|
Ny klubb i Danmark (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
| Agnelli & Nelson & Above & Beyond är 100% för min del :p |
|
|
| CJ InterCity |
*PUSH*
ja hur blir det nu? ingen annan som ska med till Agnelli & Nelson?? :) i mina kvarter finns det bara hiphoppare, och har ingen lust att dra dit själv :rolleyes: |
|
|
| Funfrock |
| börjar jobba klockan 8 dan efter (dvs en timme efter att jag kommer hem) så får se om jag orkar. bestämmer mig nog samma kväll beroende på dagsformen |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Funfrock
så är kommer det se ut i september/oktober :)
Torsdag 30 September
-Agnelli & Nelson (irland)
-Michael Splint (dk)
-Niklas Harding (dk)
Torsdag 7 Oktober
-Michael Parsberg (dk)
-DJ Choose (dk)
Torsdag 14 Oktober
-Andreas H (se)
-Kris O'Neil (dk)
Torsdag 21 Oktober (Anjunabeats vol. 2 release party tour)
-Above & Beyond (uk)
-DJ Manson (dk)
Torsdag 28 Oktober
-Progresia (se)
-Envio (se) |
Intercity: Självklart ska man på detta.. |
|
|
| CJ InterCity |
| hur kommer vi dit då? har någon bil eller tar vi tåget? vore kul om vi drog tillsammans, kan ju se det som en SWETA utflykt :D |
|
|
| Funfrock |
| det ligger precis vid huvudstationen så tåg är ju perfekt :) |
|
|
| CJ InterCity |
vad sägs om förfest då??? någon som har lust? :D
*drömmer tillbaks till tiesto förfesten* :wtf: |
|
|
| Funfrock |
| lär inte bli nån TA-förfest för mig :(. Enklare och billigare att åka via helsingör än malmö för mig. |
|
|
| CJ InterCity |
| äsch, då måste du ju stiga om o allt :tongue2 |
|
|
| CJ InterCity |
just nu har jag samma känslor som för ett år sedan: det finns helt enkelt inte tillräckligt med trancefolk i skåne :( hade hoppats på att vi kunde dragit dit tillsammans, ett SWETA-gäng eller vad man kallar det. men sen blev det tyst.
ni som ska dit: när kommer ni dit? ska vi mötas nånstans i klubben? eller är det varje man för sig? :clown: |
|
|
| ExOn |
Asså allvarligt talat så imponerar inte den här klubben på mig alls.
Tar hellre en tur till London än till Köpenhamn. |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by ExOn
Tar hellre en tur till London än till Köpenhamn. |
skulle jag också gjort ifall jag hade råd - vilket jag inte har :toothless
aja... om ingen ska dit ikväll så åker inte jag heller. har ingen lust att dra dit ensam :rolleyes: |
|
|
|
|