| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מניסיון אני אומר לך לא שווה ללכת
מ-פ-ו-צ-ץ אנשים
אין מקום לזוז
חום לא נורמלי
הייתי שנה שעברה
המוזיקה הייתה בת זונה
האווירה סבבה
אבל לא היה מטר חופשי
אין מקום לרקוד ולא נעליים |
אח שלי...
באים לשם לאווירה גם אתה יודע
לראות כוסיות.. לסביות במיוחד
:)
ובשביל להיות עם החבר'ה ולשמוע מוזיקת טראנס לא המעולם הזה |
|
|