|
Gabriel and Dresden - Bloom (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Lynxx |
Arcadia vind ik wel een lekker nummer (na 5 keer luisteren)
World On Fire en External Key zijn ook echt super.
Maar de rest...?
Als ie in NL te krijgen is koop ik hem wel.
Voorlopig blijft het even afwachten voor mij dus. |
|
|
| octaaf |
| Hey ik heb de cd gehoord maar als ik zo luister komt de trakclist niet helemaal over een, sommige nummer kloppen niet helemaal, zo hoor ik namelijk motorcycle - ass the ruch comes , en ik hoor andain - beautifull things ( markus schulz remix) of zijn dit nummers die er gewoon als kleine stukjes in gemixt zijn??? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by octaaf
Hey ik heb de cd gehoord maar als ik zo luister komt de trakclist niet helemaal over een, sommige nummer kloppen niet helemaal, zo hoor ik namelijk motorcycle - ass the ruch comes , en ik hoor andain - beautifull things (markus schulz remix) of zijn dit nummers die er gewoon als kleine stukjes in gemixt zijn??? |
ja |
|
|
| octaaf |
| hey is er dan misschien ook nog een andere trakclist van de cd aanwezig die wel klopt???? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by octaaf
hey is er dan misschien ook nog een andere trakclist van de cd aanwezig die wel klopt???? |
Hij klopt gewoon, er zijn alleen wat vocale samples van eerder genoemde tracks doorheen gebruikt, bijvoorbeeld bij het begin van Someone Else - Voyager, wat erg vet klinkt! :cool: |
|
|
| octaaf |
Ok dan is het goed het is overigens wel een zeer goede cd :D
jammer dat ie niet naar nederland komt. |
|
|
| moogwai |
Een van mijn favoriete albums van dit moment. Vooral cd1 vind ik erg goed. Op de laatste 2 platen na allemaal gruwelijk vet en ook nog eens super gemixed! CD1 vind ik wat minder, maar een Athene en Alive maken veel goed :crazy:
En nogmaals... Arcadia & Here Is The House :eyes: :crazy: :eyespop: :tongue3 :cool:
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Hij klopt gewoon, er zijn alleen wat vocale samples van eerder genoemde tracks doorheen gebruikt, bijvoorbeeld bij het begin van Someone Else - Voyager, wat erg vet klinkt! :cool: |
Zeker een erg vette tune! En die vocals voegen duidelijk wat toe! |
|
|
| Djeebie |
Ben nog bezig die cd's binnen te halen, maar ben wel benieuwd. Ik vind die Here Is The House trouwens niet zo goed als die bootleg van het origineel. Hij is wel lekker, maar hij kon beter.
Arcadia is na een aantal keer luisteren toch wel best goed. Ik denk dat die in een club wel heel vet klinkt. |
|
|
| MaGiK54 |
| Cd twee draait continu, zeer relext cd'tje, toch maar kopen alsie te verkrijgen is. |
|
|
| Markusschulz.nu |
| Release is weer opgeschoven volgens play.com waar ik hem heb gepreorderd. Release stond op vandaag maar is alweer verplaatst naar 25/10 :( |
|
|
| Donna |
Ik keek erg uit naar deze CD maar moet zeggen dat ik m wat vind tegenvallen,jammer genoeg:(
Waarschijnlijk nog steeds last van de G&D overkill;) |
|
|
|
|