return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Nederland - Tsjechië
View this Thread in Original format
Creamfields23
Ik zal maar even een threadje hierover openknallen.

Heerlijk potje voetbal met veel nieuw bloed waardoor ik me niet aan bepaalde mensen ga ergeren en als het niet lukt blijft het toch bij mooi geprobeerd.
Ik zie ook veel "oude spelers" op de tribune die moeten toekijken :D

Ik vind het heerlijk om van Basten aan het roer te zien staan dit elftal voelt goed :cool:

En als laatste heerlijk doelpuntje!
SnuggLe
Tsja, Van Hooijdonk he? Ex Feyenoord ;)
Maar geniaal ook van vdVaart, leuk gedaan, maar op aangeven van Kuijt.

Held van de avond is wel van der Sar, met een 2e plaats voor de scheids. NL mocht ZEKER niet klagen!

Ook leuk: Boularouz meteen matten ;)
En die scheidsrechtersbal tussen Grygera en Kuijt :D
dj_spare
Van der Sar, wat heb je ons gered...

ook een kusje voor Markus, onze held :D
MaGiK54
He he eindelijk van die Tsjechen gewonnen.
Djeebie
Wat zullen die Tsjechen balen zeg :D

Nederland was niet veel soeps qua spel, vooral de tweede helft. Maar ja, winst is winst en d'r komen nog heel wat potjes :)
jp
Bij voetbal telt uiteindelijk het resultaat
Ferry 0
IDD :D
magrec
Was wel een grappige wedstrijd ja :)

In mijn optiek was het trouwens ook geen penalty barros liet zich al vallen (voetjes los van de grond) vlak voordat de jong hem echt aanraakte. Goed te zien in de herhaling.
basd
Maar een klein stukje gezien en vanochtend even de doelpunten tijdens het journaal, dus ik kan er niet al te veel over zeggen.

Vind ook dat er niet meteen te lovend gedaan moet worden over de vernieuwingen, maar ik denk wel dat het een goede zet is geweest om er eens goed de bezem door te halen.

Volgende interland misschien maar eens iets beter volgen, maar goed, Mindhunters was ook wel leuk.
New Wave
Mjwha vond de eerste helft wel cool. Tweede helft is bij het neerlands elftal altijd minder dus daar houden we dan al rekening mee :)
Ik vind De Jong toch soms kleine beslissingen nemen die niet hoeven.
Daarnaast heeft hij ook zeer goeie acties gemaakt.
Van Bommel vond ik vaak ook slordig, onnodige foutjes. Had ik niet van hem verwacht. Kuyt was zeer goed. Hij hielp bijna overal en dat is goed. (vroeger deed ik dat ook maar dat werdt niet met dank afgenomen, ze noemde me op de club: 'De zwerver' :p )
Maargoed, als dit team gaat groeien dan wordt dit een fantastisch team!

TranceFool
Hartstikke leuk dat Nederland heeft gewonnen, maar ik vond het totaal niet verdiend. Het spel was zeer matig, 2e helft slecht zelfs vond ik. Aanvallend voetbal met vleugelspelers. He wat? vleugelspelers? waar?? Castelen speelde erg slecht, van Hooijdonk vond ik ook zeer matig spelen. Ok, hij scoort 2x en heeft goede invloed op de groep.....meer hoeft ie blijkbaar niet te doen. Kuyt was ook niet echt thuis op zn plek maar door zn inzet vond ik hem wel aardig. 1e helft vooral vd vaart en davids goed, 2 helft sneijder. We mogen echt de billen samenknijpen met die scheids en met vd Sar. Met een normaal Tsjechisch elftal hadden we gegarandeerd 3-0 pats pats op de broek gekregen.

Maar de eerste 3 punten zijn iig wel binnen :p.
Roemenie en Finland hebben trouwens beiden nog geen punten laten liggen tegen de mindere landen, dus het zal echt onderling beslist moeten gaan worden tussen Nederland, Tsjechie, Finland en Roemenie. :)
moogwai
Geluk dwing je af zeggen ze toch altijd :)

En de zeer belangrijke 3 punten tegen Tjechie zijn binnen, echt belangrijk, zeker nu de Roemenen er al 9 hebben gehaald.

quote:
Originally posted by TranceFool
Met een normaal Tsjechisch elftal hadden we gegarandeerd 3-0 pats pats op de broek gekregen.

Met een normaal Nederlands elftal (Robben, van Nistelrooy, een Stam die toch beslist om door te gaan, etc) had Nederland misschien wel met 3-0 gewonnen... :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement