|
Een van de engste avonden van m'n leven (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
| Ik zweer t het moet ook niet gekker worden. Dood aan deze mensen!:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Blik |
de Vughterstraat?? het is daar altijd teringdruk man, hoe kan je daar nou aangereden worden zonder dat iemand het merkt, raar, echt heel raar
ben je nog wel de Gompie ingegaan, misschien heb ik jou dan nog gezien |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Blik
de Vughterstraat?? het is daar altijd teringdruk man, hoe kan je daar nou aangereden worden zonder dat iemand het merkt, raar, echt heel raar
ben je nog wel de Gompie ingegaan, misschien heb ik jou dan nog gezien |
was 1 uur s'nachts en er hebben wel een paar mensen het gehoord(de meeste sliepen al) en ben het gompie ff binnen geweest)maar alleen in het begin....
Greetz Muppet |
|
|
| DJ_Siesta |
Jij hebt hebt egt supermzzl gehad, gelukkig maar,
zulke mensen moeten ze goed aanpakken die zulke dingen doen |
|
|
| Vinyl Boy |
WTF man!!
doorrijden na een ongeluk is extreem strafbaar, das zowiezo tijdje de bak in! hoop dat ze um pakken!
grtz! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Muppet
he,
Ze hebben z'n nummerbord wel+auto alleen hij was nog niet thuis maar ze bezoeken hem vandaag nog een keer.(en dan klaag ik die KLOOTZAK aan voor poging tot doodslag). M'n 2 vrienden hadden gelukkig beide niks alleen heeft 1 er van nachtmeries gehad:(:(. Dezelfde gast had dezelfde avond ook nog een taxi aangereden dus dat wordt boeten voor die gast...alleen zoals raoul al zei ik kan het nog steeds niet geloven dat ik alleen maar een zere enkel heb en verder helemaal niks...ach ja someone up their still wants me in this world...je denkt echt na nu over je leven.....
Greetz Muppet |
Laten we nu ff de positieve kant bekijek: Beter slepen jullie met zn drieen er ff een flink geldbedrag uit, waar je de rest van je leven platen voor kan kopen :D |
|
|
| michiel |
holy man!! dit is echt ongelofelijk!!dood aan die gast die dat gedaan heeft echt!!
mobiliseer ff adk, wvg en blik en ga met zn allen even bij die gast langs dan ff een "babbeltje" maken ofzo
sterkte met de volgende stappen, het zal niet heel leuk worden
later
michiel |
|
|
| Dj Lex |
| Jezus jij hebt echt een klote maand zeg. Niet te geloven. Blij dat je er iig nog bent. Zo'n gast mogen ze echt aan de hoogste boom knopen. |
|
|
| Little Theseus |
| Ik heb zelf 1 keer een flinke kettingbotsing meegemaakt met letsel dus ik weet wat het is, en wat een schok het is. Veel sterkte Muppet, en die automobilist gaat eraan, dat is 1 ding wat zeker is! |
|
|
| Remy D |
Ben blij dat het goed is afgelopen. En die kneus moeten ze echt hard aanpakken want aan zulke gasten heb je gewoon echt geen moer.
Sterkte verder met je enkel. |
|
|
| TimeportE |
| Die gast moet wel iets op hebben gehad.. Ben zeer blij dat je niets overkomen is man!!.. Hoop dat je dit enigsinds normaal kan verwerken, want trauma's lijken me echt nie fijn.. Sterkte er nog mee.. en uuuh.. trek maar zoveel geld uit die gozer dat ie niet eens meer het woord alcohol kan spellen!! |
|
|
| Ome_Mark |
Wat een hoer zeg... wie rijd er nou met alcohol op (ja hij dus)... Dan heb je weinig verstand denk hope dat die kerel er iets van geleerd heeft...
Enne idd je moet natuurlijk zoveel geld eruit trekken als je kunt...
Nou jah... Sterkte |
|
|
|
|