|
Trance Video Tråden (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Vizay
Känns inte som dom varit helt seriösa när dom gjorde videon till call on me :) |
Eller .. så är den gjord för att enbart slå på den engelska marknaden ..
kolla vilken låt som ligger överst på försäljningslistan singlar i UK :) |
|
|
| nils |
| quote: | Originally posted by jofawe
typ :cool:
och ska ni inte köpa 'call on me' dvdn då? :P |
|
|
| MojjMojj |
| quote: | Originally posted by jofawe
Syftar du på att den engelska marknaden bara består av stenkåta killar? :p
Som Vizay (uber-fjollan) skrev, så kan man nästan tro att det inte är seriöst. Fast man vet ju aldrig.
Ps Glad att jag lever i denna över sexualiserade värld :stongue: Ds |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by MojjMojj
Syftar du på att den engelska marknaden bara består av stenkåta killar? :p
Som Vizay (uber-fjollan) skrev, så kan man nästan tro att det inte är seriöst. Fast man vet ju aldrig.
Ps Glad att jag lever i denna över sexualiserade värld :stongue: Ds |
Aldrig sett Ibiza uncovered ? Jo ja dom e stenkåta, även tjejerna och det har jag även fått höra av folket i UK själva :D |
|
|
| Vizay |
| tror ni verkligen att varenda en som köper singeln har sett videon? tror bara det är några procent av köparna som sett den så nån extra försäljningsökning pga. videon tror jag inte existerar faktiskt (även fast egnelsmännen är vrålkåta) :p |
|
|
| jofawe |
| appropå den videon så är den veckans hitvarning på ZTV nu ... så nu återstår det att se om min teori stämmer :) |
|
|
| Scintilla |
Intressant vändning den här diskussionen tog..
Vill ni se halvnakna smala tjejer som åmar sig så föreslår jag att ni kollar på mtv vilken kväll som helst, då när de sänder alla de här r'n'b/hiphop-videorna som i princip bara består av just såna tjejer... ja några lyxiga bilar och en kille som tror att han är snygg också...
det var mina fördomar det...
hur som helst. jag tycker det är hemskt tråkigt när videor bara går ut på att visa upp tjejer och anspela på sex och bara följer ett förutsatt mönster. jag vet att det säljer och blabla - det gör det inte bättre för det. jag vågar knappt titta på musikvideor för att jag är rädd att jag ska tycka sämre om låten, vilket händer ibland när jag sett en riktigt dålig video... tycker att videor ska vilja säga något eller förstärka känslan som låten ger.
moby - in this world är nog den bästa videon jag sett :)
kai tracid har bra videor också. och videon till one nation trance nation är cool! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Visst ärdet så men det är nåt speciellt med Call on me videon.... trust me :D
Den är inte som alla andra liksÅm |
|
|
| Vizay |
håller med dig i dina fördommar scintilla, klarar inte av å kolla på mtv, så jäkla patetiskt med alla dessa rnb å hiphopvideos.
yeye, hur som haver. Ska man snacka bra videos så måste jag bara nämna en speciell video.
Tror det va en faithless video, kom i samband med OS i år å de va massa kinesiska gymnaster med. Den va grmt snyggt gjord.
Ska försöka ta reda på vilken det var :) |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by Vizay
Tror det va en faithless video, kom i samband med OS i år å de va massa kinesiska gymnaster med. Den va grmt snyggt gjord.
Ska försöka ta reda på vilken det var :) |
det var nordkoreaner och det var videon för i want more (part2)
och det var att dom ville visa kommunist-propaganda lika klipp och få det se snyggt ut |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by montana
det var nordkoreaner och det var videon för i want more (part2)
och det var att dom ville visa kommunist-propaganda lika klipp och få det se snyggt ut |
har för mig att dom befann sig på himmelska fridens torg å att jag såg en kinesisk flagga också men de va ett tag sen så :p
hur som haver, tack för namnet...ska tanka hem omedelbums :)
det sköna med den videon e att det känns mer som att låten är gjord för videon och inte tvärt om, funkar skitbra tillsammans :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Scintilla
Vill ni se halvnakna smala tjejer som åmar sig så föreslår jag att ni kollar på mtv vilken kväll som helst, då när de sänder alla de här r'n'b/hiphop-videorna som i princip bara består av just såna tjejer... ja några lyxiga bilar och en kille som tror att han är snygg också...
|
Ehrm .. Scintilla, du har inte sett Call on me videon va?
Den är rätt speciell .. den är inte som alla andra.. |
|
|
|
|