return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Dj BeLLie's Dj Carriere?????
View this Thread in Original format
Bellie
Ooooow jongens!!Ik ben zo blij :D
Paar weken geleden waren we naar "Technoboat Delight" geweest in Amsterdam.Daar had ik een Demo Cd aan de organisatie gegeven.Dus keek ik gisteren op de site van dat feest toevallig en ik schrok me ineens de pleuris.Dus ik wrijven in mn ogen.Zie ik het nou goed.En ja hoor dit stond er.

Organisation
19:13:30 9/26/2001
We hebben op delight 15"09"01 een demootje gekregen van dj bellie live @ his room. Er staat geen e-mail adres op je demo dus we kunnen je niet bereiken! Laat ff wat horen want je demo was erg phat !!

RSPCT

Ik hoop echt dat ik nu de kans krijg om te laten zien wat ik in huis heb....****Crossing Fingers****

GREETZ!!

[edit]Wehehehehe hoor net dat ik dit de 1000ste thread is op het holland forum..cool :)[/edit]
raoel
WAAAAAA

Das echt vet ja
Ik geloof best dat je ook een keer door je ogen hebt gewreven.
Dus dan wordt dat misschien binnenkort je eerste grote party???

Ben je eigenlijk ergens resident???
Of draai je alleen thuis en af en toe op feestjes waar je voor gevragen wordt.
New Wave
ejh, succes kerel met je carriere :)
latox!
Little Theseus
gaaf Bellie!
Nu maar hopen dat ze je bio goedkeuren :p
Laat het horen als je ergens mag draaien: I'll be there!
Yarnie
Zo dat zal echt wel flex voor je zijn. Hopelijk gaat het nu eindelijk beginnen he.

Hij was natuurlijk ook wel heel erg lekker die set van je.
Optimus Trance
Wooooooooooooohooooooo... BeLLie gaat carriere maken:D:D:D

Zozo, ik hoop dat je daar een keertje ken gaan draaien.
En voor de TA's VIP-tickets regelen?:D:D:D
Henkie_henk
Master man!!... dikke cool!
DJ_Massive
Zow! dat werd tijd, zien ze eindelijk es in dat Bellie echt masterrr draait :D :D :D

maar vet tof man, hoop dat je een mooie dj-carriere kan opbouwen nou, zien we je binnekort op een grote party ;)

greetz:cool:
MetzZ_!!
DJ Bellie!! DJ Bellie!! DJ Bellie!! DJ Bellie!! DJ Bellie!!

Nog ffkes en dan staan wij TA's daar op een feessie lekker te springnichten voor DJ BELLIEEEE!!:):D
tango
Eindelijk krijg je hopelijk wat je verdient! Maar de volgende keer toch maar iets van je gegevens erop zetten bellie :p

Ferry is trouwens ook zo "beroemd" geworden, hij had een demo van out of the blue opgestuurd naar platenmaatschappijen met alleen zn 06 nummer erop. is wel lachen...

Suc6 in ieder geval!

grtz,
TNG

Henkie_henk
whaha ja en dan gaan we naar de partys waar bellie draait :)

neme we allemaal fluitjes mee :) en gaan we eeeeooo e :)
Dr Mystical
Kewl, echt tof voor je Bellie. :cool:
Heb je nog ergens een set van je op het net staan. Ik zal er wel eentje willen horen, zodat ik kan zeggen dat ik al naar Dj Bellie luisterde toen nog bijna niemand hem kende.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement