|
Lord of the Rings
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
De mensen die De Hobbit en In de Ban van de Ring hebben gelezen zullen het waarschijnlijk al lang weten, maar rond kerstmis komt dus de film van het mooiste, leukste en beste boek ooit uit... Lord of the Rings. Ze pakken het echt supermooi en uitgebreid aan, want de film wordt ook echt in 3 delen uitgebracht. Het laatste deel verschijnt pas eind 2003. (ja, dan pas! :().
Maar goed, rond kerstmis komt dus Het Reisgenootschap (The Fellowship of the Ring) in de bios!!!!
En wat nog mooier is, de eigenlijke reden waarom ik deze thread start: de trailer (engels voor voorstukje! ;)) ervan is al te downloaden! en wel op www.lordoftherings.net (dankjewel TimeportE!)
Het belooft veel goeds en ik kan eigenlijk gewoon niet wachten!
:) :) :) |
|
|
| Bellie |
Cool!!!
Dat verhaal is echt super.Kan me nog herinneren dat ik in groep 5 & 6 meester Hans had (lol :D ) en die kon dat boek echt helemaal uit zn hoofd.En elke vrijdag ging hij een half uurtje vertellen.Dat was echt volgens mij ook de enige keer dat de klas ook echt stil was.Hij kon het echt zo goed navertellen.Ben benieuwd naar de film.
GREETZ!! |
|
|
| Blik |
| ben hem nu aan het downen, de trailer, ik ken het verhaal eigenlijk niet om heel eerlijk te zijn |
|
|
| Jesse |
Ik heb de boeken ook gelezen (uiteraard in het engels, veel mooier dan in het vertaalde nederlands) en ben ook zéér benieuwd naar de films, ik zal ze ook zeker gaan kijken!
Alleen zullen er natuurlijk wel dingen tegen gaan vallen, iedereen heeft natuurlijk zn eigen fantasiewereld ervan gemaakt terwijl je dat boek leest. Nu kijk je in iemand anders zn fantasie... |
|
|
| michiel |
ja ik wist het inderdaad al en ja ik ben zwaar fan van die boeken. wat een onwijs gave boeken zijn dat, iedereen die ze niet gelezen heeft moet nú naar de bieb hobbelen.
ik wist alleen niet dat die film in 3 delen kwam, maar ik ben echt zwaar benieuwd, ik heb een keer de making of gezien en het was echt supercool!!
later
michiel
ps: gandalf rulez |
|
|
| Eye-Riz |
| Ja, ik ga ZEKER weten naar de film!!! De Hobbit en de Ban van de Ring zijn echt helemaal goed!!! |
|
|
| Jesse |
OK, wat ik net zei over andermans fantasie....screw that...die film wordt echt MEGA-GAAF en dat is geen grapje....
Keek net de trailer en oei oei oei oei
dat is gaaf! |
|
|
| TimeportE |
| ik heb die trailer dus al.. en toen ik em voor het eerst zag kreeg ik tranen in mijn ogen (bijna letterlijk, ik sprong alleen 1 meter de lucht in :)).. Maar voor alle geintresseerde ik heb in totaal nog 3 andere trailers liggen die voor deze gereleast zijn.. iets minder mooi vind ik maar toch echt vet.. ik zoek nu een plek waar ik ze kan uppen!.. dan kan iedereen genieten van al hele kleine stukjes van deze film!.. |
|
|
| Little Theseus |
eigenlijk zijn wij ta's gewoon een stelletje moderne hippies....
Dr waren al zoveel vergelijkingen en nu ook nog is dat velen hier Tolkien helemaal geweldig vinden!
Als er een DivX rip uit Amerika is laat het me ff weten, maar ik ga m sowieso kijken in de bios! |
|
|
| Muppet |
De boeken waren fantastisch en de films waarschijnlijk ook (hoe tolkien kan vertellen echt toen ik het boek las was ik in een andere wereld) Heb echt zin in kerstmis:):):):):):):):):):)
p.s Elven rulen
Greetz Muppet |
|
|
| Jesse |
nee Ents rulen! :)
(krijgen we strax hier zo'n flamewar over :D:D)
j/k |
|
|
| New Wave |
Ben ik hier de enige die niet weet waar dat boek over gaat?
:) |
|
|
|
|