|
Ny klubb i Danmark (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Funfrock |
| jag hoppar också, hinner inte :( |
|
|
| CJ InterCity |
Helvete! detta har jag sett fram emot t.o.m mer än jag gjorde inför Tiesto i Malmö :whip:
försökte ringa bitchen idag men det gick inte så bra. så det blir nget för min del *gråt smiley* |
|
|
| reveal |
Bitchen verkar ha grävt ner sig eller nåt...
Men vaffan, om du sett fram emot det så mkt, så dra dit! Själv kurerar jag en förkylning, så jag kan inte :( |
|
|
| CJ InterCity |
som sagt är mina polare hiphop älskare, och jag har ingen lust att gå själv. därför hoppades jag att åtminstone någon härifrån skulle nappa.
jag tänkte att det var dags för mig att ordna en liten överraskning för oss SWETOR, så jag har sagt till Chris Agnelli att jag kommer med ett SWETA gäng. han skulle överraska oss med att släppa in oss i "vip området" ifall vi inte är för många :toothless ja, nu är vi garanterat inte för många :rolleyes: :toothless aja, kanske jag drar ändå... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
som sagt är mina polare hiphop älskare, och jag har ingen lust att gå själv. därför hoppades jag att åtminstone någon härifrån skulle nappa.
jag tänkte att det var dags för mig att ordna en liten överraskning för oss SWETOR, så jag har sagt till Chris Agnelli att jag kommer med ett SWETA gäng. han skulle överraska oss med att släppa in oss i "vip området" ifall vi inte är för många :toothless ja, nu är vi garanterat inte för många :rolleyes: :toothless aja, kanske jag drar ändå... |
Du skulle nog sagt det direkt, så hade säkert fler nappat :toothless |
|
|
| CJ InterCity |
kanske några NOLLÄNTOR skulle kommit också tror du? :p
aja, ska försöka igen när Above & Beyond kommer. men det blir såklart inte hälften så grymt som Agnelli & Nelson :rolleyes: |
|
|
| Funfrock |
| var tydligen rätt lite folk där, köpenhamnarna verkar helt ha tappat lusten för melodic trance. så får se hur länge det håller :( |
|
|
| CJ InterCity |
| därför är det viktigt att vi SWETOR dyker upp vid nästa tillfälle och visar alla hur glada vi är att festa loss :toothless |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Funfrock
var tydligen rätt lite folk där, köpenhamnarna verkar helt ha tappat lusten för melodic trance. så får se hur länge det håller :( |
Känns inte som att de gör tillräckligt med reklam heller... |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by reveal
Känns inte som att de gör tillräckligt med reklam heller... |
dom kanske räknade med trance-forumen att göra det ;) |
|
|
| Funfrock |
| var inte orolig vi lär nog få anledning till SWETA-fest senare i höst :) |
|
|
| CJ InterCity |
| det tvivlar jag inte på :D |
|
|
|
|