|
Grattis Connector
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| Råkade lägga märke till att Connector stod med bland alla dagens födelsedagsnissar - så.....Kångrattuletjåns :) |
|
|
| Dioxys |
| Grattis mannen! :) |
|
|
| ScuL |
Grattis Jonas!!
:happy2: |
|
|
| Connector |
Hah! Fyllde i min födelsedag i dag på morgonen när jag kom hem från jobbet i hopp om att någon skulle starta en tråd :D :D Tack laszlo :)
*sjunger* För jag får gå på systemet, för jag får gå på systemet, FÖR JAG FÅR GÅR PÅ SYSTEMET... FY FAN VAD JAG ÄR BÄST :) |
|
|
| dbl |
| grattis ponken :cool: |
|
|
| dj_hysterix |
| grattis..det flyger raketer utanför mitt fönster...PÅ RIKTIGT :rolleyes: |
|
|
|
|