return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מצעד האהבה!
View this Thread in Original format
Trance man
כולם באים למצעד האהבה ב
4.10???

הולך להיות ענק! השנה זה יתחיל ב14:00 ויגמר ב22:00!!
אמרו ש
westbam & dj hell
מגרמניה יגיעו,אבל לא רשום על זה כלום באתר
http://www.loveparade.co.il/
מישהו יודע משהו בקשר לזה?

בכל מקרה, על המשאית של
bu
יהיו ארתור גורדון,אמיר חממי,אלה גוטמן..על המשאית של פונוקול אסטרל פרוג'קשן, יהל ועוד...על המשאית של רדיו 102 יהיו צ'ופי ופלאש (את זה אני מאוד רוצה לשמוע!!)
ואסי קוז'אק על המשאית של
fff
של הגייז :p
ויהיו עוד הרבה והרבה...

בקיצר,יהיה פצצצצצות
+ הרבה כוסיות בביקיני והרבה לסביות!!:D
luckystrike
תודה על המידע אחי!!!

אני יהיה שם :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Trance man
מישהו יודע משהו בקשר לזה?



באמת כל מי שיודע עוד פרטים על מתקלטים שיבואו שיכתוב כאן! :)

ומי עוד הולך לבוא חוץ ממני ומ
TRANCE MAN
?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike


באמת כל מי שיודע עוד פרטים על מתקלטים שיבואו שיכתוב כאן! :)

ומי עוד הולך לבוא חוץ ממני ומ
TRANCE MAN
?


ושוב... אני בטח קטן מדי לבוא...
luckystrike
אין הגבלת גיל !!! :)
Narcotic Mind
אני שם...
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike
אין הגבלת גיל !!! :)


מה?!?!!?!?!?

יש לי טיול במכבי אנחנו יוצאים כל החבר'ה... תלוי מה התאריכים
אם זה יצא אז אני בא בסבבבבבבבבבבבהההההההה
Izzy
ill be there in spirit ;)
Gil Shwarts
תזכרו טוב טוב את הפנים שלי כי אני יהיה על המשאית של הפורום :)

לא כתקליטן אלא כסתם אחד שנדחף :D:D:D:D:D:D
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
תזכרו טוב טוב את הפנים שלי כי אני יהיה על המשאית של הפורום :)

לא כתקליטן אלא כסתם אחד שנדחף :D:D:D:D:D:D


איך נזכור את הפנים שלך אם אנחנו בכלל לא יודעים איך אתה נראה?

dj alonzo
.....אני אהיה שם

?וגיל, איך אנחנו אמורים לדעת איך אתה נראה
Gil Shwarts
http://www.ambrosia.org.il/content/...sp?ArtistID=210

הנה :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement