return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מצעד האהבה! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Scorchio
מניסיון אני אומר לך לא שווה ללכת
מ-פ-ו-צ-ץ אנשים
אין מקום לזוז
חום לא נורמלי
הייתי שנה שעברה
המוזיקה הייתה בת זונה
האווירה סבבה
אבל לא היה מטר חופשי
אין מקום לרקוד ולא נעליים
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Scorchio
מניסיון אני אומר לך לא שווה ללכת
מ-פ-ו-צ-ץ אנשים
אין מקום לזוז
חום לא נורמלי
הייתי שנה שעברה
המוזיקה הייתה בת זונה
האווירה סבבה
אבל לא היה מטר חופשי
אין מקום לרקוד ולא נעליים


אח שלי...

באים לשם לאווירה גם אתה יודע
לראות כוסיות.. לסביות במיוחד
:)

ובשביל להיות עם החבר'ה ולשמוע מוזיקת טראנס לא המעולם הזה
Trance man
quote:
Originally posted by Scorchio
מניסיון אני אומר לך לא שווה ללכת
מ-פ-ו-צ-ץ אנשים
אין מקום לזוז
חום לא נורמלי
הייתי שנה שעברה
המוזיקה הייתה בת זונה
האווירה סבבה
אבל לא היה מטר חופשי
אין מקום לרקוד ולא נעליים


כן לייד הבמה המרכזית אני מסכים איתך אין בכלל מקום לזוז..אבל לייד המשאיות ובמדשאות יש מספיק מקום אני חושב!
כדאי מאוד לבוא
Scorchio
עכשיו כשאני חושב על זה ואללה שווה
נתמקם באיזה פינה ונשמע תמוזיקה
:D
Gil Shwarts
איזה ביאוס...
יום חמישי יש לי קורס בהרצליה
מה שאומר שאני יגיע למצעד האהבה על מדים...
איזה קקי זה חבל"ז!
Trance man
טוב עכשיו לפחות לא תהיה בעיה לזהות אותך שם..:)
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Trance man
טוב עכשיו לפחות לא תהיה בעיה לזהות אותך שם..:)



אני בטוח לא יהיה החייל היחיד שם :)
אבל כנראה שאני כן יהיה החייל היחיד על המשאית של הפורום :)
elad11
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



אני בטוח לא יהיה החייל היחיד שם :)
אבל כנראה שאני כן יהיה החייל היחיד על המשאית של הפורום :)


??מה זה המשאית של הפורום
?למה אתה מתכוון
Gil Shwarts
פורום באר שבע מביא משאית למצעד האהבה
Trance man
מי יתקלט על המשאית של הפורום?
לא רשום באתר של מצעד האהבה

elad11
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
פורום באר שבע מביא משאית למצעד האהבה


??איך הצלחת להיות באחת המשאיות

קומבינות הא?
:D
Dj-2TaLL
אני מת ללכת!!!!!!!
נקווה שאני יוכל לשכנע עוד אנשים לבוא גםם!!!!
:)
תחזיקו אצבעות!:) :) :) :cool: :cool: :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement