|
Nieuw ID&T rel-voer
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: |
ID&T HOUDT PERSSTOP
ID&T heeft voorlopig een totale persstop aangekondigd. Dit betekend dat het bedrijf geen enkel medium meer te woord staat. De oorzaak van de persstop ligt volgens ID&T bij de negatieve berichtgeving door de media over feesten van ID&T. Het gaat vooral om de berichtgeving over de vechpartijen waarmee hooligans hadden gedreigd tijdens Mysteryland. De vechtpartijen zijn er nooit gekomen.
Volgens Sander Groet is 'de maat vol' en gaan de deuren naar alle media - ook de serieuze en evenwichtige - op slot. Het is het zoveelste voorbeeld van een entertainmentbedrijf dat tot in de kern gesloten en paranoïde is. Journalisten die hun vak willen uitoefenen krijgen geen poot aan de grond. GO Magazine heeft het in het verleden al regelmatig aan de stok gehad met ID&T, maar ook andere media lopen te hoop tegen de onvermurwbare houding. In de Volkskrant van afgelopen zaterdag is te lezen hoe ID&T weigert commentaar te leveren op een compleet verschillend onderwerp, namelijk de bouw van een nieuw evenemententerrein in Nederland. De Nieuwe Revu is niet meer welkom op Sensation: 'Na de publicatie van een 2-pagina foto, gemaakt op [...] Sensation, kreeg de redactie van Revu een schuimbekkende fax van ID&T, waarin de schrijver meldde dat Revu NOOIT meer een accreditatie voor een ID&T-feest zou krijgen' aldus muziekredacteur Guuz Hoogaerts.
|
bron: clubcharts
Brand los......:disbelief :clown:
edit: ik vind het trouwens gewoon zwaar triest, het is natuurlijk wel lekker makkelijk....hoef je je nergens meer voor te 'verantwoorden' :D :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| Leuk dat z eook nog effe zeggen dat die vechtparijen niet geweest waren. Terwijl er 1000den mensne het gezien hebben :D Vreemd hoor :D |
|
|
| Djeebie |
Dit gaat weer helemaal nergens over. Ze doen alsof er een hetze tegen ze gevoerd wordt :conf: Ik wist dat meneer Stutterheim niet tegen kritiek kon, maar dit gaat wel heel ver.
Maar als die gasten dat zo willen... Kunnen ze lekker 'objectief' in hun eigen kutkrantje lopen spuien tegen al hun 'tegenstanders' :rolleyes: |
|
|
| basd |
Wat een zielige heikneuters.
Kijk, als je zo bovenaan meedraait, en succes hebt, dan krijg je ook kritiek van mensen die het niet eens zijn met wat je doet. Daar moet je dan maar mee leren leven vind ik, dat hoort er nu eenmaal bij, ook al heb je er zelf niet om gevraagd. Als ze dat niet wilden, dan hadden ze klein moeten blijven, maar ze hebben zelf voor het grote geld gekozen, nou dan weet je dat je ook kritiek gaat krijgen.
Als iedereen die een beetje succes heeft er zo sneu mee omgaat, dan zou je helemaal mooie situaties krijgen. Het is nog altijd de publiciteit (op allerlei verschillende manieren) die ID&T groot gemaakt heeft, en op deze manier laten ze zich wel van hun kinderachtigste kant zien, eerst hun forum sluiten en nu dit.
Weer een mooie reden (en ja, dit is voor mij een reden ja) om geen cent uit te geven aan die mafkezen. |
|
|
| New Wave |
Het zijn mietjes......stuk voor stuk.....
Als je de nederlandse leider in de Nederlandse dance bent dan moet je wel tegen een stootje kunnen. Wegduiken voor een beetje kritiek....hopen dat die toko snel faillietgaat. |
|
|
| SnuggLe |
Tsja, mijn reactie zal niet verbazend zijn: kansloos dit! Eerst het forum sluiten, nu dit. Ze willen gewoon hun ogen niet openen voor de groeiende kritiek. Het is net een kleuter die gaat huilen als het zijn zin niet krijgt.... Beetje jammer dit.
Ik snap het ook echt niet, als je zoiets doet dan neemt niemand je toch meer serieus? Na wat kritische geluiden op Partyflock kreeg Partyflock ook nooit geen cameratoestemming etc meer op ID&T feesten..... maar wel recencies willen over ID&T cd's en nieuwsberichten alsmede reviews van feesten letterlijk kopieren van PF.
Maarja, natuurlijk gaat het in de media alleen over drugs, het graaien en de negatieve dingen. Het jammere is dat veel media de positieve dingen van ID&T, voor zover die er zijn ;), vergeet.
Moet ik wel zeggen dat ID&T een nieuw persoon op hun redactie erbij heeft sinds kort, een stagiair. De jongen schrijft voor Xpander nu veel en is zeer objectief en kan echt goed schrijven. www.baduonline.nl dacht ik, zeer goede vent. Kijken wat hij daar kan gaan betekenen :) |
|
|
| ahp2002 |
| id&t music gaat er ook mee kappen eind v/h jaar, gaat niet zo best |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by ahp2002
id&t music gaat er ook mee kappen eind v/h jaar, gaat niet zo best |
Is dat het onderdeel van ID&T dat platen en CD's uitbrengt? |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by basd
Is dat het onderdeel van ID&T dat platen en CD's uitbrengt? |
ja alles wordt digitaal downloadstore hoorde ik -Niet Officieel, maar wel Zeker- |
|
|
| Chicane |
| cd kant is naar de FRS gegaan en idd er komt een download site, dance-tunes.com |
|
|
| New Wave |
Ach het valt ook niet me voor ze....Maar duncan zal wel wat geld hebben weggesluist zodat hij later lekker kan gaan genieten :)
Weet nog van 2 jaar terug dat hij 2/3 van al het personeel der uit heeft getyft. ByeBye ID$T....van iets zeer goeds gezonken naar een kinderachtig/arrogant bedrijf. |
|
|
| MaGiK54 |
| Wat valt over dit bericht te zeggen, het enige wat in mij opkomt dat het triest is, maar ja dit soort kansloze acties zijn we wel gewend van ID-T. Maar wel leuk al dat rel-voer over ID-T. |
|
|
|
|