|
Trance Video Tråden (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gate 42
^ Den är fejk! Jag har sett träningsvideos från 80-talet, och brudarna var knappast så snygga :eyes: :stongue:
För övrigt så ser jag typ 1-2 musikvideos om året. Har inga kanaler som visar sånt så om jag ser en video är det hemma hos någon polare som har MTV eller dylikt.
Ahh just det Günters video's är ju alltid nice! "Go Sunshine Girls Go!" ;) |
Nä alltså det är ju en nyinspelning, ingen rip liksom från de glada 80-talet.
| quote: | Originally posted by montana
hmm, jag undrar en grej om call on me videon, tänk er att brudarna var nakna i videon, skulle det igentligen vara nån skillnad eftersom videon anspelar så mycket på sex |
Det skulle vara en skillnad... när man får använda fantasin själva så som att man nästan ser dom nakna i tajta kläder gör tjejerna mer sexiga, sen att dom är snygga gör sitt också... Hade dom vart nakna hade inte jag reagerat på samma sätt, då hade det vart att gå över gränsen dessutom för att vara en musikvideo.
Tänk er själva när man ser en tjej i riktigt snygga underkläder, visst kan hon va riktigt het utan dom också men förmodligen sexigare med dom på... |
|
|
| Hauken |
Marco V - Automanual!
Är ju med i den själv dessutom :D Finns att se på hemsidan hans
Call on me videon är klass för sig.. helt klart.
Appropå videos med brudar i... benny benassis satisfaction.. DAMN! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Hauken
Marco V - Automanual!
Är ju med i den själv dessutom :D Finns att se på hemsidan hans
Call on me videon är klass för sig.. helt klart.
Appropå videos med brudar i... benny benassis satisfaction.. DAMN! |
Vadå med i den ? Är du med i den, låter så när man läser... coolt isf.
[edit]Ahhh, den var ju Mysteryland 2004 theme låten, dom använder sig av livematerial från festen... ser cool ut !
http://www.id-t.com/downloads/marcovcliphires.html
 |
|
|
| NooN |
Vill ni ha snygga brudar i underkläder som tvättar bilar (och sig själva :D ) ska ni kolla in Peran - We Want To Be Free.
Men är det inte så att de flesta dance/trance-videor anspelar på sex och visar kvinnor som sexobjekt? |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by NooN
Vill ni ha snygga brudar i underkläder som tvättar bilar (och sig själva :D ) ska ni kolla in Peran - We Want To Be Free.
Men är det inte så att de flesta dance/trance-videor anspelar på sex och visar kvinnor som sexobjekt? |
ja & nej, dom kommersiella akterna gör detta mest för att få typ uppmärksamhet, |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nä alltså det är ju en nyinspelning, ingen rip liksom från de glada 80-talet. |
No ;) |
|
|
| sipowitz |
| quote: |
Tänk er själva när man ser en tjej i riktigt snygga underkläder, visst kan hon va riktigt het utan dom också men förmodligen sexigare med dom på... |
Faen broder, där har du helt klart rätt! Tjejer borde ha underkläder på sig som en del av sin kropp ;-)
Angående bästa trancefilmen så är det helt klart INNERCITY FILMEN FRÅN 2003 av Steve. ... Den har man dock inte fått se något av ännu :-( |
|
|
| Hauken |
| hehe, står väl där i publiken någonstans.. ganska svårt att urskilja vart dock :P |
|
|
| SteveTranz4ever |
OMFG !!! :crazy:
Mer ögongodis för oss killar
"Tine - Du og jeg"
Cheezy-trance, superläcker blond brud som sjunger på Norska... :wtf:
Såg den just på Z-TV !
[edit] BTW. Har ni sett Eminems nya video... så rolig !
Och appropå de...
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,544923,00.html |
|
|
| nils |
såg steve's 'touched by the sun' igår
feeeeeet! :D den var grym
snyggt motiv med bilen
och så såg jag steve's rapport från trance energy 2004: :eyes:
otroligt! snacka om att fånga känsla. mycket underhållande.
får en att vilja åka ner dit
OT: btw steve, är inte stonefields lilla animationsgrej uppe i hörnet på 'fokused - tiesto bla bla' videon skrämmande lik din? :eek: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by nils
såg steve's 'touched by the sun' igår
feeeeeet! :D den var grym
snyggt motiv med bilen
och så såg jag steve's rapport från trance energy 2004: :eyes:
otroligt! snacka om att fånga känsla. mycket underhållande.
får en att vilja åka ner dit
OT: btw steve, är inte stonefields lilla animationsgrej uppe i hörnet på 'fokused - tiesto bla bla' videon skrämmande lik din? :eek: |
Thx ! Det är kul när man får feedback på nåt man gjort :gsmile:
Har nytt projekt planerat i form av musikvideo...
Jo du... Stonefiled har alltid haft sitt "S" i hörnet men har även han börjat med "Liquidsunset-kugget" precis som jag alltid har på mina :) |
|
|
| Vizay |
såg återigen call on me videon på mtv i helgen, började fundera lite över den.
Den spelar ju löjligt mycket på sex, så mycket så man kan undra om det inte är mer för att driva med alla hiphopvideos som görs nu för tiden.
Känns inte som dom varit helt seriösa när dom gjorde videon till call on me :) |
|
|
|
|