return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
Dikt
View this Thread in Original format
dj_alfi
ett dikt jeg lagde når jeg gikk ifra gymhallen og opp til kantina...

Puling er moro,
Puling er gøy.
Puling er noe
man gjør uten tøy.
Nite-Mer
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Sand Leaper
Imponerende.
atlearmeen
Fy faen, har du 6 i norsk eller??
dj_alfi
quote:
Originally posted by atlearmeen
Fy faen, har du 6 i norsk eller??


nei men jeg fikk 5 i nynorsk til jul...

Puling er moro,
puling er skøy,
puling er noko
man gjør uten tøy.
atlearmeen
Haha, imponerende!
TrancE OasiS
*host*spam*hark*

+1 :D
dj_alfi
vel noen må holde liv i denne delen av TA, har ikke vært en ny thread siden gud vet når...
netroM
quote:
Originally posted by dj_alfi
nei men jeg fikk 5 i nynorsk til jul...

Puling er moro,
puling er skøy,
puling er noko
man gjer uten tøy.

:)
Mindbreezer
hehe, litt av en poet du er

noonboy
Bedre med ei på 20 som blør
...enn ei på 11 som har gjort det før.

Skrevet av en kamerat under fagprøven i dag. (Nei, vi er ikke barnslige:D)
Lil-H
Har en jeg også, det er ikke noe nasty greier da :

Nå skal jeg ut å bade
Ha det

lagde det greit nok i 7. kl.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement