return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Ephedra Caps
View this Thread in Original format
Hauken
Dagens!

Mysteryland stundar, och ett litet moln på himlen:

Det finns ingen chans i h-e att jag pallar dansa så mkt som jag skulle vilja göra. Vilket är trist. Jag har för klen kondition, minst sagt!

Ecstacy och dyl skit är 100% uteslutet.

Iaf, jag fick ett diskret tips om en smart drug, Ephedra Caps. Vad har säger ni om sådant? Satsa på coffein tabletter istället?

Alkohol är ju ganska uteslutet då man blir rätt trött av det efter ett tag. Cannabis iofs, men då ska det vara så mkt sativa och det känns inte allt för lockande heller.

Vill kunna njuta av musiken så klar i skallen som möjligt, fast jag behöver energi.

Planen innan var ju RedBull, men dredbull känns som det är lite hypeat.. ? Redbull och vodka funkar ju sådär iofs. Kanske är vodkan som sabbar det hela?

Vi kommer få relativt lite sömn natten innan dessutom, vi är på Schiphol vid 23-tiden, och då ska vi in till amsterdam, hitta hotell, checka in, förmodligen käka, sen sova.. sen upp typ 10 dagen efter..
ScuL
* Skumt men sant: Ta vitamintabletter innan festen, eller ät en banan, orange , sånt.
* På festen själv kan du ta alcohol men max 2 eller 3, annars blir man för trött.
* Sen fortsätter du med cola och/eller redbull (kaffein och taurin).
* Käk ordentligt vid middagstiden! Det finns gott om mat på terrängen, använd erbjudandet!
Du kommer att märka att du känner dig frisk igen efter måltiden.

* Sen efter evenemangen kan du ta lite frukt igen om det behövs.

Så kan man festa frisk utan att använda droger.

PS när solen skiner, drick tillräckligt vatten! -> jätteviktigt.
Laszlo
Japp - Scul har satt huvudet på spiken. Vitaminer, mat och framför allt vatten är nyckeln till ork. Jag har också jävligt kass kondition men jag har inga problem med att stå och ösa näst intill oavbrutet i en hel dag - inte på en sån fest. Jag lovar, du kommer vara så fullpumpad med adrenalin att du inte ens kommer märka av din trötthet förän efteråt. Det som först viker med sig för mig är knäna, men det är bara att bita ihop och ösa på :)
ScuL
för mig är det altid så här

först knäna
sen fötterna
sist ryggen.
då borde jag sluta annars har jag ont för 3 dagar :p

och ta en liten paus då och då.
det är inte nödvändigt att dansa flera timmar i sträck, man kan ju gå lite omkring terrängen och kolla på olika tälter osv.
Smekbar
efedrin eller ephedra caps funkar ganska bra... mycket energi som frigörs men man glömmer lätt bort att äta eftersom det tar bort hungerskänslan... Man blir ju dessutom ganska så stirrig av dem samt får förhöjd puls vilket i vissa lägen kan vara lite obehagligt :) så tänk på att käka ordentligt om du smaskar sånt, då får du ju dessutom en massa extra "riktig" energi... Koffeintabletter tycker inte jag funkar speciellt bra, man blir pigg av dem o så ju, men man får inte direkt mer ork... Viktigast är dock som Scul o Lazlo redan sagt att käka ordentligt och dricka mycket vatten... Vatten e viktigast tycker jag, har man en flaska med sig hela tiden orkar man hålla igång jävligt länge även om man har kass kondition...

Gräs är väl bra på sina sätt när det gäller musik, men ger knappast någon extra ork... :)

Men, efedrin är rätt bra när det gäller att få lite laglig extra ork, men som sagt, man blir lätt rätt stirrig, och man får dessutom STORA pupiller så man ser rätt E:ad ut... :nervous:
RebeL9
pojkar pojkar pojkar. när ska ni lära er :)
att man styrketränar och fixar kondisen för att palla trycket på festerna =)
då behövs inget crap :]
Hauken
Har tränat varannan dag i ett halvår snart, det börjar väl märkas nu, men jag konditionstränar inte direkt.. jag discobygger :D

Det där med frukt och vatten lät bra. Slippa ta en massa skit.

Men hjälper det verkligen när man känner att benen inte bär längre? Det värsta som är då, är, att iaf jag sätter mig, då blir 39283492ggr värre att resa sig sen :(

Alkoholen kanske dämpar det lite då.. ;)

Men Smekbar, du är fortfarande "klar" och "normal" i huvudet av dom?

Jag brukar vara ganska färdig efter 4 timmar på krogen här hemma, dansade / "minglande" då alltså. Men jag kan tänka mig att det är lite annorlunda här då faktiskt musiken inte är bra, utan _perfekt_ :D Ni vet det där hejehejeheannicka, ussher yeah, britney osv är lite motiviations-dödande, iaf för mig ;)

Sen finns det väl hyffsat med ställen att "softa" på Mysteryland? Sitta på pyramiden vid Q-Dance t ex :) Matställena, är det serveringar där man kan sitta? Eller är det ståkäk som gäller?

tack för era svar ;)
Dioxys
en annan grej med ephedra är väl att det ger utslag för amfetamin när man åker fast?
ScuL
quote:
Originally posted by Hauken
Men hjälper det verkligen när man känner att benen inte bär längre? Det värsta som är då, är, att iaf jag sätter mig, då blir 39283492ggr värre att resa sig sen :(


vanligtvis kommer det på tidspunkten att du också blir hungrigt. om du äter då försvinner kännslen lite grann

quote:

Sen finns det väl hyffsat med ställen att "softa" på Mysteryland? Sitta på pyramiden vid Q-Dance t ex :)


man kan sitta på gräset nästan överallt, också på pyramiden ja. och oxo vid mainstage.

quote:

Matställena, är det serveringar där man kan sitta? Eller är det ståkäk som gäller?


båda. det är typ en slags av gatukök men de har några picknicksbord inkl. bänkar oxo.
P4z!
kom ihåg att inte dricka för mkt vatten bara.

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Dioxys
en annan grej med ephedra är väl att det ger utslag för amfetamin när man åker fast?

De skiter dom väl i där nere... dom säger väl bara "Välkommen till Holland, ledsen vi slog er i EM"

Ladda som en maraton löpare, frukt och kolhydrater !

quote:
Originally posted by P4z!
kom ihåg att inte dricka för mkt vatten bara.

Jo drick mycket vatten... förra året drack jag för lite vatten och fick en djävulsk huvudvärk, fick ta de lugnt nån halvetimme timme och hinka i mig vatten tills de försvann, sen mot slutet kom värken tillbaks...

Och du... nog fan kommer du palla... jag är den mest otränade 29åring (28 åring då) som infunnit sig på ML och jag pallade dom 12 timmarna... synd jag drack för lite vatten bara!

Öronproppar är inte helt fel heller då ID&T spelar så högt så trummhinnorna lossnar och krockar med varande halvägs genom hjärnan...
Hauken
Humm ja får hoppas det håller ;)

Nämnde jag att vi ska till Powerzone för att se Paul Van Dyk efter Mysteryland? :D

"Mysteryland afterparty", ett 3h set med PVD.. den clubben ser _riktigt_ nice ut dessutom!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement