return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
fan va illa
View this Thread in Original format
reveal
jag och ola (aendys brossa) var ute ikväll. på dansgolvet var det klassisk standardmusik, så jag sa till djn att "lira trance". efter ett tag lirade han faktiskt riktigt gjuten trance, och vi släppte loss som fan (ni vet alla hur det är att dansa till trance)...

man tar ju som bekant lite plats på golvet när man dansar. folk blev pissed off och puttade undan oss och sa till oss att ta det lungt. VA FAN GÖR DOM PÅ DANSGOLVET?!?!?!?! JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG, DOM DANSAR TILL SINA JÄVLA 70TALS-KLASSIKER OCH FATTAR NOLL. SEN NÄR GJUTNA LÅTAR KOMMER OCH FOLK SLÄPPER LOSS DÅ BLIR SOM SURA FÖR ATT MAN "ÄR IVÄGEN" ELLER NÅT... HELVETE VA FAN , JÄVLA ALLA SVÄRORD...

när nån kom fram till mig och sa "ta det lungt" etc etc etc, sa jag bara "nä, jag dansar till detta"

jaja... hoppas att ni har haft en fin kväll :) ses, godnatt
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
jag och ola (aendys brossa) var ute ikväll. på dansgolvet var det klassisk standardmusik, så jag sa till djn att "lira trance". efter ett tag lirade han faktiskt riktigt gjuten trance, och vi släppte loss som fan (ni vet alla hur det är att dansa till trance)...

man tar ju som bekant lite plats på golvet när man dansar. folk blev pissed off och puttade undan oss och sa till oss att ta det lungt. VA FAN GÖR DOM PÅ DANSGOLVET?!?!?!?! JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG, DOM DANSAR TILL SINA JÄVLA 70TALS-KLASSIKER OCH FATTAR NOLL. SEN NÄR GJUTNA LÅTAR KOMMER OCH FOLK SLÄPPER LOSS DÅ BLIR SOM SURA FÖR ATT MAN "ÄR IVÄGEN" ELLER NÅT... HELVETE VA FAN , JÄVLA ALLA SVÄRORD...

när nån kom fram till mig och sa "ta det lungt" etc etc etc, sa jag bara "nä, jag dansar till detta"

jaja... hoppas att ni har haft en fin kväll :) ses, godnatt


Kan tänka mig......man blir irriterad när folk inte uppskattar trance......På kollo när jag var DJ......då drog jag igång Gouryella - Gouryella.......och alla drog utom 2 :conf: :conf:
Så då körde jag ut ton med rök.....så dansa jag fett till den ensam....haha....feta upplevelsen.....sket i att ingen annan dansade....
Sen fick jag typ utnämnelse för kollot coolaste dansare haha :stongue: :stongue:
Aendy
Hmm... om inte jag har helt fel så är det inte ovanligt att Ola blir tillsagd att ta det lungt. Jag vet hur han brukar bete sig på ett dansgolv, så jag undrar om det inte var lite berättigat. Men va faen gör ni på nationerna? De flesta där är så jäla insnöade på sin "jag mot hela världen" musik att de inte tolererar andra musik-typer.
Powell
quote:
Originally posted by mindshooter


Kan tänka mig......man blir irriterad när folk inte uppskattar trance......På kollo när jag var DJ......då drog jag igång Gouryella - Gouryella.......och alla drog utom 2 :conf: :conf:
Så då körde jag ut ton med rök.....så dansa jag fett till den ensam....haha....feta upplevelsen.....sket i att ingen annan dansade....
Sen fick jag typ utnämnelse för kollot coolaste dansare haha :stongue: :stongue:

ne fy FAN vad irriterande ... kan tänka mej att hela kollot var fullt av fjortisar "som skulle gilla hiphop" fast dom igentligen inte alls tycker det är bra.. :rolleyes:
jaja ... jag skulle iaf ha dansat HÅRT :D
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Hmm... om inte jag har helt fel så är det inte ovanligt att Ola blir tillsagd att ta det lungt. Jag vet hur han brukar bete sig på ett dansgolv, så jag undrar om det inte var lite berättigat. Men va faen gör ni på nationerna? De flesta där är så jäla insnöade på sin "jag mot hela världen" musik att de inte tolererar andra musik-typer.


vi hade det jävligt roligt så kommer att gå dit fler gånger :D

btw, hur visste du att vi var på nation? :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Powell

ne fy FAN vad irriterande ... kan tänka mej att hela kollot var fullt av fjortisar "som skulle gilla hiphop" fast dom igentligen inte alls tycker det är bra.. :rolleyes:
jaja ... jag skulle iaf ha dansat HÅRT :D


jo...fett me fjortisar........Kom fram en och sa att man inte kudne dansa till min musik (spelade System F - Exhale).....rätt fult :conf: :conf: :conf: ......tillslut drog jag bara mitt i en låt......tog min protabla CD och alla skivor och drog.....satte mig och åt popcorn.....sen gick jag tillbaka och då spelade dom Daddy DJ....sorgligt :(
Aendy
quote:
Originally posted by reveal


btw, hur visste du att vi var på nation? :)


Hmm. ja han är ju trots allt min bror, så det händer ju att vi talas vid lite då och då!
SoulWeaver
quote:
Originally posted by mindshooter


jo...fett me fjortisar........Kom fram en och sa att man inte kudne dansa till min musik (spelade System F - Exhale).....rätt fult :conf: :conf: :conf: ......tillslut drog jag bara mitt i en låt......tog min protabla CD och alla skivor och drog.....satte mig och åt popcorn.....sen gick jag tillbaka och då spelade dom Daddy DJ....sorgligt :(


Dem förtjenar ett riktigt kokt stryk, fasen vad förbenad jag blir när jag hör sånt! Hiphop är ju inte dansvänligt lixom, 100 olika brakes på en pattern lr nått, helt osamanhängande! Exhale är ju så clubanpssad som den nästan bara går!
reveal
quote:
Originally posted by Aendy


Hmm. ja han är ju trots allt min bror, så det händer ju att vi talas vid lite då och då!


kan du ju iofs ha rätt i... :)
fruktsoppa
quote:
Originally posted by Powell

ne fy FAN vad irriterande ... kan tänka mej att hela kollot var fullt av fjortisar "som skulle gilla hiphop" fast dom igentligen inte alls tycker det är bra.. :rolleyes:
jaja ... jag skulle iaf ha dansat HÅRT :D


nu blir jag faan sur! jag hatar alla alla jävla lallaare säger t.ex. att "fjortisar" eller "andra" lyssnar på hiphop, när det faan inte e hiphop dom lyssnar på! kan ni låta bli att säga hiphop, säg för faan MAINSTREAM ISTÄLLET!!! har ni hört det ordet nån gång????

ni borde veta bättre än dom..

ásså jag blir juh så lack..:whip: :whip: :mad: :mad:

mindshooter
quote:
Originally posted by fruktsoppa


nu blir jag faan sur! jag hatar alla alla jävla lallaare säger t.ex. att "fjortisar" eller "andra" lyssnar på hiphop, när det faan inte e hiphop dom lyssnar på! kan ni låta bli att säga hiphop, säg för faan MAINSTREAM ISTÄLLET!!! har ni hört det ordet nån gång????

ni borde veta bättre än dom..

ásså jag blir juh så lack..:whip: :whip: :mad: :mad:


Henke cool down......för det första så sa han "fjortisar som skulle gilla hiphop" vilket jag tolkar som = "Fjortisar som tror att dom är coola att lyssna på mainstream hip-hop"..........
Han såg inte ner på hip-hop...och dessutom kan du itne räkna med några hip-hop fans här henke..... *wrong forum*...........

Förresten när henke och jag säger "_Ohh va lack jag blir* så¨finns det faktiskt en hel del ironi i det hela så ta itne illa upp folk :)


Hur vågar du piska på min sektion henke-apa
:whip: :whip:
Gaby
Om man inte går på trance/techno/house fest så kan man inte begära att folk ska tycka om det man själv tycker om... välj ställe efter musiken !!!
Tänk ifall alla ska skulle tycka om samma sak?? hur kul skulle det vara?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement