return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
HJÄLP!!! ID en w00t låt
View this Thread in Original format
CJ InterCity
yeye jag vet att detta inte är rätt ställe men jag bara måste få veta namnet på denna låt:

http://www.tranceaddict.com/forums/...02609&forumid=2

plz kolla attach-mp3n så blir jag jätte jätteglad:o :toothless
Kamelen
nää visste inte vilken det va.. men det sög ju verkligen ialf =D va hemskt juh.. sprutade mainstream goes radio edit with a touch of asot.. nää du .. tur att alla gillar olika saker =) annars hade vi haft massa mördare och sånt.. kram!
Dioxys
hm, tycekr det börjar gå lite till överdrift med nerklankandet på ASOT va? :( riktigt sånhär euro liras väl inte där nu? (länge sen jag lyssnade)
Kamelen
quote:
Originally posted by Dioxys
hm, tycekr det börjar gå lite till överdrift med nerklankandet på ASOT va? :( riktigt sånhär euro liras väl inte där nu? (länge sen jag lyssnade)


hur länge har du lyssnat på asot? .. du måste ju erkänna att alla låtar som spelas på asot nuförtiden är _sockriga_ det är typ som halifax - innocence (dreas rmx) .. så översöt.. blir för mycket =) .. nää tacka vet jag mörka proggen eller ösig psy =)
Dioxys
o, du är alltså för hArDcOrE uNdAhGrAuNd för att lyssna på asot :clown: ;)

vi har väl olika definitioner av sockrigt/cheesy/smörigt isf :)

tycker inte asot är så fruktansvärt "sockrigt" men dessvärre går det kanske inte å lyssna till jämt :)
Kamelen
fast åandra sidan har jag inte lyssnat på asot på minst 2 månader nu =) lyssna på ben lost`s set för nån månad sen.. VÄLDIGT bra.. och armin har bara lirat en utav de låtarna =) .. om du tycker om armin så lyssna på hans 12h set från oktober 2002 .. väldigt NICE =) .. gillar du sockriga trancelåtar.. så ta allt där de drar ut på LOVE till 5 sec ..

men det är väl bra att alla är olika =)
Kamelen
oj.. kanske blev lite offtopic nu :)
hustler
Jag tycker absolut inte att ASOT är speciellt cheesy.

Kanske bara är kamelen som har utvecklat sin smak?
Snakebyte
Kan någon vara snäll å förklara för mig vad ASOT är? Har undrat nu hur länge som helst...
keddo
quote:
Originally posted by Snakebyte
Kan någon vara snäll å förklara för mig vad ASOT är? Har undrat nu hur länge som helst...


A State Of Trance.
En radio-show varje vecka som Armin Van Buuren håller i. Han har hållit på med det ett bra tag nu ..

RebeL9
quote:
Originally posted by Snakebyte
Kan någon vara snäll å förklara för mig vad ASOT är? Har undrat nu hur länge som helst...


funny joke boy
Snakebyte
quote:
Originally posted by RebeL9
funny joke boy


Alltså...det är sant. Jag kände till A State Of Trance, men kopplade aldrig förkortningen hehe...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement