|
שלום!! אני חדש פה :)
|
View this Thread in Original format
| YonatanArbel |
שלום שמי הוא יונתן ארבל אני מכפ"ס
אני חדש בתחום הטראנסים מקווה שאני יסתדר פה כמו שצריך
הטראנסים המועדפים עליי הם בסגנון טראנסים יותר רגועים ושקטים.. אני פה בזכות חבר יקר
"Segev" לכל מי שמכיר וזהו בעצם.. אני מאחל לכולנו שנה טובה :) :) |
|
|
| KrazyDJs |
ברוך הבא גבר גבר
אני אליאור...ואני... |
|
|
| Segev |
הינה אחד החברים שהצלחתי להחזיר בתשובה ממוזיקה שחורה ;)
לאט לאט אני עובד גם על החברים האחרים חחח הוא משדי חמד לא כפר סבא
מהמושב שלי אז עם לא אכפת למי שאחראי על המפה שאין לי מוסג מי זה הוא איתי :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ברוך הבא אחשלו :)
אני אורן
התמכרות נעימה :D |
|
|
| fusi |
ברוך בואך
"איך אני אוהב כשישראלים מכלילים את כל ז'אנרי המוזיקה האלקטרונית לתוך הגדרה אחת - "טראנסים
:stongue: |
|
|
| Scorchio |
צעיר מסכן מה אתה רוצה ממנו
חכה תן לו יום יומיים שנה שנתיים הוא יכנס לקטע |
|
|
| YonatanArbel |
| quote: | Originally posted by fusi
ברוך בואך
"איך אני אוהב כשישראלים מכלילים את כל ז'אנרי המוזיקה האלקטרונית לתוך הגדרה אחת - "טראנסים
:stongue: |
סליחה שאני יהודי...
חחח מזה ההתנשאות המגעילה הזאת? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Scorchio
צעיר מסכן מה אתה רוצה ממנו
חכה תן לו יום יומיים שנה שנתיים הוא יכנס לקטע |
בדיוק
גם אני התחלתי ככה
רק שאני התחלתי מזה שכל מה שהיה של אייל ברקן וחבריו זה טראנס, וכל השאר היה האוס......
| quote: | Originally posted by YonatanArbel
סליחה שאני יהודי...
חחח מזה ההתנשאות המגעילה הזאת? |
לא התנשאות אחי.... ממש לא
פשוט צוחקים על הנוער בישראל ועל היחס שלו למוסיקה אלקטרונית......
דונט וורי..... אנחנו נעשה ממש תותח במוסיקה אלקטרונית :D |
|
|
| princess cc |
הייייייייייה אני סיסי או בתרגום חופשי אבישג, ברוך הבא!
:) | quote: | | דונט וורי..... אנחנו נעשה ממש תותח במוסיקה אלקטרונית |
כןןןןןןןן כמו שעשו ממני!
אני גם חשבתי כמוך והיום אני תותחית על במוסיקה אלקטרונית...
טוף אם להיות כנה לא ממש תותחית אבל לפחות יודעת את ההבדל בין הז'אנרים השונים, טוף לפחות חלקם...
נו מה הסתבכתי פה?
זהו! וולקאם מותק! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by princess cc
כןןןןןןןן כמו שעשו ממני!
אני גם חשבתי כמוך והיום אני תותחית על במוסיקה אלקטרונית...
טוף אם להיות כנה לא ממש תותחית אבל לפחות יודעת את ההבדל בין הז'אנרים השונים, טוף לפחות חלקם...
נו מה הסתבכתי פה?
זהו! וולקאם מותק! |
ממי, אנחנו מאוד מרוצים מהשינוי שחל בך מאז שבאת לפה
את מתקדמת יפה מאוד :D
מי יודע.... אולי בקרוב אני אלמד אותך גם לתקלט :cool: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מי יודע.... אולי בקרוב אני אלמד אותך גם לתקלט :cool: |
אני חושבת שיצא לי לתקלט פעם...
נתתי כמה קיקים זה נחשב?:happy2: :haha: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by princess cc
אני חושבת שיצא לי לתקלט פעם...
נתתי כמה קיקים זה נחשב?:happy2: :haha: |
:conf: |
|
|
|
|