|
Een van de engste avonden van m'n leven
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
He iedereen,
heb gisternacht m'n leven voor m'n ogen voorbij zien flitsen...Ik fietste met 2 vrienden terug naar huis uit den bosch toen er een KLOOTZAK in een auto vol op ons in reed...m'n 2 vrienden waren optijd weg maar ik werd geschept en kwam 8 meter verder neer...daarnee reed de gek over m'n fiets heen en reed door...ik had wonder boven wonder helemaal nix(heb echt een bescherm engeltje die op me let) Daarna naaar het politie bureau aangifte doen en nu zit ik hier achter m'n pc...Ik heb echt zoveel geluk dat ik er nog ben
Greetz Muppet |
|
|
| Sandman |
Tering jij hebt pas geluk gehad
Heb je het nummerbord? Zo ja, dan gaan we met z'n alle een keer "feesten" bij die gast
Wat een eikel....die is dus gewoon ladderzat geweest. een beetje normaal mens doet dat niet.
Afschieten dat soort mensen |
|
|
| Snaakmans |
kijk, ben jij een van de weinigen die zoiets wel overleeft!
Daarmee klan ik je zeggen dat je het meeste geluk in de wereld heb gehad, denk maar eens na.
Als er bomen aan de zijkant van de weg hadden gestaan bijvoorbeeld!
Dan hadden ze je er nu nog vanaf mogen schrapen!
Voor die vuile longhond die doorreed mag ik hopen dat hij zijn auto alsnog frontaal op een boom heeft gereden... |
|
|
| raoel |
Dan heb je idd een engeltje op je schouder gehad.
Ik denk dat dat moment vast nog wel heel vaak door je hoofd zal schieten. En er toch een keer over nadenkt.
Wat dachten je vrienden op dat moment en wat zeiden je ouders???
Heb je echt helemaal niks???
en ben je ook niet buiten westen geweest??? |
|
|
| Yarnie |
Zo dan heb je fokking geluk gehad.
Beter dat ze die gast nog ff pakken, wat een leijer zeg. |
|
|
| TranceFool |
| Dan hebbie idd flink geluk gehad. Gelukkig ben je er nog :). Je zou helaas niet de eerste zijn die door ladderzatte automobilisten om het leven komt. |
|
|
| Henkie_henk |
Ja jonge blij dat je er nog bent..
hoop dat dit je doet inzien dat je niet het eeuwige leven heb..
Daarom! LIFE LIFE TO THE FCKNG FULLEST!
Je hoeft niet altijd te luisteren..
Feesten!
Vrouwen
ontdek je plekje..
Ontdek jezelf (nee niet op die manier)
af en toe hebbe we zoiets nodig.. ff met je neus op de fijten gedrukt worden dat je niet het eeuwige leven hebt.. en daarom elke dag het beste er van maken..
Had het laatst op irc met Metzz (d8 ik) over dat het leven soms best unfair kan zijn.. gelukkig zat het dit keer bij jou mee.. |
|
|
| raoel |
Wie weet is er wel een TA overleden terwijl wij dat nooit zullen weten. Als er eentje ineens niet meer post kan hij er mee op zijn gehouden of diegene is overleden. Rare gedachte eigenlijk:(
Nou ken ik sommige andere TA's hier persoonlijk, maar er zijn er ook die niemand kennen. Dus dan kom je het nooit te weten.
We live in a world full of surprises |
|
|
| Muppet |
he,
Ze hebben z'n nummerbord wel+auto alleen hij was nog niet thuis maar ze bezoeken hem vandaag nog een keer.(en dan klaag ik die KLOOTZAK aan voor poging tot doodslag). M'n 2 vrienden hadden gelukkig beide niks alleen heeft 1 er van nachtmeries gehad:(:(. Dezelfde gast had dezelfde avond ook nog een taxi aangereden dus dat wordt boeten voor die gast...alleen zoals raoul al zei ik kan het nog steeds niet geloven dat ik alleen maar een zere enkel heb en verder helemaal niks...ach ja someone up their still wants me in this world...je denkt echt na nu over je leven.....
Greetz Muppet |
|
|
| Optimus Trance |
Whoa! damn, Muppet, gelukkig ben je er goed vanaf gekomen.
, die klootzak mogen ze wel oppakken ja. |
|
|
| Blik |
godver zeg, ik denk dat ik gewoon weet op welke weg het gebeurt is, ik hoop dat dat tuig in de gevangenis komt, je had net zo goed dood kunnen zijn man
waar was je naartoe geweest Muppet in den bosch? |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Blik
godver zeg, ik denk dat ik gewoon weet op welke weg het gebeurt is, ik hoop dat dat tuig in de gevangenis komt, je had net zo goed dood kunnen zijn man
waar was je naartoe geweest Muppet in den bosch? |
Naar de gompie (alleen 2 van onse groep waren met z'b elven hadden sprotschoenen aan dus die mochten er niet in:( daarna ff naar de oetel(kwamendie 2 ook niet binnen en toen ff naar de cuba en daarna parade(en dat allesin de stromende regen.
En de weg is de vighterstraat: als je uit het centrum naar dat grote verkeersplein gaat
Greetz Muppet |
|
|
|
|