|
Fester i Köpenhamn
|
View this Thread in Original format
| Funfrock |
Vi är ju några SkåneTAs så tänkte vi kunde ha en tråd att diskutera lite fester i Köpenhamn, känns inte som det är sånt intresse så det känns lönt att start en tråd för varje fest.
Till helgen tänkte jag dra till Tuborg Green Beats där bl a Darren Emerson lirar. Fick gratis biljett så känns som ett bra alternativ för plånboken :). Sen verkar Tuborg satsa hårt på ljud och ljus så kan nog bli bra tryck.
Hade från början tänkt att dra på Splints och Michael Parsbergs födelsedagsparty men när jag fick höra att det skulle vara 2 mil utanför Köpenhamn kändes det inte lika lockande längre. Sen är det ju Sub6, Astrix och Infected Mushroom också men min plånbok känner inte riktigt för en biljett för 250 spänn just nu.
Nästa gång det bär iväg blir nog 30 sep till Agnelli & Nelson på nya Klub Tomat.
Någon annan som har vägarna förbi? |
|
|
| Laszlo |
| Hör gärna av dig om några stora technonissar ska spela i köpenhamn - jag och ett par polare från småland hänger på! :) |
|
|
| Funfrock |
| Varit dåligt med techno senaste året fastän jag vet att folk efterfrågar det. Förra hösten när Kevin Saundersen och Derrick May var där var det packat med folk. Men jag ska hålla ögonen öppna! :) |
|
|
| Xplorer76 |
| Ska till Köpenhamn den 25 September, vill också veta vart man ska gå.... Och Malmö den 24, vart ska jag gå då??? |
|
|
| Funfrock |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Ska till Köpenhamn den 25 September, vill också veta vart man ska gå.... Och Malmö den 24, vart ska jag gå då??? |
Om du gillar psy så spelar Miranda den lördagen. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Ska till Köpenhamn den 25 September, vill också veta vart man ska gå.... Och Malmö den 24, vart ska jag gå då??? |
Det är min födelsedag .... 25 :cool: |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by Funfrock
Om du gillar psy så spelar Miranda den lördagen. |
Vart finns det mer info?? |
|
|
| Xplorer76 |
Coolt ska jag lätt gå på.
Vart ska man i Malmö på fredagen da?? |
|
|
| EsseT |
Kan medela om att jag är bjuden på en fest i Köpenhamn :) i veckan :) mycket trevligt om jag hade råd o åka dit... :) fick ett mail av en viss DJ haha =) JAG VILL DIT =) någon som sponsrar mig:gsmile: :eyes:
Partyparty är det ialla fall Och för oss som gillar psytrance så blir det releaseparty med Infected mushroom asterix mfl OJOJ =( JAG VILL JU MED DIG =)=)=) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Funfrock
Nästa gång det bär iväg blir nog 30 sep till Agnelli & Nelson på nya Klub Tomat.
Någon annan som har vägarna förbi? |
TELL ME MORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Funfrock |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
TELL ME MORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
du kan läsa mer i sipos nya post |
|
|
|
|