return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Ny klubb i Danmark (pg. 2)
View this Thread in Original format
CJ InterCity
Agnelli & Nelson & Above & Beyond är 100% för min del :p
CJ InterCity
*PUSH*

ja hur blir det nu? ingen annan som ska med till Agnelli & Nelson?? :) i mina kvarter finns det bara hiphoppare, och har ingen lust att dra dit själv :rolleyes:
Funfrock
börjar jobba klockan 8 dan efter (dvs en timme efter att jag kommer hem) så får se om jag orkar. bestämmer mig nog samma kväll beroende på dagsformen
sipowitz
quote:
Originally posted by Funfrock
så är kommer det se ut i september/oktober :)

Torsdag 30 September
-Agnelli & Nelson (irland)
-Michael Splint (dk)
-Niklas Harding (dk)

Torsdag 7 Oktober
-Michael Parsberg (dk)
-DJ Choose (dk)

Torsdag 14 Oktober
-Andreas H (se)
-Kris O'Neil (dk)

Torsdag 21 Oktober (Anjunabeats vol. 2 release party tour)
-Above & Beyond (uk)
-DJ Manson (dk)

Torsdag 28 Oktober
-Progresia (se)
-Envio (se)



Intercity: Självklart ska man på detta..
CJ InterCity
hur kommer vi dit då? har någon bil eller tar vi tåget? vore kul om vi drog tillsammans, kan ju se det som en SWETA utflykt :D
Funfrock
det ligger precis vid huvudstationen så tåg är ju perfekt :)
CJ InterCity
vad sägs om förfest då??? någon som har lust? :D

*drömmer tillbaks till tiesto förfesten* :wtf:
Funfrock
lär inte bli nån TA-förfest för mig :(. Enklare och billigare att åka via helsingör än malmö för mig.
CJ InterCity
äsch, då måste du ju stiga om o allt :tongue2
CJ InterCity
just nu har jag samma känslor som för ett år sedan: det finns helt enkelt inte tillräckligt med trancefolk i skåne :( hade hoppats på att vi kunde dragit dit tillsammans, ett SWETA-gäng eller vad man kallar det. men sen blev det tyst.

ni som ska dit: när kommer ni dit? ska vi mötas nånstans i klubben? eller är det varje man för sig? :clown:

ExOn
Asså allvarligt talat så imponerar inte den här klubben på mig alls.

Tar hellre en tur till London än till Köpenhamn.
CJ InterCity
quote:
Originally posted by ExOn
Tar hellre en tur till London än till Köpenhamn.

skulle jag också gjort ifall jag hade råd - vilket jag inte har :toothless

aja... om ingen ska dit ikväll så åker inte jag heller. har ingen lust att dra dit ensam :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement