|
Dikt
|
View this Thread in Original format
| dj_alfi |
ett dikt jeg lagde når jeg gikk ifra gymhallen og opp til kantina...
Puling er moro,
Puling er gøy.
Puling er noe
man gjør uten tøy. |
|
|
| Nite-Mer |
| :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| atlearmeen |
| Fy faen, har du 6 i norsk eller?? |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by atlearmeen
Fy faen, har du 6 i norsk eller?? |
nei men jeg fikk 5 i nynorsk til jul...
Puling er moro,
puling er skøy,
puling er noko
man gjør uten tøy. |
|
|
| atlearmeen |
| Haha, imponerende! |
|
|
| TrancE OasiS |
*host*spam*hark*
+1 :D |
|
|
| dj_alfi |
| vel noen må holde liv i denne delen av TA, har ikke vært en ny thread siden gud vet når... |
|
|
| netroM |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
nei men jeg fikk 5 i nynorsk til jul...
Puling er moro,
puling er skøy,
puling er noko
man gjer uten tøy. |
:) |
|
|
| Mindbreezer |
| hehe, litt av en poet du er |
|
|
| noonboy |
Bedre med ei på 20 som blør
...enn ei på 11 som har gjort det før.
Skrevet av en kamerat under fagprøven i dag. (Nei, vi er ikke barnslige:D) |
|
|
| Lil-H |
Har en jeg også, det er ikke noe nasty greier da :
Nå skal jeg ut å bade
Ha det
lagde det greit nok i 7. kl. |
|
|
|
|