|
HJÄLP!!! ID en w00t låt
|
View this Thread in Original format
| Kamelen |
| nää visste inte vilken det va.. men det sög ju verkligen ialf =D va hemskt juh.. sprutade mainstream goes radio edit with a touch of asot.. nää du .. tur att alla gillar olika saker =) annars hade vi haft massa mördare och sånt.. kram! |
|
|
| Dioxys |
| hm, tycekr det börjar gå lite till överdrift med nerklankandet på ASOT va? :( riktigt sånhär euro liras väl inte där nu? (länge sen jag lyssnade) |
|
|
| Kamelen |
| quote: | Originally posted by Dioxys
hm, tycekr det börjar gå lite till överdrift med nerklankandet på ASOT va? :( riktigt sånhär euro liras väl inte där nu? (länge sen jag lyssnade) |
hur länge har du lyssnat på asot? .. du måste ju erkänna att alla låtar som spelas på asot nuförtiden är _sockriga_ det är typ som halifax - innocence (dreas rmx) .. så översöt.. blir för mycket =) .. nää tacka vet jag mörka proggen eller ösig psy =) |
|
|
| Dioxys |
o, du är alltså för hArDcOrE uNdAhGrAuNd för att lyssna på asot :clown: ;)
vi har väl olika definitioner av sockrigt/cheesy/smörigt isf :)
tycker inte asot är så fruktansvärt "sockrigt" men dessvärre går det kanske inte å lyssna till jämt :) |
|
|
| Kamelen |
fast åandra sidan har jag inte lyssnat på asot på minst 2 månader nu =) lyssna på ben lost`s set för nån månad sen.. VÄLDIGT bra.. och armin har bara lirat en utav de låtarna =) .. om du tycker om armin så lyssna på hans 12h set från oktober 2002 .. väldigt NICE =) .. gillar du sockriga trancelåtar.. så ta allt där de drar ut på LOVE till 5 sec ..
men det är väl bra att alla är olika =) |
|
|
| Kamelen |
| oj.. kanske blev lite offtopic nu :) |
|
|
| hustler |
Jag tycker absolut inte att ASOT är speciellt cheesy.
Kanske bara är kamelen som har utvecklat sin smak? |
|
|
| Snakebyte |
| Kan någon vara snäll å förklara för mig vad ASOT är? Har undrat nu hur länge som helst... |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Kan någon vara snäll å förklara för mig vad ASOT är? Har undrat nu hur länge som helst... |
A State Of Trance.
En radio-show varje vecka som Armin Van Buuren håller i. Han har hållit på med det ett bra tag nu .. |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Kan någon vara snäll å förklara för mig vad ASOT är? Har undrat nu hur länge som helst... |
funny joke boy |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by RebeL9
funny joke boy |
Alltså...det är sant. Jag kände till A State Of Trance, men kopplade aldrig förkortningen hehe... |
|
|
|
|