dat getyp in dat engels, eindelijk lekker Nederlands lulluh
mzzzl
basjuh |
|
|
| Axon |
| LOL, me eerste post hier in HOLLAND forum, was het eerste forum wat me opviel!! :) |
|
|
|
|