|
מצעד האהבה!
|
View this Thread in Original format
| Trance man |
כולם באים למצעד האהבה ב
4.10???
הולך להיות ענק! השנה זה יתחיל ב14:00 ויגמר ב22:00!!
אמרו ש
westbam & dj hell
מגרמניה יגיעו,אבל לא רשום על זה כלום באתר
http://www.loveparade.co.il/
מישהו יודע משהו בקשר לזה?
בכל מקרה, על המשאית של
bu
יהיו ארתור גורדון,אמיר חממי,אלה גוטמן..על המשאית של פונוקול אסטרל פרוג'קשן, יהל ועוד...על המשאית של רדיו 102 יהיו צ'ופי ופלאש (את זה אני מאוד רוצה לשמוע!!)
ואסי קוז'אק על המשאית של
fff
של הגייז :p
ויהיו עוד הרבה והרבה...
בקיצר,יהיה פצצצצצות
+ הרבה כוסיות בביקיני והרבה לסביות!!:D |
|
|
| luckystrike |
תודה על המידע אחי!!!
אני יהיה שם :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Trance man
מישהו יודע משהו בקשר לזה?
|
באמת כל מי שיודע עוד פרטים על מתקלטים שיבואו שיכתוב כאן! :)
ומי עוד הולך לבוא חוץ ממני ומ
TRANCE MAN
? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
באמת כל מי שיודע עוד פרטים על מתקלטים שיבואו שיכתוב כאן! :)
ומי עוד הולך לבוא חוץ ממני ומ
TRANCE MAN
? |
ושוב... אני בטח קטן מדי לבוא... |
|
|
| luckystrike |
| אין הגבלת גיל !!! :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אין הגבלת גיל !!! :) |
מה?!?!!?!?!?
יש לי טיול במכבי אנחנו יוצאים כל החבר'ה... תלוי מה התאריכים
אם זה יצא אז אני בא בסבבבבבבבבבבבהההההההה |
|
|
| Izzy |
| ill be there in spirit ;) |
|
|
| Gil Shwarts |
תזכרו טוב טוב את הפנים שלי כי אני יהיה על המשאית של הפורום :)
לא כתקליטן אלא כסתם אחד שנדחף :D:D:D:D:D:D |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
תזכרו טוב טוב את הפנים שלי כי אני יהיה על המשאית של הפורום :)
לא כתקליטן אלא כסתם אחד שנדחף :D:D:D:D:D:D |
איך נזכור את הפנים שלך אם אנחנו בכלל לא יודעים איך אתה נראה? |
|
|
| dj alonzo |
.....אני אהיה שם
?וגיל, איך אנחנו אמורים לדעת איך אתה נראה |
|
|
|
|